Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 292 055
  • 7 390

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Tepa kirjoitti:
Kysyn miksi minun pitäisi rajoittaa. Minusta minun lainattu kommentti on esimerkkinä tämän sivun ylivoimaisesti hauskinta antia. .

Mitäs hauskaa siinä muka oli. Faktat väärin, joten yhtä hauskaa olisi, kun sanoisin että asut kiinan suunnalla täältä katsoen.

Silkaa paskaa ketju suurimmaksi osaksi täynnä.
 
F

Flonaldo

Joskus tässä ketjussa vielä oli hauskoja letkautuksia. Nyt tänne tungetaan kaikkea mikä ei ole ylitosikkomaista. Letkautus ei voi olla kahta lausetta pidempi. Letkautus myöskin aiheuttaa jotain muuta kuin lievän hymähdyksen.

Tepa voisi avata vaikka ihan oman ketjunsa "Kaikki omasta mielestäni lievimmässäkään määrin henkilökohtaisesti huvittavat viestit". Samaan ketjuun voisivat mennä postailemaan puolet tähän ketjuun "letkautuksia" lähettävistä.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Hauskuus on katsojan silmissä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tämä ketju on kokenut täydellisen inflaation tässä viimeaikoina - kuten niin moni muukin asia. Ilmeisesti jatkoajan "kynävirtuoosit" eivät enää saa aikaan todella hauskoja ja ytimekkäitä letkautuksia koska ei niitä ainakaan tästä ketjusta löydä, sen sijaan ketju alkaa olla pullollaan epämääräistä sössöä tai useiden rivien tai jopa kappaleiden mittaisia "letkautuksia" - huh heijaa, en paremmin sano.

vlad.
 

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
mikkoz kirjoitti:
Hauskuus on katsojan silmissä.
Toisten silmissä sitä on vaan tuntuu olevan enemmän kuin joidenkin toisten.

Tässä tilastofaktaa:

TOP-kolme letkautustenkerääjät:

Yhteensä viestejä: 757

Tepa 100 kpl
Blackie 23 kpl
sopuli 18 kpl
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
H-katsomo kirjoitti:
Toisten silmissä sitä on vaan tuntuu olevan enemmän kuin joidenkin toisten.

Tässä tilastofaktaa:

TOP-kolme letkautustenkerääjät:

Yhteensä viestejä: 757

Tepa 100 kpl
Blackie 23 kpl
sopuli 18 kpl

Mistä voidaan ilmeisesti päätellä se ettei Tepa todellakaan kykene lukemaan Kalevaa nauramatta vaan jo viimeistään kuolinilmoitusten kohdalla suusta pääsee hörsyvää naurua...

vlad.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tepahan tämän ketjun aloitti joten kaiketi hänellä on jonkinsortin oikeus myös tulkita mitä tänne postaillaan. Ei silti, olen kyllä osin samoilla linjoilla kohtuutta vaativien kanssa. Pitäiskö perustaa Jatkoajan pitkät&paskat mukahauskat-ketju?
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Flonaldo tässä ketjussa

Flonaldo kirjoitti:
Tepa voisi avata vaikka ihan oman ketjunsa "Kaikki omasta mielestäni lievimmässäkään määrin henkilökohtaisesti huvittavat viestit".

Ah niin hauskaa, ja silti niin saatanan totta.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
SergeiK kirjoitti:
Sellainen on jo tuolla - tosin aihepiiri on vähän liian rajattu[/url]

Ryhää, nokkela veto. Sen sijaan jypin ketjut joissa aina ennen kautta hehkutetaan rallin jäljiltä punoittavalla naamoilla ensi kauden tulevaa menestystä ja viimeistään joulutauolla keskustellaan suurella syämmellä pelailun merkittävyydestä ovat tämän palstan laatukamaa, informatiivisia ja ennenkaikkea täyttä asiaa.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Mode-sedät jatkoajan keskustelupalstalla:
"Jatkoajan keskustelupalstan ilmoitus

Palvelin on ruuhkautunut liian suuren käyttäjämäärän takia. Älä yritä ladata haluamaasi sivua välittömästi uudelleen, vaan yritä palata palstalle myöhemmin."

Äärettömän itkettävän naurettavaa..
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvin te onnistutte tämänkin ketjun pilaamaan vammaisella paskanjauhamisella.

Siinä teille letkautusta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Mäkään en enää ala, kun ei tää ketju oo enää hauska. Tehkää siitä parempi heti!
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Mistä voidaan ilmeisesti päätellä se ettei Tepa todellakaan kykene lukemaan Kalevaa nauramatta vaan jo viimeistään kuolinilmoitusten kohdalla suusta pääsee hörsyvää naurua..

Vladille kiitokset, tämä taas laittoi mut nauramaan...
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tyylitaju on sitä, kun heittää oikean kommentin oikeaan aikaan ja paikkaan. Sasha onnistui tässä heti alkumetreillä veinikretskin julkaistua kroketti-maajoukkueen ketjussa "Suomen ja Jatkoajan Maajoukkue":

Sasha kirjoitti:
E:lle kenkää!
 
Ketju on kyllä kieltämättä kokenut pienen inflaation Tepan vedettyä "mun ketju" periaatteella 50 riviä pitkiä "hauskoja" viestejä tänne.
Ei saatana, viidestä Tepan "letkautuksesta" saisi jo melkein kirjoitettua raamatun mittaisen opuksen, rajoita vähän hyvä mies!
 

Jamina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HJK
Kärppäturnaus-ketjusta

Dave kirjoitti:
IFKn jäähypenkillä kävi vähän kuin -87 välierissä, joissa istumapaikoille myytiin ei-oota. Vieraitten jäähypenkkiä tuleekin ehdottomasti laajentaa, mikäli IFKn kauden ilme on olla tällainen viihdejoukkue. Kyllä kai siinä jo eläintensuojeluviranomaisetkin puuttuvat asiaan, kun miehet tungetaan boksiin istumaan kymppejään tiiviimmin kuin broilerit häkkeihin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Minuun tämä jotenkin upposi. Bodom ketjussa, voi lukea koko jutun, että tietää mistä on kyse.

Pantse67
Sarkasmia? Jos ei ollut, niin lähde, kiitos.


Predator
En muista lähdettä. Mutta olen varmasti oikeassa ja sillä sipuli.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Preda onkin äijä!
Miksi pitäisi esittää joku lähde jos toinen on oikeassa?
Itse harvemmin syyllistyn vastaavaan.
 

Apina

Jäsen
Äijä tietää mistä puhuu.

Predator kirjoitti:
Olen katsonut Matlockia ja Columboa, joten tiedän hyvin tarkkaan mistä puhun. Ja jos joku ei kunnioita amerikkalaisia lain edustajia, niin kerrottakoon että olen perehtynyt myös Hercule Poirotin tutkimusmenetelmiin.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Ketä ET polkaisisi ketjusta:

tombraider:

miljoonasta eurosta Tapolakin näyttää Madeleinilta. Minä poika vetäsen vaikka Martti Ahtisaarta miljoonasta. Toki stondista ei tule, mutta eiköhän sen runttaa sisään lerppunakin.


ja HN:

Mä "polkaisisin" jo parista tonnista oikeastaan ketä ja mitä tahansa - jos nyt sukupuolitautiset, lapset, ruumiit ja liuskameduusat jätetään pois laskuista.

Nuo pistivät kieltämättä kyllä hymyilyttämään ihan ääneen asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös