Toihan on itse asiassa aika kauan ollut tarjolla, taisi olla jonkun aikaa pois listalta, mutta löysin vanhimmat maininnat Kotipizzan Ylämummo pizzasta vuodelta 2009.Kotipizzalla on pitsa jonka nimi on @Ylämummo. En ole aiemmin tuotakaan huomannut...
In case epäselvää -" Slow and steady- gets You ready"@aurora borealis -reliefi ei ole hetkeen palaamassa Rovaniemen katukuvaan. Monen kaupunkilaisen kaipaama taideteos on ollut poissa paikaltaan jo vuodesta 2010, jolloin se poistettiin turvallisuussyistä (kiinnikkeet eivät olleet kestäviä). Reliefi on tarkoitus saada takaisin paikoilleen, kunhan konservointi saadaan tehtyä ja rakennus siihen kuntoon, että sen saa turvallisesti esille.
Alvar Aallon suunnittelema Aurora Borealis -reliefi ei palaa Rovaniemen katukuvaan hetkeen – ensin pitää konservoida teos ja korjata rakennus
Alvar Aallon suunnittelema reliefi Aurora Borealis ei palaa Rovaniemen katukuvaan vielä hetkeen. Monen kaupunkilaisen kaipaama taideteos on ollut poissa paikaltaan jo vuodesta 2010, eli 12 vuotta.www.lapinkansa.fi
Pitäisköhän sun @theZ kunnioittaa Ukrainan itsenäisyyttä ja olla jatkossa vaan pelkkä the.
Käyttikö siellä joku jalkoja ikäänkuin pumppuna?Ei nimimerkkejä, mutta Selvityjissä oli juuri kommentti: "Tämä on Jatkoaikaa"
Ei näkynyt moista, mutta setämies otti porttikiellon.Käyttikö siellä joku jalkoja ikäänkuin pumppuna?
Toivottavasti mä en ihan munannut itseäni. Näin setämiehenä vähän jännitti mennä kentälle, varsinkin kun futis ei ole mun vahva laji.@vetti vaihdettiin juuri kentälle Mestareiden Liigan karsintaottelun toiselle lisäaikajaksolle!
Kyllä vastustaja painoi seuraavaan 15min kaksi kassia ja matkasi lohkovaiheeseen. Teidän kohtaloksi jäi Konferenssi-liiga!Toivottavasti mä en ihan munannut itseäni. Näin setämiehenä vähän jännitti mennä kentälle, varsinkin kun futis ei ole mun vahva laji.
Vieläpä @Corona -merkkinen @Nahkasohva !@Nahkasohva olisi nyt tarjouksessa Maskussa. Ja varmaan monessa muussakin paikassa .
No enpä kyllä itse havainnut mutta todella hyvä huomio...Vieläpä @Corona -merkkinen @Nahkasohva !
Onneksi ei ole Reppana Euro eikä ole pankin valuutta-asiantuntija. Jep, puujalkaa....Nimimerkki @teppana pulpahti pintaan, kun kansanedustaja/salaliittohörhö Ano Turtiaisen uudeksi avustajaksi ryhtyy Teppana Euro.
Ano Turtiaisen avustaja vaihtuu – James Hirvisaari jää eläkkeelle, tilalle Teppana Euro
Juvalaisen kansanedustajan Ano Turtiaisen (vkk.www.lansi-savo.fi
Ei ole kovin tyylikäs kommentti minulta nyt, mutta avustajan nimi ei luultavasti miellytä kansanedustajaa. Reppana Rupla olisi enemmän Lihapään linjan mukainen.Tuo Teppana Euro sai kyllä ihan tanakat huutonaurut aikaan. Ensinnäkin, miten näillä haröpuolueilla löytyy aina näitä hassun nimisiä ihmisiä? Onko vanhoilla puolueilla joku karsinta, josta tällaiset nimet eivät pääse läpi?
Nimenähän tuo Euro ei ole politiikassa ensimmäistä kertaa, kokoomuksellahan oli aikoinaan Kalle Euro.
Mutta Teppana Euro, ei pysty lopettamaan nauramista... Anteeksi toki, Teppana. Ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä. Nyt on ihan miljoonan euron paikka näyttää, että nimen takaa löytyy tiukka asiapoliitikko. Asema Anon kabinetissa ei lupaa vielä paljoa, mutta Teppanallahan olisi tässä kova nousun paikka.
Nimen vaihto on nykyään niin helppoa, että harrastuksen tai maailmankatsomuksen muuttuessa muuttuu myös nimi.Tuo Teppana Euro sai kyllä ihan tanakat huutonaurut aikaan. Ensinnäkin, miten näillä haröpuolueilla löytyy aina näitä hassun nimisiä ihmisiä? Onko vanhoilla puolueilla joku karsinta, josta tällaiset nimet eivät pääse läpi?
Sortavat saatana sielläkin minua.Jatkoajassa julkaistussa versiossa Via Dolorosan osuus oli röyhkeästi sensuroitu pois: