Jatkoajan olemassaolon kesto?

  • 10 118
  • 66

Kauan veikkaat Jatkoaika.comin olevan olemassa?

  • Alle kuukausi

    Ääniä: 24 4,8%
  • Kuukausi

    Ääniä: 2 0,4%
  • Muutama kuukausi

    Ääniä: 4 0,8%
  • Puoli vuotta

    Ääniä: 4 0,8%
  • 1 vuosi

    Ääniä: 3 0,6%
  • 1-3 vuotta

    Ääniä: 46 9,3%
  • 3-5 vuotta

    Ääniä: 69 13,9%
  • 5-10 vuotta

    Ääniä: 80 16,2%
  • Yli 10 vuotta

    Ääniä: 94 19,0%
  • Aina ja ikuisesti!

    Ääniä: 151 30,5%
  • En osaa sanoa/veikata

    Ääniä: 18 3,6%

  • Äänestäjiä
    495

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Ted Raikas kirjoitti:
Mikäs pahan tappaisi...

Ted perskeles, olin sanomassa tismalleen samoja sanoja! Mutta kyllä minä uskon Jatkoajan vielä kukoistavan ainakin toistakymmentä vuotta, kenties vaikka aina ja ikuisesti. Varmasti uusia ervatsaloja ja sv veinikretskejä on jatkuvasti kasvamassa, kenties jopa Turengin takamailla.
 

zoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Kyllähän tää tulee olemaan pystyssa ja pitkään. Toinen asia on taas vaihtaako Jatkoaika nimeä tai jotain muuta uudistusta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tunnustaako joku että on veikannut väärin? 4 vuotta täynnä siis tällä hetkellä.
Nyt kun jo 6,5 vuotta on laskujeni mukaan plakkarissa, tunnustan olleeni väärässä, sikäli kun muistan oikein alkuperäisen veikkaukseni. Älkää kukaan siis tämän jälkeen väittäkö, etten pystyisi tunnustamaan jos olen joskus väärässä!
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
En tiedä jaksa lukea kaikkia viestejä, mutta jatkoajalla on täysi mahdollisuus säilyä elinvoimaisena pitkään, jos se perustuu jatkossa entistä enemmän itse tuotettuun mediaan, niin kuin se tekee nytkin.

Hyvä toimitus voi pitää tämän hengissä erittäin kauan, jopa ns. ikuisesti.

Keskustelupalstana tämä on tällä hetkellä paras, mutta se ei takaa pitkää ikää.
 

tutzba

Jäsen
Keskustelupalstana tämä on tällä hetkellä paras, mutta se ei takaa pitkää ikää.

En ollut aikaisemmin edes ajatellut että mitä jos Jatkoaika loppuisi. Itse en näe sille mitään syytä tällä hetkellä, hyvinhän tämä toimii. Ainoa keskustelupalsta oikeastaan millä minä käyn, eli en pysty sitä vertaamaan mihinkään, mutta mielestäni tämä on aika tasokas paikka. Välillä tulee kaikenmaailman viheltäjiä, mutta ne vain piristävät muuten niin harmaata arkea.
 

Erik Loka

Jäsen
Master Godin skenaario kuulostaa mahdolliselle. Ja sitäpaitsi, Maikkarillahan on yleensä tapana tuhota kaikki urheiluun liittyvä mihin käsiksi pääsee.

Tämän jälkeen perustetaan sitten FF-tyylisesti Jatkoajan kakkososa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Voe hyvänen aika äläkää kysykö nuin vaikeita!

Olen viksuna jättänyt aikanaan äänestämättä, pääsee sitten loppumetreillä viisastelemaan "kolmisen viikkoa vielä". Totuus kuitenkin lienee jotain väliltä "niin kauan kuin jaksan höyräreitä myydä" ja "ilmastonmuutos". Totuus on että molemmat kuuluvat jääkiekkoon kuin täi tervaan, täi vain pitää pienempää meteliä.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
No nythän on aivan pakko kysyä mikä on tämän maan mainion saitin virallinen syntymäpäivä?

Itse olen rekisteröitynyt näemmä jo niinkin kauan sitten kuin 21.1.2002 joten silkasta mielenkiinnosta tahtoisin tietää kuinka alusta sitä on tullut sätkittyä jäsenenä?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
No nythän on aivan pakko kysyä mikä on tämän maan mainion saitin virallinen syntymäpäivä?
Ensimmäiset nimimerkit ovat rekisteröityneet 19.3.2001, joten se taitaa olla saitin virallinen syntymäpäivä?

Edit: Moderaattoreiden "tervetuloa-viesti" on kirjoitettu 22.1.2001, klo 01:25.

Edit2: hidas
 
Viimeksi muokattu:

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
No nythän on aivan pakko kysyä mikä on tämän maan mainion saitin virallinen syntymäpäivä?

Ensimmäiset nimimerkit ovat rekisteröityneet 19.3.2001, joten se taitaa olla saitin virallinen syntymäpäivä?
Ensimmäisen viestin on Flonaldo kirjoittanut vapaaseen keskusteluun 22.1.2001 ja muistaakseni viisivuotissyntymäpäivää vietettiin viime vuonna tammikuussa. Korjatkoon joku, jos muistan väärin.

Edit. Ensimmäinen viesti on kirjoitettu SM-liiga-osioon ja syntymäpäivä on 22. tammikuuta. Tässä vahvistus asialle.
 
Viimeksi muokattu:

Kapo

Jäsen
Jahas, nohevana poikana laitoin että kestää yli kymmenen vuotta muodossa taikka toisessa.. juuri äsken huomaamatta että ketju on melko vanha.

Katsastin oman ekan viestini, joka löytyy 4.3.2001 vaikka rekisteröitynyt olen ilmeisesti vasta 19.3.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Internethän kuulemma kaatuu lopullisesti eli lakkaa olemasta vuonna 2009, joten eiköhän tämäkin sivusto mene siinä samassa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Internethän kuulemma kaatuu lopullisesti eli lakkaa olemasta vuonna 2009, joten eiköhän tämäkin sivusto mene siinä samassa.

Jaah, jatkoaikaa (Jatkoaikaa?) on saatu sitten kolme vuotta? Eikös Hannu Karin mukaan Internetin pitänyt kaatua jo viime vuonna? Noh, joudumme sitten odottelemaan tätä vielä pari vuotta.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on itelläkin talvella edessä jo 17-vuotiset jäsenjuhlat ja vastikään näytti tulevan kirjoitettu viesti nro. 8888 täyteen.

On siinä vuosia ja lätkäpelejä saati muita tapahtumia vierinyt Vantaanjoessa tuonakin aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös