Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 288 752
  • 7 387

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli pakko kaivaa tämä schollin viesti Euroviisu-ketjusta:

scholl kirjoitti:
Olen tässä nyt muutaman päivän odotellut Mikael Jungnerin anteeksipyyntöä, mutta sos.dem. tapaanhan hän toimii ja paapoo paskasakkia kuten Steiner-koulussa konsanaan.

Nyt kun kaikista epämääräisin kansanosa on päässyt rehvastelemaan, on lienee aika palauttaa järjestys ja analysoida tapahtunut.

Muutama sata vuotta sitten oli sellainen tilanne, että kuningas pystyi poistamaan kaikki hullut ja älyttömät jutut siirtämällä tyyppi tyrmään ja ongelmia ei ollut. Nyt yhteiskunta on sirpaloitunut ja kaikenlainen protestointi on vallannut alaa. Kun ei ole duunia eikä mitään niin laiskin kansanosa vain riehuu, polttaa makasiineja, tekee rikoksia ja äänestää tekstiviestein protestiääniä. Niinpä se retalejengi saa enemmän julkisuutta kuin kuuluisi. Siinä tilanteessa täytyy pysyä vahvana. En usko lainkaan, että kunnon perheissä tulisi mitään ongelmia, mutta Korsossa, Kalliossa ja muilla vastaavilla alueilla lapset ja nuoret saattavat olla alttiita Lordi-vaikutuksille. Ja jopa turvallisimmillakin alueilla on esimerkkejä siitä jo 80-luvulla, että jos vanhemmilla ei ole kasvatusvastuu täysin hallussa, saattavat lapset kuunnella Kissin tapaista moskaa ja tuoda sitä jopa koulun musiikkitunnin levyraatiin. Vanhempien vikahan se on ja koulu on sen edessä aikalailla voimaton.

Tämä Lordi-juttukin olisi nyt pitänyt hoitaa niin, ettei korvia hetkautetakaan. Olisi kielletty Suomen liittäminen ko. bändiin ja kohu olisi laimentunut jo puoli vuotta sitten. Se siimaletti-, tatuointi-, rikollis- ja muu porukka olisi saanut kuunnella omissa kopeissaan sitä niin paljon kuin haluavat, mutta kunnon miehet ja naiset olisivat saaneet elää elämäänsä rauhassa. Mutta koska vasemmistolle luokkataistelu ja herrojen häirintä on niin tärkeä asia, näinkin yksinkertainen tehtävä pilattiin ja mahdollistettiin Suomen nimenkin lokaaminen.

Vaikka on musiikki on täyttä paskaa ja sellaisen marginaalisen yhteiskunnan syrjäytyneiden kuuntelema juttu niin suurempi ongelma on kuitenkin tuo naamioituminen. Oikein päähän taputetaan niitä nuorisorikollisia, jotka eivät kanna teoistaan vastuuta, vaan istuvat oikeussaleissa hupun sisällä piileskellen. Ja vankiloista haastattelut selkä kameraan päin mahdollisesti vielä ääni muutettuna. Lordi tekee nyt aivan samaa, ei ota vastuuta mistään ja itse asiassa pyrkii tekemään sen rikollisten käyttäytymisen jotenkin hyväksyttäväksi. Tukka pois ja linnaan sanoisin tähän tilanteeseen. No itse asiassa bändin pääjehu taitaakin istua kakkua tällä hetkelläkin, eikä sitä tiedä mitä hämärämiehiä nuo muutkin ovat, koska niin selkeästi on opittu käyttäytyminen. Saisivat hävetä siellä Lapissa koko porukka.

Viikonloppuna useimmilla oli varmasti oikein kunnon vitutus päällä. Ei siksi, että Euroviisut olisi mikään tärkeä kilpailu, jonka voittajalla todella on merkitystä, vaan siksi, että Suomen nimi ja lippu loattiin ja koska tuota skeidaa vielä tiedotusvälineissä päivätolkulla näytettiin. Faktahan on se, että se on vain ääri-ilmiö, eikä kovin toivottu. Suuri vitutus ei kuitenkaan katastrofaalisesta tuloksesta riippumatta ole päällä, koska totuushan on se, että olemme kuitenkin niin paljon vahvempia kuin jotkut pitkätukat ja helvetit henkelit yhteensä. Pientä jäynää voivat tehdä, mutta se on kuitenkin kuin hyttysen ininää.

Ei sen enempää näistä Euroviisuista. Ympäri Eurooppaa syrjäytyneiden ja huonon kasvatuksen saaneiden protestiäänet johtivat tällä kertaa shokkitulokseen, mutta tuskin vastaavaa epäonnea jatkossa voi tulla.

Sääliksi käy Suomen valtiojohtoa tässä tilanteessa.

Nauroin vedet silmissä. Aika hyvää trollausta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minua ainakin huvitti Krobben esittämät mielipiteet Mirasta ja Ollin pissaleikeistä humalassa Big Brother-ketjussa.

Krobbe kirjoitti:

Voi, voi, Olli on taas sössinyt, mutta this is kai sitten sitä hjuumoria.

Itse en jaksanut kovinkaan pitkään eilistä mesoamista katsoa, koska hei ihan oikeesti minua aloin vituttamaan ihan älyttömästi Marina-Miran tilitykset. On se vaan ihan oikeesti ihan älyttömän hirvee ämmä.

Olli on luku sinänsä, äklö mulla on ikävä mukamas ikävä tyyppi, joka sössii koko ajan. Toisaalta, jos joku sattuu pitämään pissaleikeistä kannattaa kutsua Olli kylään ja juottaa poika kunnon kumaraan ja odottaa, että Olli sammuu.

Ja ei sitten muuta kuin kaivaamaan esille tavaratalosta hankittu vaatelaatikko ja asettua sinne kiihkeänä odottelemaan. Jossain vaiheessa Pissi-Olli täyttää salaiset toiveesi ja lorauttaa pissit suoraan in you face, olishan se vaan alan harrastajille über gut kliimaksia.
 

M10

Jäsen
Reilun vuoden vanha viesti Hajusteesi-ketjusta sai aikaan purskahduksen.

Hamilton kirjoitti:
-Pirkka Deodorantti for men

Voin kertoa että sitä kun suihkauttaa perjantai-iltana, naaraat pörräävät kuin kärpäset paskan ympärillä.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Pelaajaprofiili Clarke Wilmistä kirjoitti:
Wilm pelasi muutaman hyvän kauden Flamesin jarrukentissä, mutta joutui sitten kiertoon, eikä ole löytänyt paikkaansa maailmasta.

Aika kovaa tekstiä!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
varjo letkauttaa:

varjo kirjoitti:
Tietenkin helpointa olisi kieltää mustaihoiset ihmiset kokonaan Suomessa, mielestäni sellaisten esiintyminen katukuvassa on sopimatonta mustaihoisia kohtaan.
 

Anturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Nimimerkki Carlos samaisessa neekerinpusu-ketjussa:
Carlos kirjoitti:
Mitenkäs sitten Valion ESKIMO-puikot??? Siinä sitä vasta onkin, yritetään vihjailla että innuiitit siellä iglussaan vaan puikottelee toisiaan. Härskiä ja rasistista, Valio oikeuteen!
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
teemu73 kirjoitti:
Lainaus:
HIFK kirjoitti:
Stingin Walking feels of cold, moneen kertaan kuunneltua, mutta aina yhtä hyvä.

Lainaus:
Simon kirjoitti:
Kuuntelepa kokeeksi joskus myös samaisen Stingin 'Fields of Gold', siinäkin on varsin messevä kipale.

Edelleen nimimerkille Simon voisin suositella edelleen samaisen Stingin kappaleen Fields of God kuuntelemista. Ihan mukavan kuuloinen biisi sekin.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
HLe kirjoitti:
Edelleen nimimerkille Simon voisin suositella edelleen samaisen Stingin kappaleen Fields of God kuuntelemista. Ihan mukavan kuuloinen biisi sekin.
Oliko tää nyt jotain korkealentoista huumoria mitä en ymmärtänyt? Kyllä tuossa kokoelmalevyn takakannessa ainakin lukee Gold eikä God.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
jake64 kirjoitti:
ennustaja kirjoitti:
Virmasen kommentit:

"Tänään hän oli ensimmäistä kertaa jäällä meidän joukkueen mukana ja koppeja otti eli nähtävästi mies on kunnossa", toimitusjohtaja Matti Virmanen kertoo.

Kyllä Virmanen tietää

Nauratti : )

Jos viimeinen lause olisi ollut muodossa "In Masa we trust" niin olisin saattanut jopa revetä...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
HLe kirjoitti:
Edelleen nimimerkille Simon voisin suositella edelleen samaisen Stingin kappaleen Fields of God kuuntelemista. Ihan mukavan kuuloinen biisi sekin.
Kiitos. Kuten jo kirjailin 'Maailmankaikkeuden kaunein biisi' -ketjussa, näistä kolmesta Stingin biisistä olen itse kuullut ainoastaan version 'Fields of Gold', mutta jospa jokerimies lähettää vaikka yv:nä (tai ihan missä muodossa tahansa) linkin tms., josta pääsen tutustumaan tuohon mainitsemasi kipaleeseen. Odotan mielenkiinnolla, suorastaan kassit kihelmöiden & hanuri hikoillen jännään tuon biisin kuulemista.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
P-tyyli

pee kirjoitti:
Kovasessa on muutakin vihattavaa kuin pelkkä sopimusrikkomus. Erityisesti nuo miehen kommentit perjantaina Helsingissä pistivät miettimään, liikuukko tällä miehellä - tai siis "miehellä" - päässään todellakaan yhtään mitään (paitsi ehkä penis silloin, kun/jos hän ottaa suihin).
 

Cube

Jäsen
Kapo kirjoitti:
HLe veti kyllä pohjat.. ai saakeli että mahtaa hävettää. :)
Tuota nauroin itsekin. :) On aina hauskaan, kun joku ylimielinen pätijä saa vähän korvilleen. No, ehkei silloin, kun se ylimielinen pätijä olen minä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaivanto kirjoitti:
Toi Fields of God -juttu oli tosiaan Jatkoajan tahattomasti hauskojen letkautusten up in the ass of Timo. Mahtavaa.
Sattuuhan näitä. Onhan se L-kirjain joskus vaikea huomata sie tä vä istä, kun se on niin ohut, vai mitä H e?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös