Jatkoajan nimimerkkien pintaan pulpahtelua

  • 188 654
  • 794

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
1Timer kirjoitti:
On kylla HILPPASEN alaikaista tavaraa tuolla sivulla.

Illegal, illegal....

Sivulla viitattiin jonnekin sivustolle jossa näytti olevan kuvia spring break sekoilusta. Josko olisikin collegeiässä olevia? Aikamoisia pissiksiä näyttivät olevan jos alaikäisiä olevat.

Edit: tarkempi tutkimus näyttäisi paljastavan että spring break sekoilua tuo näyttäisi pikemminkin olevan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Kapa76:n myynti-ilmoitus Toni Häppölästä päätyi näköjään Jääkiekkolehteen. Kyseinen ilmoitushan sijaitsi Huuto.netissä, ja herätti kummastusta ja hämmästystä muinoin.
 

Rocco

Jäsen
Joku di Rocco oli eilen voittanut nyrkkeilyssä tuomariäänin 3-0.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Löysin Dublinista, Ilacin kauppakeskuksesta, kaupan jonka nimi oli vaatimattomasti: B1 menswear

Oli siellä myös Léon Pastry.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Eilen Real Madrid-Bayern pelissä kirmasi 79.minuutin kohdalla kentälle Scholl. Yllätys sinänsä että Saksalaisessa joukkueessa kyseinen nahkakuulan potkija esiintyy..
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Maikkarin myöhäisillan leffa tänään klo 00:15 (no okei, se alkaa perjantain puolella) alkaen: Bismarckin tuho.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Otsikko eilisestä Hesarista: Ukkometso näyttäytyi Kirkkonummella.

Jutussa arveltiin, että se hakee soidinpaikkaa, jossa voisi tehdä vaikutuksen naaraisiin. Pelimies.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Roomassa oli muuten joitain ergonomisia hiirialustoja tai vastaavia, joiden paketissa luki Scholl.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
HN kirjoitti:
Nimimerkki "HN" pullahti pintaan eilisen Aamulehden sivuilla, kun (ilmeisesti jonkin harjoittelijan nakiksi annetussa) Ilvestä käsittelevässä jutussa siteerattiin suoraan mm. meikäläisen, Manen ja Mortalin JA-kirjoituksia.

Eihän käytetty liian pitkiä lainauksia tai kuitattu niitä onelinerilla? ;)
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Murmeli on ollut seikkailemassa.
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jestamandeera! Tämä vahvistaa käsitystäni siitä, että F1:t ovat saatanasta.

Pahoittelen, että monien toiveiden vastaisesti olen yhä täällä kiusananne.
Taisit ottaa muutaman liikaa, kun tuonne F1-radalle päädyit ja vielä yritit hiplata vai yrititkö pysäyttää massalla 300km/h kiitävän f1-auton Schumin nimmarin toivossa, mutta myöhästyit omien jalkojesi aerodyynamisista ongelmista johtuen? Aika jermu ;)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, tuli vaan mieleen nimimerkistä Master Chief.

Olin tossa jokunen vuosi sitten yksillä messuilla, oliskohan ne olleet jotkut digimessut, tai ettei vaan olis pelkät pelimessut olleet, no mutta kuitenkin. Siellä sivussa oli joku pieni luento menossa, jota menin sitten ajankuluksi kuuntelemaan. Aiheena oli joku uusi tietokone-/pleikkaripeli. Aluksi se esittelijä laittoi kalvolle kuvan siitä pelin päähahmosta, ja kysyi yleisöltä jotakuinkin että: "kaikki varmaan tietävät kuka kuvassa on?", ja liikutteli kättään kohti yleisöä siihen malliin, että vissiinkin joku olisi huutanut sen kuvassa olevan hahmon nimen. Noh, mä sitten istuin siin melko edessä, ja jotenkin hassusti sen käsi jäi osoittamaan mua, ihan niinkuin mun pitäisi kertoa se, kun ei kukaan muukaan siellä huutanut sitä. Noh, en mä oikein ehtinyt siinä yhtään ajattelemaan mitään, vaan aivan yllättäen multa pääsi suustani ihmeellisen ja harvinaisen vittuuntuneella ja kiukkuisella äänellä että "ei mitään hajuakaan, en oo ikinä tollaista nähnytkään". Sen jälkeen lähdin sieltä aika nopeasti pois. Vähän nolostutti tuo mitä suustani yllättäen pääsi.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Noh, tuli vaan mieleen nimimerkistä Master Chief.

Olin tossa jokunen vuosi sitten yksillä messuilla, oliskohan ne olleet jotkut digimessut, tai ettei vaan olis pelkät pelimessut olleet, no mutta kuitenkin. Siellä sivussa oli joku pieni luento menossa, jota menin sitten ajankuluksi kuuntelemaan. Aiheena oli joku uusi tietokone-/pleikkaripeli. Aluksi se esittelijä laittoi kalvolle kuvan siitä pelin päähahmosta, ja kysyi yleisöltä jotakuinkin että: "kaikki varmaan tietävät kuka kuvassa on?", ja liikutteli kättään kohti yleisöä siihen malliin, että vissiinkin joku olisi huutanut sen kuvassa olevan hahmon nimen. Noh, mä sitten istuin siin melko edessä, ja jotenkin hassusti sen käsi jäi osoittamaan mua, ihan niinkuin mun pitäisi kertoa se, kun ei kukaan muukaan siellä huutanut sitä. Noh, en mä oikein ehtinyt siinä yhtään ajattelemaan mitään, vaan aivan yllättäen multa pääsi suustani ihmeellisen ja harvinaisen vittuuntuneella ja kiukkuisella äänellä että "ei mitään hajuakaan, en oo ikinä tollaista nähnytkään". Sen jälkeen lähdin sieltä aika nopeasti pois. Vähän nolostutti tuo mitä suustani yllättäen pääsi.

Jostain syystä en ole enää yllättynyt että juuri sinulle on tuollainen päässyt tapahtumaan... ;)
 

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tämän päivän aviisin televisiosivuja lukiessa osui silmiin kakkoselta illalla tuleva ohjelma. Luvassa on "Q ja tähdet: Kirka" -niminen musiikin ja sisäpiiritiedon yhdistelmä.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
No, nyt se paljastui. Vielä, kun muistaisi, milloin kone lähtee.
 

MunaSuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Sport, Jeppis, TPS plus muut ylivoimaiset
Master Chief kirjoitti:
Edit: tarkempi tutkimus näyttäisi paljastavan että spring break sekoilua tuo näyttäisi pikemminkin olevan.

Mikä tuo tommoinen spring break yleensä oikeen on? Onko se niin kuin meikäläisten kesäloma, paljon kovempi meno vaan?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otsikko eilisestä Hesarista: Ukkometso näyttäytyi Kirkkonummella.

Jutussa arveltiin, että se hakee soidinpaikkaa, jossa voisi tehdä vaikutuksen naaraisiin. Pelimies.


Ei hyvänen aika, miten tämä on mennyt ohi...!!? No, se oli sellainen "pistäytyminen" vain. Ei kai kukaan luule, että Ukkometso todellakin pitkiä aikoja voisi viettää Kirkkonummella?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös