Viestin lähetti solamnic76
Noloin kyllä oli se kerta kun rajun remonttikesän (aamusta iltaan omassa kämpässä raskaita hommia) pääsin syksymmällä niinsanotusti nollaamaan itseni... viinaa tietty vedettiin mutta kesän ryyppäämättömyys ja -10kg painossa tekivät pienen kepposen ja tämä poika oli humalassa. Olin siis järjettömässä rähinäkännissä, aivan vitun turhautunut remonttikesästä (meni mm. jalkapallon mm-kisoista osa sivu suun). Ja mitä sitten seurasi...
Paikallisen baarin pihalla tuli illalla aikaan ns. Miami Vice tyylinen pidätys ja muistan kaverin kanssa menneeni katsomaan episodia pihalle puolen baarin väestön kanssa. Siinä oli pihalla kaksi paikallista huumejamppaa maaten mahallaan maassa käsiraudoissa ja pari poliisiautoa ympärillä. Käppäilin aivan pokkana siihen keskelle rähinää joka oli jo rauhoittumassa kun huumepojat oli maassa mahallaan. Ilmeisesti ajattelin kännissä että huumemyyjiä ei tueta, kävelin toisen jampan luokse (poliisi siinä vieressä) ja otin lerssin ulos ajatuksenani kusta maassa makaavan huumejampan päälle. Kaveri kertoi jälkeenpäin kun huumejamppa oli huutanu että "älä kuse mun päälle". Muistan kun aivan vitun tukeva ote tuli kaulaan selästä kun poliisisetä otti kiinni ja sanoi "Nyt pippeli piiloon". Jotenkin ihmeellisellä tavalla poliisit päästivät minut menemään enkä saanut edes sakkoja. Mutta olen yrittänyt unohtaa tämän mahdollisimman tehokkaasti, sillä niin infernaalisen nolo asia se on.