Jatkoajan NHL 09-liiga (vol. 4, Xbox)

  • 4 419
  • 49

Matsku

Jäsen
Uusi Jatkiksen änäriliiga on pistetty pystyyn uuden päivityksen myötä. Kyselin yksityisviesteillä hieman pelaajien kiinnostusta tähän ja jonkin verran tuli myöntyviä vastauksia. Onhan näitä liigapelejä kuitenkin paljon kivempi pelata kuin tavallisia rankingmatseja. Ja harmi, että aikaisemmat liigat ovat kaatuneet liian suureen osallistujamäärään.

Kyseessä on siis 10 aktiivisen (jotka osoittaneet sen todellisen aktiivisuutensa muissa liigoissa) pelaajan välinen sarja. Sarja on nelinkertainen ja pelinopeutta on nostettu normaalista mediumista fastiin. Playoffit ovat paras viidestä.

Pistin aktiivisille käyttäjille liigakutsuja. Joukkueita voi varailla ja valita sitä mukaa, kun kerkeää kutsun hyväksymään.

Joukkueet:
Chicago Blackhawks / Matsku (Amsre)
New Jersey Devils / Speed (Spiiid)
San Jose Sharks / Schadowan (darkmanki)
Vancouver Canucks / Peteliuz (?)
Anaheim Ducks / McJokke (McJokke)
NY Rangers / TeroK

6/10

Ja sorit tästä miljoonannesta xboxliiga-topicista. Eipä tässä muuta, kivoja pelejä! :)
 
Viimeksi muokattu:

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
New Jersey Devilsillä kävin jo liittymässä.

Jos saataisiin tämä liiga päätökseen asti.
 

Schadowan

Jäsen
Jees, mukana ollaan

GT: darkmanki
Joukkue San Jose Sharks

Tosiaan patchikin tuli tänään, niin hyvä aloittaa uusi liiga. Ja 10 jengiä on ihan tarpeeksi, voishan sitä tietty harkita vaikka 15 jos nyt oikeasti olisi aktiivisuutta.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Mukana Vancouver Canucksilla.

EDIT: Jaa, tämä menikin kutsuturnauksena.. Mutta jos tosiaan mukaan pääsee niin Nucksit vois olla joukkue. Ja pelaan kyllä pelini poies.
 
Viimeksi muokattu:

Matsku

Jäsen
Mukana Vancouver Canucksilla.

EDIT: Jaa, tämä menikin kutsuturnauksena.. Mutta jos tosiaan mukaan pääsee niin Nucksit vois olla joukkue. Ja pelaan kyllä pelini poies.
Pistin noita liigakutsuja about sen kymmenisen kappaletta. Laitan sulle myös, kun seuraavan kerran meen liveen. Joku sit vissiinkin jää ilman paikkaa, mutta pääasia että saadaan paikat täytettyä. Niin, ja todennäköisesti joku kutsun tähän mennessä saaneistakin kieltäytyy.

Pelejä aletaan vaikka pelaamaan sitten, kun pelaajat on kasassa.

Niin ja heti alkuun, voisin ehdottaa Huetia tai Khabibulinia treidattavaksi. Takaisin pakkia tai laituria.

EDIT: Ainiin, taitaa kyllä toi playoffien pelaaminen olla vähän tyhmää? :D
 
Viimeksi muokattu:

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Ei ole ollu live aikaa ja töiden parissa menny aika kätevästi aika itellä. Mutta eilen laitettiin ristisidettä uuteen uskoon ja saikkua on päällä ainakin 5viikkoa. Joten jos kelpaan mukaan niin tulen enemmän ku mielelläni ja joukkue olisi Flyers. gamertag on whiskey21. Ota yhteyttä yv:llä jos kelpaan ja kerrataan vähän "sääntöjä".
 

Matsku

Jäsen
Aloteltiin mannyyyn Washingtonin kanssa jo matsit. Meikäläiselle kuokkaan rankuissa. Todella mukavaa ja tiukkaa vääntöä oli, kiitti! :) Hieman kyllä harmitti sun molemmat maalit, jotka teit Ovechkinilla vaan ryntäämällä röyhkeesti maalille, ja kun pelinopeus ja Alexin vauhti oli huipussaan, sieltä se aina lirahti.

Ja kannattaa muuten yv olla hyvässä kuosissa, jos matseja haluaa voittaa!
 

LUIGIRISSOTTO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp,Man City
Hieman kyllä harmitti sun molemmat maalit, jotka teit Ovechkinilla vaan ryntäämällä röyhkeesti maalille, ja kun pelinopeus ja Alexin vauhti oli huipussaan, sieltä se aina lirahti.

Jep molemmissa kiekko karkasi Ovelta sinne maaliin. Toinen vielä miinuutti ennen loppua. Hymynkare siinä pääsi naamalle =). Mutta tosi mukava oli pelata ja kiitokset tiukasta väännöstä!
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Vaikka olin aikeissa passata tämän, niin kutsu oli playerhubissa ilmeisestikin juuri tähän turneeseen. Voisin tulla mukaan Calgarylla tai Tampalla. Jos CGY on vapaana niin sillä sitten.
 

Schadowan

Jäsen
Tuli avattua liiga parilla matsilla latesinin Detroittia vastaan, 3-2 ja 6-2. Eka matsi todella tasainen, aika tasan jakautu mun mielestä paikat, molemmilla vähän viimeistely ontu. Vastustajan ensimmäinen maali kunnon pomppumaali, ja mun voittomaali jatkoajalla myös tais jotenkin pomppia.
Tokassa alkuun pari itselle aika harvinaista kiertorannarimaalia, en noita oikein osaa, ja siihen momentumi päälle ja peli oli selvä.
 

maurizio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tuli avattua liiga parilla matsilla latesinin Detroittia vastaan, 3-2 ja 6-2. Eka matsi todella tasainen, aika tasan jakautu mun mielestä paikat, molemmilla vähän viimeistely ontu. Vastustajan ensimmäinen maali kunnon pomppumaali, ja mun voittomaali jatkoajalla myös tais jotenkin pomppia.
Tokassa alkuun pari itselle aika harvinaista kiertorannarimaalia, en noita oikein osaa, ja siihen momentumi päälle ja peli oli selvä.

No joo. Ensimmäisessä pyörittelin tapani mukaan tehottomasti ja tein pari tuurimaalia. Tuo jatkoaikamaali taisi mennä omasta pakistani, kun yritin kiekon tielle heittäytyä.

Toisessa ei sitten ollutkaan enää mitään sanomista. Hyvällä prosentilla kyllä maaleja heittelit. Pistetään Osgoodin piikkiin :) Lopussa yritin ovelasti esittää etten pelaa enää tosissani ja sitten iskeä yllättäen 5 salamamaalia, mutta ei sekään sitten jostain syystä onnistunut..
 

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Oisko tässä vielä tilaa? Ensviikko sairauslomaa ja amatöörillä tekemisen puutetta. Ikinä en oo mitään liigaa pelannu.

GT Rosa55
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Pelit korkattu Detroitia vastaan.

Eka peli pirun tiukka ja siitä Calgarylle jatkoaikavoitto 4-3.
Sen jälkeen Calgary vei 5-0 ja sitten 6-0. Kumpaisessakin nollapelissä Detroit otti veskarin pois useammankin kerran ja molemmissa peleissä yritti myös tehdä omaa maalia. Jälkimmäisessä sitten jo onnistuikin. Nice. Nooh, selitys näköjään löytyi xboxin viestilaatikosta: ilmeisen päissään vihulainen.
 

Schadowan

Jäsen
Matskun Chicagoa vastaan kolme matsia, 2 voittoa ja yksi jatkoaikatappio. Hirveellä hillolla kaikki kolme matsia vedin, varsinkin ekassa olin aivan pesukoneessa. Tokan vastustaja vei ansaitusti ja kolmas ratkesi ihme pomppumaaliin taas. Amsrelle vaan sen verran, että hyvin olet muuttanut pelitapaasi ja todella vaikea on puolustaa sua vastaan.
 

Matsku

Jäsen
Matskun Chicagoa vastaan kolme matsia, 2 voittoa ja yksi jatkoaikatappio. Hirveellä hillolla kaikki kolme matsia vedin, varsinkin ekassa olin aivan pesukoneessa. Tokan vastustaja vei ansaitusti ja kolmas ratkesi ihme pomppumaaliin taas. Amsrelle vaan sen verran, että hyvin olet muuttanut pelitapaasi ja todella vaikea on puolustaa sua vastaan.
Juu, hyvät ja tiukat oli pelit - taas. :) Tais vissiin kaikki ratketa yhden maalin erolla. Sun kanssa kyllä saa aina loistavat pelit aikaseks. Toi vika kyllä ratkes hieman harmillisesti pomppumaaliin meikäläisen kannalta, mutta ehkä se oli ansaittukin. Eikä se mun vanhanaikanenkaan mikään maailman kaunein ollut. Yksi matsi jäljellä sua vastaan, sitä odotellessa. ;)
 

Matsku

Jäsen
Kaks matsia pelasin mannyyyn Washingtonia vastaan, kun Speedin kanssa ei jostain syystä päästy pelaamaan asti. Eka oli kyllä kieltämättä meikäläisen pienoista hallintaa, 7-2 mulle. Aika hyvin uppos Theodorelle, tosin oli mulla laukauksiakin aikamoinen määrä. Toka olikin sitten jo tasasempaa lätkää. Kiva peli. Voitin 4-3 vikan erän maalille nousu -maalilla. Kiitti peleistä vastustajalle, suakin vastaan on ollut näissä liigoissa kaikki hyviä matseja.
 

LUIGIRISSOTTO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp,Man City
Kaks matsia pelasin mannyyyn Washingtonia vastaan, kun Speedin kanssa ei jostain syystä päästy pelaamaan asti. Eka oli kyllä kieltämättä meikäläisen pienoista hallintaa, 7-2 mulle. Aika hyvin uppos Theodorelle, tosin oli mulla laukauksiakin aikamoinen määrä. Toka olikin sitten jo tasasempaa lätkää. Kiva peli. Voitin 4-3 vikan erän maalille nousu -maalilla. Kiitti peleistä vastustajalle, suakin vastaan on ollut näissä liigoissa kaikki hyviä matseja.

Jep mukavia pelejä oli taas! En tiedä mikä siinä oli, mutta ekassa veit mua kyllä miten halusit! Noh pistetään sen piikkiin, että just heräsin päiväunilta. Toinen oli sitten kunnon tiukkaa peliä. Parempi olit molemmissa sitä ei voi kiistää, kiitokset!



Niin ja jos joku kaipaa Jose Theodoree joukkueeseen, niin mies olisin nyt kaupan. Ehdotuksia kytemään, pliis :D
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Speediä vastaan kaikki 4 peliä pelailtiin tän päivän aikana.

Jokainen kääntyi minulle. Lukemat oli: 3-2, 3-1, 4-1, 6-5.

Hyviä matseja, mut tasoero tuli kyl näkyviin ;) *puspus*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös