Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Tässä ei oo mitään kinkyä. Tarkotin nahka-asusia modedominoita.. Peruskauraa.Uuuuuu, aika kinky.
Tässä ei oo mitään kinkyä. Tarkotin nahka-asusia modedominoita.. Peruskauraa.Uuuuuu, aika kinky.
Harmi, mulla oli mielessä muuta...Tässä ei oo mitään kinkyä. Tarkotin nahka-asusia modedominoita.. Peruskauraa.
Aiissssaaattana. Siälähän on Porin Jonnesta tulossa kunnon miäs! Perkele. Parturiin viälä niin harkitaan sulle täysvärejä!Harmi, mulla oli mielessä muuta...
Saatko piparia tänä iltana?En syö piparia tänä iltana.
Huomenna ei ole tulossa mitalia Oberstdorfista.
Oliko viime kesän puolukat täysin pyöreitä? Vai hieman puikuloita? Molempia sattui viime syksynä kohdalle. Että kumpia nyt sitten on tulossa? Jännittää.Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, puolukat ovat yhtä pyöreitä tänä kesänä kuin viime kesänäkin. Lisäksi kunnallisvaaleissa kaikki puolueet ovat voittajia, jotkut veret seisauttavia, jotkut torjuntavoittajia - Tali-Ihantala, prkle!
Vanhaa lastenlaulua mukaillen:Oliko viime kesän puolukat täysin pyöreitä? Vai hieman puikuloita? Molempia sattui viime syksynä kohdalle. Että kumpia nyt sitten on tulossa? Jännittää.
Ennustan, että Sanna Marin ilmoittaa viimeistään ensi talvella tulevasta iloisesta perhetapahtumasta ja onnitteluiden tulva on valtava
Tämä on aina hauskaa kun jotkut kuvittelevat parin viikon poissaolon keskustelupalstalta olevan jotenkin merkittävää.Evilin paluu herättää varmasti parranpärinää. En nyt tässä kohota itseäni (sic) mitenkään jalustalle, kunhan totean.
Iso osa palstan väestä on kuin ei olisikaan. Muutamat hyökkäävät heti vittuilemaan. Yrittävät oikein ärsyttää, että sanoisin jotain peruuttamatonta ja kuittaisin elinikäisen. No, sitä en tee. Ihan keljuillessani hyväksyn moraalikoodiston, en vittuile lippahattupäille enkä kännykänsilittelijöille. Omaksun viimeisen dinosauriin roolin, mutta toteutan sitä rakkaudella ja ymmärtämyksellä. Puolustan hautaan saakka jokaisen yksilön oikeutta olla juuri niin typerä kuin mieli tekee.
Mää hyväntahtoisesti hekottelin että veli Evil meni sitten rommittelemaan itsensä lomille. Lupasin tulla heti vapautumista seuraavana vikonloppuna herkuttamaan että kuinka Samu Haber laulaa homo-Halfordit suohon ja kuinka Sid Vicious alisti soittotaidoillaan, katotaan saadaanko sutinaa :D Ja tuo siis aivan läpällä (ja kännissä) heitetty. En todellakaan toivo että ottasit lisää bannia, saati elinkautista!Evilin paluu herättää varmasti parranpärinää. En nyt tässä kohota itseäni (sic) mitenkään jalustalle, kunhan totean.
Iso osa palstan väestä on kuin ei olisikaan. Muutamat hyökkäävät heti vittuilemaan. Yrittävät oikein ärsyttää, että sanoisin jotain peruuttamatonta ja kuittaisin elinikäisen.
Olen naimisissa, mulla on jo elinkautinen.Mää hyväntahtoisesti hekottelin että veli Evil meni sitten rommittelemaan itsensä lomille. Lupasin tulla heti vapautumista seuraavana vikonloppuna herkuttamaan että kuinka Samu Haber laulaa homo-Halfordit suohon ja kuinka Sid Vicious alisti soittotaidoillaan, katotaan saadaanko sutinaa :D Ja tuo siis aivan läpällä (ja kännissä) heitetty. En todellakaan toivo että ottasit lisää bannia, saati elinkautista!
Samoin. Kova tuamio, mutta nokitaan menemään.Olen naimisissa, mulla on jo elinkautinen.
Olen pettynyt ennustajan kykyihini, mutta toisaalta tyytyväinen että ehkä ihmiskunnalla on silti vielä toivoa. Tuota ei tainnut tapahtua ja äsken kun kävin Lidlissä, niitä rättejä oli hyllyssä vielä iso kasa. Ruma huppari ei ole yhtä houkutteleva kuin rumat kengät.Torstaiaamuna (17.6.) Lidleissä on kaaos, kun porukka taistelee päästäkseen ostamaan karmeanvärisiä Lidlin mainoshuppareita. Asiasta tullaan mainitsemaan ainakin kahdessa seuraavista ketjuista: "Junttimaisinta mitä tiedät", "Pitäisikö itkeä vai nauraa" ja "Ihmettelyketju".