Jatkoajan nimimerkkien pintaan pulpahtelua

  • 186 487
  • 789

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Isaskar Keturin ihmeelliset seikkailut -elokuva päättymässä parhaillaan Ylen ykköseltä.

Olen aina olettanut, että @Isaskar on ottanut nimensä kyseisestä hahmosta, joka alunperin pakinoissa on seikkaillut.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kanerva Ylelle: "Venäjän vaaleissa huomattavan paljon epäilyttävää toimintaa" Huom. lähde piti mainita eli YLE:n nettisivu.
 
Viimeksi muokattu:

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Löysin itseni somistamassa paikallista kirpparikahvilaa. Linkkaan suoraan kuvaan ja kuvatekstistä pätkä ohessa sillä nuo eivät ilmeisesti näy jos ei ole kirjautuneena facebookiin.
Eilen meille muutti "uutta henkilökuntaa"Fanni ja Wiljami
...
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.ne...80_1175080715868428_2320417768255380629_o.jpg
Fannia en tunne enkä kyllä itseänikään ihan noin jonneksi. (Lisäksi aika siloposkinen ja kevytrakenteinen näytän tuon kuvan perusteella olevani)
 
MTV:n teksti-TV:n mukaan Kotkan Hunks The Rock on valittu People-lehden toimesta vuoden seksikkäimmäksi mieheksi. Onnittelut valinnasta!
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hei mä olen päässyt Ilta-Sanomiin vaikkakin typona, mutta eihän se haittaa kun on näin tärkeästä asiasta kyse.

”Juppe lähti Ryhmäteatterin Zloty Burlesque -revyystä ja sanaleikistä. Mietin, että mitä tarkoittaa matkustaa jäniksenä? No, pannaan jänis matkustamaan. Hahmon nimi tuli siitä, että mulla on ystävä, jonka nimi on Juppe. Terveisiä vaan Hyvinkäälle. Jupen kuuluisa masturbointikohtaus oli ihan vahinko.”

Pirkka-Pekka Petelius paljastaa: Kuuluisa masturbointikohtaus oli vahinko – ”Mä vaan rupesin venyttelemään sitä” - Viihde - Ilta-Sanomat

_
 
Tänään kaupungilla asioidessani kuulin kun radiossa puhuttiin Ultra Bran paluusta ja juontaja lainasi tämän palstan Ultra Bra -ketjusta nimimerkkien @pernaveikko ja @hammer lynx viestit (kts. alta) sanasta sanaan ja kertoi perään jotenkin niin, että tuntuu bändin paluu jakavan mielipiteitä. Radiokanavasta ei ole varmuutta.

Tulihan näitä monena kesänä kuunneltua silloin aikoinaan. Hyviä ovat, mutta juurikin vain kesällä ja sillä lailla läpällä voi kuunnella.

Mulla kariutui yksi lupaava parisuhteen alku muijan Ultra Bra fanitukseen. Se luukutti tuota kissankuristelua 24/7 vaikka oli porvariperheestä. Olisi ollu liian iso kompromissi parisuhde vs. mielenterveys.
 
Erikoista menoa. Toivottavasti ei ollut mikään verovaroin kustannettava kanava, koska eikö työntekijöillä ole muuta tekemistä kuin kaivella vanhoja viestejä joltain urheilupalstalta.

Kyllä tuo minuakin pisti hymyilyttämään. Taitaa toimittaja itse kirjoitella tai ainakin lukee muutenkin tätä palstaa. Vai miten selitätte, että hän olisi juuri tältä palstalta tullut lukemaan mielipiteitä Ultra Brasta ja napannut niitä lähetykseen. Eli toimittaja nönnönnöö kun kuitenkin olet täällä, niin ilmianna itsesi. Tai kerro edes mille kanavalle työskentelet.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Porin pesäpallostadionin nimi on nykyisin Erku-Areena.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Formuloissa kilpailee Haas-niminen talli.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
No homma ehkä lähti vähän lapasesta, mutta kerrankos sitä!!

Ymmärtäähän sen, ku kerrankin pääsee idolinsa syliin! En kyllä henkilökohtaisesti ymmärrä mitä ihannoitavaa Huiskun Antissa on.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mennyt ihan ohi, että @Action Bronson esiintyy Ilosaarirockissa. Onnea nyt sitten!

Jokohan on pelikielto jo silloin lusittu?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Attendon mainos hieman hymyilytti Isomäen mediakuutiolla. Terveisiä vaan, jos satut lukemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös