Viestin lähetti Kiisa
Passin saan viikolla 3, joten mukaan lähden, ilman ukkoa kuulemma. Lupasi tosin harkita.
ps. Ilmeisesti olen sen verran kamalaa seuraa.
Heh.Viestin lähetti Tatzka
Hei mä oon mukana, kuten aina ja kaikkialla missä voi mokailla jne. Poison ehdottomasti mukaan ;)
Ai jäi vai :)Viestin lähetti Hai
mukana ollaan. Edellisestä reissusta jäi hyvät muistot.
No, jos oot samalla laivalla, se lienee jo tarpeeksi dramaattista ;)Viestin lähetti theref
Jos minä lähden mukaan, niin minä en mene bisnesmanin kanssa samaan hyttiin. Liian paljon on noita kauhutarinoita kuulunut.
Viestin lähetti Ilmestyskirjanpitäjä
Tuo maihinnousu vain mietityttää. Bisnesman ja Senior jäänevät Viron puolelle.
Viestin lähetti bisnesman
En suosittele ainakaan semmosta, että yövytään Tallinnassa. Siinä käy niin, että Viron Mafia kidnappaa osan porukasta ja sit aletaan katsomaan penailukäyrää. Löytyykö hilloa että henkiriepu säilyisi :p
Niinhän siinä kävisi, että hätiin jouduttaisiin kutsumaan kuuluisa KÄPYKAARTI. Mukanaan Setan alueneuvosto ja sekalainen seurakunta hörhöjä. Ämpäripää, Aarne Tenkanen ja Matti Nykänen.Viestin lähetti Ilmestyskirjanpitäjä
Eikö kyse ole pikemminkin siitä, onko kenelläkään haluja kaivaa kuvettaan jonkun bisnesmänin tai jhagin pelastamiseen :p No, Jhag varmasti pelastettaisiin kansalaiskeräyksellä.
Just näin, kiitoksia taustatuesta arvon Senior.Viestin lähetti Senior
Katellaan nyt, mitä se JanJ saa aikatauluihin nähden sovitettua ja järjestettyä. Eihän se ole vielä edes sanottu, että puhuttuna päivänä laiva tekee 20h risteilyn ja onko siinä tilaa.
No, laitetaan sit muulle päivälle. Mä oon ainakin valmis tulee mikä päivä tahansa. Duunista lomaa, tai jos ei irtoo niin loparit sit ;)Viestin lähetti Senior
Katellaan nyt, mitä se JanJ saa aikatauluihin nähden sovitettua ja järjestettyä. Eihän se ole vielä edes sanottu, että puhuttuna päivänä laiva tekee 20h risteilyn ja onko siinä tilaa. Kattellaan.