Viestin lähetti ervatsalo
Viestin lähetti Hearsay
Veikkaan kuitenkin, että Wiikmania jännittää vähän liikaa se, että toista maalia vartioi 2 miljoonan dollarin NHL-vahti.
Niin, saanen kohteliaimmin huomauttaa, että vitusta se tuokin herra on tänne syntynyt, joten eiköhän se kiekko moisen jampankin taakse joskus mene.
Täältä tähän
Viestin lähetti Pee
Minä vain olen huolissani ihmisten käsittämättömästä tyhmyydestä.
Viestin lähetti Äijä #31
Kovimmat kyllä löytyvät seuroilta:
- Jokerit (Thomas / Häkkinen)
- TPS (Lassila / Karjalainen)
- HIFK (Stathos/Lundell)
Viestin lähetti Karamahti
Nimimerkki kritiikki ketjussa "nauretaanpa HKL:n lakon uhreille":
Kapitalismi on kommunismia.
:DViestin lähetti HN
Viisi peliä, neljä voittoa ja yksitoista pistettä. Mitähän tästä vielä tuleekaan sitten, kun Ilveksen peli alkaa kulkea...
Viestin lähetti Karamahti
"Jokerien puolustusta on erinäisten asiantuntijoiden taholta pidetty hieman kevyenä, sillä vain Martti Järventie ja Markus Kankaanperä ovat kovemman luokan makuupaikanjakajia."
Martti Järventie, SM-liigan Eddie Shore
Viestin lähetti Jermu
Aika heikkoja vertauksia... Saatko työpaikkasi käytävällä ajaa duunikaveriasi täysillä vastapalloon?
Miettikääpä kuka olisi teidän joukkueenne paras "ylimääräinen lenkki"... Harkins, Metropolit... who? XDViestin lähetti Tepa
...Minusta Tenkrat on erinomainen valinta ketjuun ylimääräiseksi lenkiksi...
Viestin lähetti Twite
Muutenkin Ässäleiristä tulee tuossa ketjussa niin hienostunutta (vai heinostunutta) piilokuittailua että melkein kateeksi käy.
Olen kysymysmerkkinä. Eikö saa kehua? Olin täysin tosissani.Viestin lähetti Blackie
Olen aidosti pahoillani, jos järkytin henkistä tasapainoasi.
Viestin lähetti Twite
Olen kysymysmerkkinä. Eikö saa kehua? Olin täysin tosissani.
Viimeksi nussineet Moderaattorit 13.12.1975
Totta. Saat anteeksi.Viestin lähetti Blackie
Aha. Teistä Kerhofaneista ei ole aina niin helppo ottaa selvää, että oletteko tosissanne vai ette, ihan siis niin ku positiivisessa mielessä.
Viestin lähetti The Original Jags
Tiedät itsekin valehtelevasi.
Mutta enpä jaksa tästä enempää vääntää kanssasi.