Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

• 3 310 592
  • 7 402

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Jermun loistava heitto Asia, joka "avautui" minulle -ketjussa kun väiteltiin logoista.

Minulle avautui, että Galgary Flamesin logossa on liekehtivä C. Mistä se C tulee, ei harmainta aavistusta.

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Jumalauta :D

Lueskelin tätä kännyllä ja Jermun heitosta purskahti marjasurvos työpaikan kahvipöydälle. Yksi mamma ihmetteli ääneen ja loukkaantui kun sanoin, että et ymmärrä kuitenkaan. Pakotti kuitenkin selittämään ja taisi loukkaantua lisää, kun ei tosiaan ymmärtänyt ei sitten yhtään, että mikä tuossa nyt oli.

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä Snagarin kommentti sai hymyn huulille Naisasiat-osiossa. Tai no oikeastaan koko tämän päivän kirjoitukset Naisasiat-keskustelussa ovat naurattaneet, mutta tämä vei voiton.

koska jotain yhteistä teillä varmasti on, jos Facebook-kavereita olette.

Jomppakoon rahat, lähestymiskielto? Varmasti on yhteisiä asioita juu.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ärrävikaisten r-kirjaimia sisältävien sanojen välttelystä oli puhetta ihmettelyketjussa, johon tant gredulin kertoi tarinan:

Faijavainaa kertoi aikanaan, että kaveripiirissään oli tämmönen r-taiteilija. Muita vähän jyrsi tuo sanoilla kikkailu, joten taiteilija vietiin miehissä kerran ralliauton kyytiin ja kuskille annettiin ohjeeksi jarruttaa vasta kun taiteilija sitä nimenomaisesti pyytää. Muut jäivät sitten jännittämään miten taiteilija onnistuu välttämään 'jarruta'-sanan käytön.

Kuski kertoi takaisin kurvatessaan, että mies oli huutanut kauhusta jäykkänä 'Jumalauta!Paina hillitsimiä!!!'

Ihmettelen r-taiteilijoiden sanavarastoa.

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Huuhkajat on tuolla tasaisin väliajoin ärsyttänyt ja nyt ne ovat kuulemma vielä liian älykkäitä ja hienostuneita. Tähän ufon_kaakao keksi hyvän lääkkeen.

Suosittelisinkin Suomen jalkapallojoukkueelle uutta lempinimeä: paskat persereiät.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tuntuu siltä, että se päivä on jo ratkaisevasti lähempänä, jolloin Jomppa_Koo saa railakkaasti piparia:

Mietin pitkään oliko joku Jatkislainen iltakävelyllä naisensa kanssa vähän yli tunti sitten Paloheinän päädyssä, olin samaan aikaan palloa potkimassa faijan kanssa. Jotenkin oli vahva aavistus ja tunne että kohtasin jonkun palstatoverin.
Minä se en ollut. Toisaalta et varmaan edes epäillyt minua...

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Laurin vastine Daespoon linkittämään uutiseen Jari Litmasesta:

Taas osui pallo samaan p Litmasen Zagreb-peli ei kuitenkaan vaarassa - MTV3.fi - Urheilu - Futis - Uutiset

Kuka on vastuussa siitä että Litmasta vedettiin kovalla pallolla, olivatko varustepuolen miehet unohtaneet pehmeät pallot koppiin?

Vaadin tutkimusta asiasta, missä on Sporde? Onko Ala-Tikkurilan Shellillä liikkunut epäilyttäviä pallopoikia? Onko pallot toimittanut norjalainen valmistaja?

Tuo kuva kyllä kruunaa uutisen :D

Voin kuvitella tilanteen, Jari on ollut koko treenien ajan yksin pimeässä toimistossa, ettei vaan mitään satu ennen Kroatin matkaa. Harjoitusten loppupuolella päättää hieman raottaa ovea ja kurkata olisiko treenit ohi. Juuri kun pää on oven ulkopuolella, joku tykittää kovan pallon ja vielä samaan päähän. Uskomatonta.

Hauskintahan tuossa on että Litin ihan vitun friikin loukkaantumishistorian tuntien tuo Laurin maalailema kuva saattaisi olla ihan tottakin!

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Puolustellaan vaikka sitten orastavalla väsymyksellä, mutta nimimerkki Eetskan klassisen ytimekkäät sanankäänet Tero Koskirannan Pelsu-diilistä saivat kyllä minut nauramaan. Toisten pettymys on huveista hulvattomin:
Jos tää on se 1 sentteri ni voi vittu mä sanon.

Zago

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän tuli naurettua Jomppa_koolle taas kerran 'En ole koskaan'-ketjussa. Naurua ei ainakaan hillinnyt tämä vsmon heitto perään. Alkaahan tämä olla tosin jo vanha aihe.. Nyt HIFK:iä odotellessa kyseiseen ketjuun. "En ole koskaan jutellut naiselle niin kuin se inttikaveri"

Linkistä vsmon viestiin: Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - En ole koskaan...

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Kyllähän tuli naurettua Jomppa_koolle taas kerran 'En ole koskaan'-ketjussa. Naurua ei ainakaan hillinnyt tämä vsmon heitto perään. Alkaahan tämä olla tosin jo vanha aihe.. Nyt HIFK:iä odotellessa kyseiseen ketjuun. "En ole koskaan jutellut naiselle niin kuin se inttikaveri"

Linkistä vsmon viestiin: Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - En ole koskaan...

Tuohon juttuun alkaa olemaan enää kaksi sanaa sanottavana: väsynyttä, trött.

Suosikkijoukkue
HIFK
Heh, naurahdin ihan ääneen vitutusketjun letkautukselle siitä kuinka Jomppa Koo voisi hakea nimimerkin HIFK piilolinssien asentajaksi.
Tosin sehän aukenee vain niille, jotka oli lukenut HIFK:n viestin, jossa kyselee vinkkejä piilolinssien asentamiseen ja on lukenut Jomppa Koon vuodatukset työkkärin lappujen kirjoittamisesta.

Huvittavaa kuinka nämä kaksi on joutunut koko muun palstan hampaisiin naisasiat-ketjun vuoksi. (Tämä varmaan auttaa siihen) Itsekin olisin tarjonnut HIFK:lle jonkun inttikaveriin liittyvän vinkin piilolinssien asentamiseen, mutten keksinyt mitään tarpeeksi nokkelaa.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Hah-hah-hassuttelusta kuukauden banni. Hauskaa tässä on se, ettei kukaan kommentoinut hauskaa puhelua mitenkään, joten se oli ilmeisesti saunansytytyskuivaa muidenkin kuin minun mielestäni. Hyvin käytetty kuukausi.

Jotta kukaan ei tulisi kertomaan minulle, että on rumaa tulla ilkkumaan, kun toinen ei voi vastata, totean, että Derrickin kirjoitus kuuluu tähän ketjuun mielestäni ainoastaan siksi, että hän sai siitä kuukauden kirjoituskiellon. Siis tuosta jutusta.
Siis täh? Onko ykköskenttä Saarinen-Koskiranta-Mankinen? Toivottavasti tavoite ei nyt ole ne pronssiset mitalit. Huh huh. Toisaalta jos ne on kesän aikana kehittyneet. Ne mitään reenannu ole, on ollut niin kuumakin että harjoittelu on ollut pääasiassa palauttelevaa makkaratikkujen kanssa sähläämistä.

Ruutu - ''Rudy''
Riku - ''Terve Rudy, se on Riku tässä''
Ruutu - ''No moi, äijä toi joelin kyl hienosti esiin''
Riku - ''Joo, oot vissiin ehjänä''
Ruutu - ''Perhana kun pääsis vielä sitä pitkätukka Jagria ajamaan''
Riku - ''Kiinnostaisko sua tulla pelaamaan tänne itään?''
Ruutu - ''Larvaa! Sano Nybarille ja Keklulle et haistaa paskan. The Rock, faksaa mulle lentoliput, mä tuun heti''
Riku - ''Ei tänne tuu enää lentoja''
Ruutu - ''No millä sinne sit pääsee?''
Riku - ''Tuu junalla, mä tulen vastaan Lappeenrannan asemalle''
Ruutu - ''WTF Rocky, miks vi**ssa mun pitäis tulla junalla Lappeenrantaan?''
Riku - ''Köh, niin täs on Kallioniemen Riku SaiPasta''
Ruutu - ''Voi juma... tuut-tuut-tuut''
Moderaattorit kirjoitti:
Nimimerkki Derrick ei kirjoittele tänne seuraavaan kuukauteen. Syynä off-topic -hauskuuttelu, josta häntä on jo aiemmin varoitettu useaan otteeseen.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jotta kukaan ei tulisi kertomaan minulle, että on rumaa tulla ilkkumaan, kun toinen ei voi vastata, totean, että Derrickin kirjoitus kuuluu tähän ketjuun mielestäni ainoastaan siksi, että hän sai siitä kuukauden kirjoituskiellon. Siis tuosta jutusta.
Tokihan Derrick postasi tuon jälkeen vielä Jokeri-osioon samanlaisen "hassun" puhelujutun. Kuinkahan monta noita Derrickin puheluita on, ja onko joku joskus hymyillyt niitä lukiessa? Minä en jaksa selata, minä juon nyt kahvia.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Onhan tuo täysin epäreilua pilkata, kun toinen ei voi vastata (puhelimeen). Ring ring. Kuka siellä? Automaattinen nauhoite, joka sanoo ettei valitsemaanne numeroon oteta puheluita. Kuukauteen.

Muahhahhhaaaaaa

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Senkin mulkut. Kiusaatte puolustuskyvytöntä, ja ilmeisesti teillä on lisäksi ihan vitun huono huumorintaju.

Onko tämä Derrick-hahmo käynyt teidänkin läheisiänne sutaisemassa, vai mikä tämän kuoromerimiesnaurukonsertin takana oikein on? Vastatkaa puhelimeen.

Derrick taitaa olla aika kova panomies.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Senkin mulkut. Kiusaatte puolustuskyvytöntä, ja ilmeisesti teillä on lisäksi ihan vitun huono huumorintaju.

Täysin totta. Minä ainakin nauran kaikelle sellaiselle, mitä en ymmärrä. Eli hyvin pitkälti kaikelle.

Onko tämä Derrick-hahmo käynyt teidänkin läheisiänne sutaisemassa, vai mikä tämän kuoromerimiesnaurukonsertin takana oikein on?

En tiedä onko käynyt, jos on niin toivottavasti sai hyvää seksiä.

Vastatkaa puhelimeen.

Vastaa ite.

Derrick taitaa olla aika kova panomies.

Epäilemättä panee sen minkä puheluiltaan kerkeää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy