Toisten silmissä sitä on vaan tuntuu olevan enemmän kuin joidenkin toisten.mikkoz kirjoitti:Hauskuus on katsojan silmissä.
Tässä tilastofaktaa:
TOP-kolme letkautustenkerääjät:
Yhteensä viestejä: 757
Tepa 100 kpl
Blackie 23 kpl
sopuli 18 kpl
Toisten silmissä sitä on vaan tuntuu olevan enemmän kuin joidenkin toisten.mikkoz kirjoitti:Hauskuus on katsojan silmissä.
H-katsomo kirjoitti:Toisten silmissä sitä on vaan tuntuu olevan enemmän kuin joidenkin toisten.
Tässä tilastofaktaa:
TOP-kolme letkautustenkerääjät:
Yhteensä viestejä: 757
Tepa 100 kpl
Blackie 23 kpl
sopuli 18 kpl
Flonaldo kirjoitti:Tepa voisi avata vaikka ihan oman ketjunsa "Kaikki omasta mielestäni lievimmässäkään määrin henkilökohtaisesti huvittavat viestit".
Sellainen on jo tuolla - tosin aihepiiri on vähän liian rajattu:kausi kirjoitti:Pitäiskö perustaa Jatkoajan pitkät&paskat mukahauskat-ketju?
SergeiK kirjoitti:Sellainen on jo tuolla - tosin aihepiiri on vähän liian rajattu[/url]
Mistä voidaan ilmeisesti päätellä se ettei Tepa todellakaan kykene lukemaan Kalevaa nauramatta vaan jo viimeistään kuolinilmoitusten kohdalla suusta pääsee hörsyvää naurua..
Le Banner kirjoitti:Ahonen,Pikkarainen....Salmelainen?
VITTU MITÄ VITTUA VITTU..Painukaa VITTUUN.
Sasha kirjoitti:E:lle kenkää!
Dave kirjoitti:IFKn jäähypenkillä kävi vähän kuin -87 välierissä, joissa istumapaikoille myytiin ei-oota. Vieraitten jäähypenkkiä tuleekin ehdottomasti laajentaa, mikäli IFKn kauden ilme on olla tällainen viihdejoukkue. Kyllä kai siinä jo eläintensuojeluviranomaisetkin puuttuvat asiaan, kun miehet tungetaan boksiin istumaan kymppejään tiiviimmin kuin broilerit häkkeihin.
Pantse67
Sarkasmia? Jos ei ollut, niin lähde, kiitos.
Predator
En muista lähdettä. Mutta olen varmasti oikeassa ja sillä sipuli.
Predator kirjoitti:Olen katsonut Matlockia ja Columboa, joten tiedän hyvin tarkkaan mistä puhun. Ja jos joku ei kunnioita amerikkalaisia lain edustajia, niin kerrottakoon että olen perehtynyt myös Hercule Poirotin tutkimusmenetelmiin.
Cairns kirjoitti:Sulla on varmaan jakaa enemmän tietoa Lostedtin urasta kuin esimerkiksi allekirjoittaneella.
L4E kirjoitti:Patrik Losted: Yksi liigamatsi, ei jäähyjä ja ei pisteitä. Eipä ole paljoa kerrottavaa.
miljoonasta eurosta Tapolakin näyttää Madeleinilta. Minä poika vetäsen vaikka Martti Ahtisaarta miljoonasta. Toki stondista ei tule, mutta eiköhän sen runttaa sisään lerppunakin.
Mä "polkaisisin" jo parista tonnista oikeastaan ketä ja mitä tahansa - jos nyt sukupuolitautiset, lapset, ruumiit ja liuskameduusat jätetään pois laskuista.
Nimimerkki Riesa osoittautui sellaiseksi riesaksi, että 1 § löytyi taas käyttöä.
"Bodom-puolustus sätti todistajaa". Siis Think-tankeja ja muita mielikuvientuottamisjuttuja. Että ihan sättivät. Olisivat nyt samaan syssyyn edes huoritelleet...
Target kirjoitti:Minustakin se menee jo alta sallittujen rajojen, että jo yön poijjaatkin (vielä Ruotsalaisia) haukkuvat Turkulaisia asuinpaikan sekä puhetavan takia. Moinen rasistinen toiminta on saatava heti päätökseen.
Pakkipari kirjoitti:Seuraava kommentti TPS-osiosta pisti hymyilyttymään. Kyseessä siis TPS:n pelaajien rähinästä Viking Linen laivalla.