Viestin lähetti JHag
-Karpolla
-se on JHag täällä päivää
-hyvää päivää, onko ongelmia?
-on, olen joutunut huijauksen kohteeksi
-onko kunta ottanut mitään kantaa asiaan?
-ei, tämä liittyy pääsylippukauppaan, se on rankkaa kapitalismia
-aivan totta, mieletöntä kähmintää, kertokaa lisää, onko Kari Uoti sekaantunut asiaan? Vai Antti Piippoko veti teiltä viimeiset rahat ja antoi vastineeksi vain Harrikan satulan, vaikka tosiasiassa olitte varma, että ostatte 10 eurolla Harrikka-tehtaan ja liput Steppenwolfin konserttiin! Tuliko korvikkeeksi edes Kirkan c-kasettia, missä on versio Born to be wildista!??
-ei, tämä on siis pääsylippukähmintää: menin katsomaan HIFK-Jyp -matsia...
-tylsää Jyppiä? Ei jumalauta, tehän olette mielisairas, en minäkään voi auttaa teitä!
-kuunteles nyt loppuun, Jypissä on NHL-apuna Jody Shelley, rankka tappelija
-Tylsä-Jypissä??? Onko näin? Onko hänen nimensä nykyään Shelleynen?
-ei ole, hän on NHL-työsulkupelaaja, menin siis katsomaan kiekkoväkivaltaa lähes 10 asteen pakkasessa
-olivatko munat jäässä? ovatko edelleen?
-kyllä
-onko teillä lapsia?
-on...
-mutta nyt menivät mahdollisuudet saada lisää! Tästä tulee kovaa kamaa, me haastamme siis HUSin! Oliko matsi hyvä?
-no ei, Jyp ei peluuttanut Shelleytä
-MITÄ VITTUA ???????!!!!!
-ei vaihtoakaan
-ja te menitte hallille, menetitte lisääntymiskykynne ja kaiken lisäksi näitte ainoastaan perusjypin HIFKiä vastassa??
-näin on asiat, lisäksi olen orpo
-VITTU, ketä se nyt kiinnostaa, orpoihin kompastelee joka paikassa, ei mitään uutisarvoa. Mutta kokemuksenne pelkästään tämän päivän aikana ovat vähintään Kosovon luokkaa, tulen välittömästi VHS-kameran kanssa paikalle, onko teillä kotona valoja?
-on kyllä
-eli kuvaaminenkin onnistuu, loistavaa. Matsista vielä; oliko jypillä kovaa luistelua ja paljon pelaajia , joiden nimi päättyy -nen?
-oli, mutta oli siellä myös Carlo Grunn
-se vähän aarno ranisen näköinen pieni poika?
-kyllä
-no siitä vaietaan, olen siellä pian, kerrotte minulle kaiken ja annan teille lähetyksessä somalilapsen ja pääsylipun hinnan!
-en mä halua somalia!
-mitä, oletteko rasisti?? Minulla on myös albaanilapsi varastossa, otanko sen?
-ihan sama, olen masentunut
-ette ole kauan, sillä nyt on Karpolla taas asiaa, saatte myös karvalakin!
-mitä mä sillä teen? mullahan on munat jäässä...