Sistis kirjoitti:...etten ole Mäkkärissä syönyt moneen vuoteen selvinpäin...
"Ja ennenkaikkea, missä vitussa on Ransu?"
Major Julli kirjoitti:Voisit muuten muuttaa tuon allekirjoituksen muotoon
"Woodeye - nimimerkki Major Jullin näkemys nimimerkistäni ..."
No, katellaan peli eka ja jatketaan sitten ...
The Original Jags kirjoitti:No höh. Kyllä minä tykkään naisista ja olenpa sattunut rakastamaankin sellaista olentoa :-)
Kaivanto kirjoitti:The Original Jags kirjoitti:No höh. Kyllä minä tykkään naisista ja olenpa sattunut rakastamaankin sellaista olentoa :-)
Kuinkahan kaukaa? Toisaalta, tuskin kuitenkaan kannattaa miehenä ottaa avioliiton kaltaista riskiä - edes venäläisen rotunaisen kanssa.
HCM kirjoitti:By the way, onko Sporde tuolla "kamerakellarissa" tiirailemassa peliä? Tämähän alkaa jo muistuttamaan Apu lehden legendaarista "missä Jallu luuraa" kisailua kun yrittää löytää Sporden Wimpelin katsomosta : )
sopuli kirjoitti:Kuinkahan kaukaa?
Clocks kirjoitti:Jos feminismin vastakohtana pidetään vaikkapa turbomuslimien harjoittamaa eukonpiilotusta, saavat mukavat feministit (tiedättehän, sellaiset Heidi Hautalan näköiset jakkupukuiset rillipäät) minun tukeni. Kissojensa kanssa miesvihaansa käpertyvät ressukat taas tarvitsevat vain munaa ja lämpimän sylin. Helpommin tietysti sanottu kuin tehty, eikä tilannetta tietenkään helpota jos on ruokakaupassa, optikolla ja kampaajalla tehnyt itsestään stop-merkin näköisen.
Loistavaa settiä cosmic_rodeolta Onnellisuusketjussa.cosmic_rodeo kirjoitti:- - -
Kaveri pyyteli juopottelemaan ja tarjosi lainarahoitustakin, mutta tohtisiko tuota lainata, kun takaisin pystyn maksamaan vasta kuukauden päästä ja se kaverikin on loppujen lopuksi aika mulkku...
- - -
Viljuri arvostaa mitä ilmeisemmin kotimaista jalkapalloa...Viljuri kirjoitti:Syyttäjäviraston vaatimat rangaistukset kuullostavat pliisuilta. Mittasuhteiltaan oikealta rangaistukselta oletttavasti tehtyihin laittomuksiin suhteutettuna kuullostaisi Juventuksen pudottaminen Veikkausliigaan vuodeksi.
Jos se musta olisi kiinni, niin just ja just vallan kirjastokortin hankkimiseen soisin niille.
Vie vaan lapset lintsille ja vedä ite siinä sivussa kännit. Vaimo saattaa tosin suuttua, mutta hyvä puoli on että kolmen päivän reissu supistuu päivään ja säästät rahaa...ja saat kännit!
scholl kirjoitti:onko tuosta Koskipuistosta nettisivut? Mikäs paikka se on? Vastaako Helsingin Kaivopuistoa, ts. paremman väen asuinaluetta, jossa on myöskin puisto vai onko se joku ravintola?
lintu kirjoitti:150 maalia viimeisen 7 meillä vietetyn kauden aikana. Pistäkääpä varmemman maalintekijän nimi liigasta tähän ketjuun ja tarjoan bisset.
mutt kirjoitti:Petri Varis. Olutta odotellessa.
Joo kyllä Varis aika varmasti maalin tekee ensi kaudella.
BigRedCat kirjoitti:
Samaa voi sanoa tästä. Väärin naurettu?kiwipilot kirjoitti:Ihan superhauska. Kuolen parhaillani nauruun.
Bailey kirjoitti:
Troy kirjoitti:Sporde on varastanut jonkun kohosen paidan ja rientää silmät kiiluen kirjoittamaan siitä kuinka mestari katsoi häntä silmiin ja ojensi paitansa muistoksi kyseisestä hetkestä.
Jeda kirjoitti:Mitä seuraavaksi? Jukka Seppo? Jari Munck? Sepi Kumpulainen? Kun vihaamassani laulussa sanotaan: "vielä on kesää jäljellä". Minkä vitun takia nyt palkattaisiin sairas kääpiö? Nykyisellä miehistöllä olisi hyvin voinut passailla lokakuulle, jolloin AHL-jätkiä ja NHL-leiriläisiä vapautuu ja jätkillä alkaa olla kiire sopimuksen saannin kanssa = hinnat laskevat ja täällä selviää lähdeverolla. Minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä.
kuutti kirjoitti:- Marsista löytyy irkki muttei elämää.
WakaWanha kirjoitti:Tietääkö joku viisaampi, milloin niitä ennakkotilattuja kirjoja voi postista odotella? Vai ovatko kaikki muut jo saaneet omansa? Taasko mua sorretaan? Häh?
Pata-Ässä kirjoitti:Kirja ei tule postissa vaan se pitää noutaa Satakunnankansan toimistolta.
WakaWanha kirjoitti:Kiitos tiedosta. Olen taas ymmärtänyt itseäni väärin.