Noh, tuli vaan mieleen nimimerkistä Master Chief.
Olin tossa jokunen vuosi sitten yksillä messuilla, oliskohan ne olleet jotkut digimessut, tai ettei vaan olis pelkät pelimessut olleet, no mutta kuitenkin. Siellä sivussa oli joku pieni luento menossa, jota menin sitten ajankuluksi kuuntelemaan. Aiheena oli joku uusi tietokone-/pleikkaripeli. Aluksi se esittelijä laittoi kalvolle kuvan siitä pelin päähahmosta, ja kysyi yleisöltä jotakuinkin että: "kaikki varmaan tietävät kuka kuvassa on?", ja liikutteli kättään kohti yleisöä siihen malliin, että vissiinkin joku olisi huutanut sen kuvassa olevan hahmon nimen. Noh, mä sitten istuin siin melko edessä, ja jotenkin hassusti sen käsi jäi osoittamaan mua, ihan niinkuin mun pitäisi kertoa se, kun ei kukaan muukaan siellä huutanut sitä. Noh, en mä oikein ehtinyt siinä yhtään ajattelemaan mitään, vaan aivan yllättäen multa pääsi suustani ihmeellisen ja harvinaisen vittuuntuneella ja kiukkuisella äänellä että "ei mitään hajuakaan, en oo ikinä tollaista nähnytkään". Sen jälkeen lähdin sieltä aika nopeasti pois. Vähän nolostutti tuo mitä suustani yllättäen pääsi.