Mä ajattelin perustaa uuden lajin ja pistää sen kilpailemaan jääkiekon kanssa. Halua ei ole vielä löytynyt, mutta ehkä tossa kesälomalla.
Soita Jan Walldenille ja yhdistäkää voimanne.
Mä ajattelin perustaa uuden lajin ja pistää sen kilpailemaan jääkiekon kanssa. Halua ei ole vielä löytynyt, mutta ehkä tossa kesälomalla.
Soita Jan Walldenille ja yhdistäkää voimanne.
Tuo isäkissan vittu kruunaa kokonaisuuden.Tämä Ässien touhu on kyllä täysin amatöörien puuhastelua, ei voi kyllä muuta sanoa. Sm-liigan ainoa puulaakiseura. Hallinkin oheispalvelut on kuin jostain perämettän jokkiskisasta jossa myydään makkaraa ja hinnat laitettu tussilla pahvitauluun. Isäkissan vittu!
Hmm lienee vähän väärä ketju tällaisille mutta.. tutki vaikka miltä vanhat tai nykyiset suosikkisivut ovat näyttäneet ennen.Hei, antakaa mulle hyvä syy olla hereillä vielä tänäyönä. Mitä te oikein teette kun telkasta ei tule kai mitään ja edellinen viesti palstalle oli 20min sitte. Onko hyviä ehdotuksia, koska vielä en haluaisi mennä nukkumaan
Perhana, kun huomenna on häät, joten jää pelit näkemättä. Lisäksi, kun olen itse sulhanen, niin ei voi oikein luistaakaan tilaisuudesta. No, kai sitä yhden päivän voi elää ilman jalkapallon MM-kisojakin.
Rasittava kuunnella selostajaa, joka runkkailee Englannin hyökkäyspelin tahtiin. USA hyökkää ja saa pallon tolppaan, kevyt äänenkorotus. Englanti laukoo jostain hevonperseestä kolme metriä yli ja tämä selostajan irvikuva laukeilee housuihinsa.
Siffan analyysit on jotain niin huikeaa, ettei oikein mikään pääse samalle tasolle. Sihvosen ketjusta löytyy...
Helvetin enkelit oudon hyökkäyksen kohteena
Yllä oleva uutinen herättää vahvan mitä vittua -olon. Siis kaveri menee Helvetin enkeleiden tykö, näyttää persettä ja heittää noita jengiläisiä koiranpennulla, ja sitten lähtee puskutraktorilla karkuun. Just...
Helvetin Enkelit olivat ilmeisesti onnistuneet suututtamaan paikalliset surrealistit.
Individualin vastaus allekirjoittaneen ihmettelyyn "Pitäisikö itkeä vai nauraa" -ketjussa pudotti:
Jostain syystä tuosta tuli mieleen Big Lebowski -elokuva.
Kyllä mua pudottaa enemmän toi sun pohdinta, vaikka siteeraatkin vaan uutista.
Itsellä on omakohtaisia kokemuksia vähän yli kymmenen vuoden takaa, kun Porin laitamilla pyöri city-karhu, joka mm. tyhjensi talojen roskiksia. Poikani oli muistaakseni vuoden ikäinen ja nukkui tuolloin vielä vaunuissa päiväuniaan ja ulkona tietysti. Tämä city-karhu nappasi naapurista (noin 50 metrin päästä pojan nukkuma paikasta) pässin ruuakseen.
PS. Onneksi olimme tuolloin mökillä, eikä vaaraa ollut... Mutta tuolloin hätäviesti olisi ollut kiva.
Miksi? Mihin olisit tarvinnut viestiä, jos tenavasi oli aivan toisaalla? Olisitko kenties yrittänyt pelastaa naapurin pässin?
Hyvä muistaa välillä. Keep on smiling.
Olipas hieno pätkä.
Nimimerkki ja toteamus sattuivat sopivasti yhteen, mutta video ei kyllä missään tapauksessa ollut peruskauraa. Hieno asenne ja oikeaa asiaa, vaikka joku voisi syyttää imeläksi.Viestissä oleva video nyt oli peruskaruaa, mutta hymyilytti sitä kommentoineen nimimerkki.
Hieno laji, hienoja ihmisiä ja varmasti kovia panemaan, mutta jotain tarvis tehdä?
Millä perusteella?
No mieti nyt. John Terry, Ashley Cole, Frank Ribery.. jne.
Mikä vuosi on kuollut eniten ihmisiä juhannuksena? Otetaan 1900-lukukin mukaan laskuihin.
1944?
Snagari pohdiskelee sekalaisten kysymysten ketjussa menneiden juhannuksien uhristatistiikkaa. Konsta Kepuli tuo tietämyksensä mukaan keskusteluun.
Mikä oli uhriluku?
1367 välillä 23-25.6.1944
Homma jatkui vielä:
Jep. Huomasin kyllä saman, mutta en nähnyt enää tarpeelliseksi lyödä lyötyä. Hyvää itseironiaa Snagarilta kaikki tyynni. Mitä sitä turhaan selittelemään ;)Kyllä, helvetin kovalla karvauksella tuli pojat päälle ja heittivät äijää seinälle. Kovaa tuli krapulapäissään ajettua miinaan, ei auta selitellä. :-)
Ölymppiavoittaja, nykyinen hevosmies Toni Nieminen on vaimoni mummon serkun tyttären poika, toisin sanoen appiukon pikkuserkun jälkeläinen.