Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 291 436
  • 7 390

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tämä jo pari vuotta vanha kirjoitelma ketjusta nimeltä "Takaisin maalle" saa synkemmänkin mielen oikein hyvälle tuulelle.

Viestin lähetti Spencer
Mä en oo koskaan koskenut lehmään. Jos ei omaa lasketa. Mieli kyllä tekis. Koskeeko maalaiset lehmiin?
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuttu nimimerkki Krapulaketjusta:

Viestin lähetti veinikretski
Silloin voi vasta sanoa että on kunnollinen krappis kun naama ei mahdu kuin hissin peiliin. Suurimpia krapuloita oli mitä olen kokenut , Riossa heräsin hiekkarannalta ja kun katsoin ympärilleni huomasin että kaksi kuollutta poliisia oli kainaloissa. Se oli krapula , ja morkkis myös !

PS. No vähän harmitti !
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti lintu
Tuttu nimimerkki Krapulaketjusta:

Ei jumalauta, veinikretski ylittää taas jopa itsensä. Tää jätkä on maksimaalista!

Ps. !
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Tämä nyt ei välttämättä ole kovin fiksua vitsailla vakavalla asialla, mutta kaikesta huolimatta minä ainakin hymähdin tälle lausahdukselle.

Viestin lähetti Padis


Rexi muistaakseni teki kappaleen Puhtaat Purjeet ennen itsemurhaansa. korjatkaa jos olen väärässä...


Toden totta, harvemmin niitä kappaleita itsemurhan jälkeen tehdään...
 
Ah, niin hauskaa, Jatkoajan aprillipila oli uponnut ainakin johonkin, vai mitäpä sanotte tästä CFC:n eilisestä viestistä?

Viestin lähetti CFC
Strömberg lähtee Venäjälle ensi kaudeksi Dufvan mukana, joten onneksi emme miestä emme kaudella IFK:ssa näe. Janne on paljon parempi vaihtoehto heistä. Jos Janne on ykkönen (johon en kuitenkaan usko) niin veikkaan että kakkosveskana toimii Aku Limnell tai Simo Vehviläinen. Nieminen jatkaa pelejä vielä A-junnuissa. Ei ole mitään järkeä ottaa poikaa vielä istumaan penkille kun nyt hän on siinä iässä että tarvitsee paljon pelejä alle. Siinä saattaa olla meidän oma "karilehtosemme". Toivottavasti häntä(kin) ei sössitä naapuriin.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aki Heino - Ihminen ja puolustaja ketjusta:

Viestin lähetti Jurvanen
Eli Aki olisi tunkenut pumpulia muniinsa? Loistavaa. Uusi selitys Augustus Kolmannen fyysisen pelin vähyydelle. Mies pelkää taklauksia niin paljon, että pumpuloi munarinsa.

Eikä nyt paikalle kuuluisi hyökätä Kerhon propagandaministeriö, joka vakuuttaa Heinon munasuojien.. antaa olla. Itseasiassa minen edes halua tietää.

Jatkakaa
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Hupaisia kirjoitusvirheitä-ketjusta poimittua on tämä. Ei siis varsinainen jatkoaikalaisen kiharaisten aivojen aikaansaannos, mutta sai mieleni hymyilemään.

Viestin lähetti Espoon Siniset
Iltalehden 10 kysymystä tänään:

4. Kuinka monta kertaa HPK on voittanut pronssia jääkiekon SM-liigassa?

Vastaus: HPK
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kun HPK-linjalle päästiin niin jatketaan tällä ensikauden joukkue spekulaatiolla:

Viestin lähetti Rattlehead
Uskoisinkin, että puolustukseen hankitaankin 2-3 miestä, jotka ovat stereotyypeiltään seuraavat: kiekolliseen peliin pystyvä Medrin Slerba Tsekinmaalta, varmaa peruspeliä pelaava Pertti Peruspuolustaja ja potentiaalinen löytö jostain divarista/muiden liigajoukkueiden jämämiehistä. Että en ainakaan ketään tähtiä peräpäähän odota.

Lopuksi täytyy todeta, että Kerho puolustuksessa huolehditaan kovasti koosta - alasuojissa. Ensin Akihito ja pumpulit, nyt tämä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Tepa, tää ketju kärsii inflaaation kun copypasteat tänne kaikkea vähemmän hauskaa kamaa.

Eiköhän sovita että pistetään tänne vain niitä kunnon kahvit näppikselle -juttuja eiks jee?
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rohkenen Daespoon pointista huolimatta laittaa tämän;

Meneillään olevassa IIWW-triviassa on kysymyksenä:
4.Kuka vastasi II MS:n jälkeen omalla päällään Hitlerin hampaat sisältävän rasian säilymisestä?
Johon Another HAB asiallisessa rivissään vastaa
4. The Original Jags
Kelpo puukko.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Daespoo
Tepa, tää ketju kärsii inflaaation kun copypasteat tänne kaikkea vähemmän hauskaa kamaa.

Eiköhän sovita että pistetään tänne vain niitä kunnon kahvit näppikselle -juttuja eiks jee?
Olen samaa mieltä, että kahden A4:n vuodatukset eivät ole mitään letkautuksia ja tämä ketju on tosiaan kokenut melkoisen inflaation. Mutta tuo Medrin Slerba nauratti kyllä itseänikin, joten annetaan sille armo tällä kertaa. Taidan olla herkkä alapäähuumorille.
 
Baari-illan budjettisi

Viestin lähetti tabu7
Kun lähden baariin, vedän kossun pohjiks ja siitä pimenee kuuppa mulla ihan tosissaan.. Alan huutamaan, möykkäämään ja uhoamaan ja lopulta kun pääsen baariin, niin ostan puolelle baarille juomat ja vittuilen muijille ja tanssin päin vittua tanssilattialla, sekä tietenkin jakelen porukalle rahaa ja ostan 35e sikareita koko pöydälle.. Portsarille annan satasen ja taksikuskille sanon että ajaa Porvooseen ja takaisin ja sitten menen Kämppiin aamupalalle..

Saldo: 1500e
 

rinkeli22

Jäsen
Repesin kyllä ihan täysin, kun luin tämän Rattleheadin spekuloinnin HPK:n ensi kauden puolustajien tarpeesta.

Viestin lähetti Rattlehead
Uskoisinkin, että puolustukseen hankitaankin 2-3 miestä, jotka ovat stereotyypeiltään seuraavat: kiekolliseen peliin pystyvä Medrin Slerba Tsekinmaalta, varmaa peruspeliä pelaava Pertti Peruspuolustaja ja potentiaalinen löytö jostain divarista/muiden liigajoukkueiden jämämiehistä. Että en ainakaan ketään tähtiä peräpäähän odota.

Edit: no voi perhana, Tepa olikin jo pastennut sen, ja Daespoo arvostellut sen letkautuksen tasoa.. Olkoon nyt sitten kuitenkin kahteen kertaan. Alapäähuumori kunniaan!
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Luiro
Audin merkki on tullut siitä, kun suunnittelija laskee ja piirtää samalla "satatuhatta, satatuhatta, satatuhatta..."
Opelin tehtaalla suunnittelija piirsi nollan ja sanoi: "Ei helvetissä"

Osui ja upposi entiselle Opelin (joka taitaa olla myös entinen, säälin uutta omistajaa) omistajalle - nykyisin olen vaihtanut sitten Audiin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ryhää

En tiedä onko mukana Rokun omaa kynää mutta kyllähän tuon tilanteen asetelma on kauhea:

Viestin lähetti Roku
Mutta kuka muistaa vielä 90-luvun alusta Anssin senssit? Sinne soitteli muuankin karju: "Mä oon kaksmetrinen ja 120-kiloinen jätkä ja mä istun pihalla mun pikkufiatissa ja mä haen panoseuraa..."
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Dave
On se kyllä isoimpia haarovälejä, mitä minä olen nähnyt. Siitähän ajaisi vaikka Fiat Ritmon Jokerien maaliin.

Tästä nousi kyllä hymy huulille. Väistämättä alkoi miettiä, onkohan Dave kova parkkaamaan Ritmoa. ;)
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pisti naurattamaan seuraava viesti ketjusta "Otteluseurantaketju pe 15.4.2005" (III -finaali, Kärpät - Jokerit), nimimerkki Lukkosepän taituroimana.

Tuolla on noita saatanan kitisijöitä, toteaa hevimies Janne Niinimaa.

Väsymys vaiko perjantai-ilta? Mene ja tiedä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysymys:
Viestin lähetti repe_joke

BTW: Mikä on pisimpään keskeytymättä jaettu kiertopalkinto? Nyt kun stanley cup jää tänä vuonna jakamatta, niin ois kiva tietää missä on pisimpään jaettu samaa palkintoa voittajille.
--------------------------------------------------------------------------------

Nimimerkki Gagne vastaa:

Karpelalla.
 

Dave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Tepa
Tästä nousi kyllä hymy huulille. Väistämättä alkoi miettiä, onkohan Dave kova parkkaamaan Ritmoa. ;)

Eääh, minusta Fiat Ritmo on vain hauskan kuuloinen autonnimi. Muita hauskoja autonnimiä ovat mm. Taunus, Talbot ja Ascona, jotka aina nostavat hymyn huulille missä yhteydessä hyvänsä. Isäukolla oli 80-luvulla Ritmo, itelläni ei ole ollut koskaan. Siinä oli peräkontin lukko epäkunnossa, mutta eipä sinne koskaan murtauduttu.
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Metukan vastaus siffalle, tälle suurelle kiekkonerolle, joka väitti että kärppäpelaajien hanskaamiskyky ei ollut vitsi vaan todellista totta. Sen tiesivät kuulemma vastustajienkin pelaajat.

Viestin lähetti Metukka
Kyllä ja etenkin sen Saksalaisjoukkueen (nimeä en muista) pelaajat siinä tammikuun Super six turnauksessa kun ajoivat Viuhkolaa ja muita kyrppä-hiiriä takaa näiden luistellessa pakoon ympäri kenttäää kuin kanalauma kädet pään ympärillä suojaamassa iskuilta. Se jos joku vaatii fysiikkaa kun luistelee vaihtopenkille pakoon tai lyömään katsojaa mailalla.

Voihan se toki olla että peräkammarin poikana sä ymmärrät hanskaamisen hieman eri tavoin kuin muut.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Tämä vapaan puolen Eastside Hockey Manager-ketjun pelaaja-arvio Kiprusta laittoi jostain syystä hymyilyttämään lakonisuudessaan..




Viestin lähetti Riz
Tuo "checking" tosiaan ei tarkoita mitaan taklaamista vaan lahinna juuri vastustajan merkkaamista, sitomista jne. Taklaamiselle loytyy erikseen oma "hitting" arvonsa. Molempia on muuten saadetty lopullisessa Suomen kannassa alaspain Kiprun kohdalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös