Jatkoajan palstalaisten risteily 9.11.2002

  • 38 544
  • 402

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Tottakai mukana... Pitää vaan hankkia passi... Tallinnan kevät, hyvä seura, mikä voi olla sen ihanempaa.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Passin saan viikolla 3, joten mukaan lähden, ilman ukkoa kuulemma. Lupasi tosin harkita.

ps. Ilmeisesti olen sen verran kamalaa seuraa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Kiisa
Passin saan viikolla 3, joten mukaan lähden, ilman ukkoa kuulemma. Lupasi tosin harkita.

ps. Ilmeisesti olen sen verran kamalaa seuraa.

Ukko pois! Olet muutenkin mulle lounaan velkaa, joten nyt on hyvä tilaisuus korjata.
Mää ajattelin tollasta 8 ruokalajin lounasta jossain laivan a'la carte-ravintolassa. Eiks oliski kiva idea? ;)
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
OOh B1, mä kyllä lupaan hoitaa lounaan ennen tota risteilyy, jotta sinne päästää puhtaalta pöydältä ;-)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei mä oon mukana, kuten aina ja kaikkialla missä voi mokailla jne. Poison ehdottomasti mukaan ;)
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tatzka
Hei mä oon mukana, kuten aina ja kaikkialla missä voi mokailla jne. Poison ehdottomasti mukaan ;)
Heh.
Ollaan sit hyttikamuja. Penaillaan 24/7. Samalla taksilla naisiin ja samalla taksilla hakee apteekista rohtoja ;)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juu, ilmottaudun mukaan.

Jospa tällä kertaa onnistuisi ottamaan hiukan paremmin ilon irti laivalla, viime kerta kun sattuneista syistä sattui perhanan hankalaan aikaan noin siviilin kannalta. Eniveis, ich bin mukana. Ja tällehän toki potkitaan uusi ketju pystyyn jahka aika koittaa?

Ja edelleen, Romantika lienee loistovaihtoehto, tulisihan sekin purkki nähtyä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jooh, kai sitä mukaan uudelleen voisi lähteä, olin sen verran hienoa jo ensimmäisellä reissulla. Tuskin mitään estettä tule, vaikkakin siihen on aikaa runsaat viisi kuukautta vielä. Mutta näillä näkymin messissä ollaan.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Hai
mukana ollaan. Edellisestä reissusta jäi hyvät muistot.
Ai jäi vai :)

No, neljän hengen retkueessa on kiva rymytä. Ainakin jos hytti kestää. Ja so jos ei kestäkkään..

Aletaanko jo spekuloimaan, kuka joutuu minun kanssa samaan hyttiin. Mä nukun sit alapedillä. Ihan yleisen siisteyden vuoksi...:D
 
Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti theref
Jos minä lähden mukaan, niin minä en mene bisnesmanin kanssa samaan hyttiin. Liian paljon on noita kauhutarinoita kuulunut.
No, jos oot samalla laivalla, se lienee jo tarpeeksi dramaattista ;)
Tarinoillahan on taipumus muuttua hieman matkan varrella.
Mulle tuli semmoinen pervo idis, että entä jos mentäisi Pärnyyn. Kylpemään!
Viikonloppu siellä ois aika jees :)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Ich will!

Mukana olen myös. Tuo maihinnousu vain mietityttää. Bisnesman ja Senior jäänevät Viron puolelle. Ja luultavasti moni muukin. No, onneksi risteily on kauden jälkeen, niin ei ole kiirettä takaisin.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Rantautuminen on erinomainen vaihtoehto. Taidan värväytyä minäkin tuohon Seniorin ja bisnesmanin "iskujoukkoon." Mitäs sitä nyt hyvää turneeta kesken lopettamaan. No hätä, vaikka Estoniassa vierähtäisi pari päivää extraakin.
 

Jet-Ace

Jäsen
Mukaan olen vääntäytymässä minäkin. Ja tutustun luonnollisesti Tallinnaan. Pidempiaikainen oleskelu siellä ei taida tulla kysymykseen, koska muistaakseni olen maanantaina lähdössä Saksaan.


Edit: Taitaa siis normaalin rantautumisen lisäksi ainoa mahdollisuus lisäohjelmaan olla yö Tallinnassa.
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Avatkaahan risteilylle oma palsta, että pysyy kärryillä mihin ollaan mahdollisesti menossa ja keitä sinne olisi tulossa..itse epäröin vielä..
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ich will!

Viestin lähetti Ilmestyskirjanpitäjä
Tuo maihinnousu vain mietityttää. Bisnesman ja Senior jäänevät Viron puolelle.

Öh tota, mä muka, emmä taida jäädä. Niin paljon se ei kiinnostane. Eiköhän siinä risteilyssä ole riittämiin. Katellaan nyt, mitä se JanJ saa aikatauluihin nähden sovitettua ja järjestettyä. Eihän se ole vielä edes sanottu, että puhuttuna päivänä laiva tekee 20h risteilyn ja onko siinä tilaa. Kattellaan.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Ich will!

Okei.
Mä en ole jäämässä sinne viroon. Vielä.
Mut kiva siellä on käväistä muutama tunti, ajella taksilla ja syödä ja juoda hyvin. Napata viehkeä neito kainaloon ja käydä krapulasaunassa. Eli siis viettää päivä miljonäärinä. Vaikka sit kruunusellaisena :D

En suosittele ainakaan semmosta, että yövytään Tallinnassa. Siinä käy niin, että Viron Mafia kidnappaa osan porukasta ja sit aletaan katsomaan penailukäyrää. Löytyykö hilloa että henkiriepu säilyisi :p

Pärnyssä se ois AH, niin erilaista. Sinne? ;)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Re: Re: Re: Ich will!

Viestin lähetti bisnesman
En suosittele ainakaan semmosta, että yövytään Tallinnassa. Siinä käy niin, että Viron Mafia kidnappaa osan porukasta ja sit aletaan katsomaan penailukäyrää. Löytyykö hilloa että henkiriepu säilyisi :p

Eikö kyse ole pikemminkin siitä, onko kenelläkään haluja kaivaa kuvettaan jonkun bisnesmänin tai jhagin pelastamiseen :p No, Jhag varmasti pelastettaisiin kansalaiskeräyksellä.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelastakaa remuaja bisnesman

Viestin lähetti Ilmestyskirjanpitäjä
Eikö kyse ole pikemminkin siitä, onko kenelläkään haluja kaivaa kuvettaan jonkun bisnesmänin tai jhagin pelastamiseen :p No, Jhag varmasti pelastettaisiin kansalaiskeräyksellä.
Niinhän siinä kävisi, että hätiin jouduttaisiin kutsumaan kuuluisa KÄPYKAARTI. Mukanaan Setan alueneuvosto ja sekalainen seurakunta hörhöjä. Ämpäripää, Aarne Tenkanen ja Matti Nykänen.

Siinä sit saisi Mafiasot kelata, kandeeko tätä puheripulia sairastavaa oravaa pitää häkissä vai päästäiskö sen pois. Kun nuo kamutkin tuli moikkaamaan..

Ei vaan, pitää olla varovainen. Oikeesti. Emmä oikein kännissä siellä Tallinnassa diggaa liikkua. Mieluummin luovassa krapulassa.
Termi on tuttu ainakin seuraaville risteilyllä olleille: HAI, Tommilin, Arnold, JuhaHT sekä Tommy. Miehet, jotka joutuivat viettämään surkuhupaisan sunnuntaipäivän mun kans..
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pitänee pistää harkintaan tuo päivämäärä. Hauskaahan tuo voisi olla, mutta en tiedä haluanko välttämättä nolata itseäni noin julkisesti...

Tosin tätä jengiä ei varmasti selvinpäin kestä.
 

JanJ

Jäsen
Re: Re: Ich will!

Viestin lähetti Senior
Katellaan nyt, mitä se JanJ saa aikatauluihin nähden sovitettua ja järjestettyä. Eihän se ole vielä edes sanottu, että puhuttuna päivänä laiva tekee 20h risteilyn ja onko siinä tilaa.
Just näin, kiitoksia taustatuesta arvon Senior.

Eli neuvottelen lähipäivinä diilin valmiiksi, ja sitten avaan ketjun ja ruvetaan spekuloimaan, ilmoittautumaan reissuun ja yleisesti nostattamaan tunnelmaa! :D
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Ich will!

Viestin lähetti Senior
Katellaan nyt, mitä se JanJ saa aikatauluihin nähden sovitettua ja järjestettyä. Eihän se ole vielä edes sanottu, että puhuttuna päivänä laiva tekee 20h risteilyn ja onko siinä tilaa. Kattellaan.
No, laitetaan sit muulle päivälle. Mä oon ainakin valmis tulee mikä päivä tahansa. Duunista lomaa, tai jos ei irtoo niin loparit sit ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös