Avataan peli ilmoittamalla omat keeperini...
Tässä minun keeperit:
QB Tom Brady
RB Frank Gore
WR Danny Amendola
WR Larry Fitzgerald
Avataan peli ilmoittamalla omat keeperini...
Tämä on ensimmäinen keeper liiga johon olen osallisena. Viime vuoden draftiin se ei vielä vaikuttanut, mutta nyt tilanne on uusi kun valittavana ei olekaan kuin osa pelaajista. Muuttaa vähän tilannetta kun jokaisella on jo neljä pelaajaa riveissään ja parhaat pelaajat on jo varattu. Toki edelleen idea on valita itselle paras ja sopivin pelaaja vapaana olevista, mutta tavallaan vie ehkä vähän jännitystä pois hommasta kun joukkueen runko on jo ennestään tiedossa. Tosin vapaana on yllättävän paljonkin hyviä pelaajia kun tänään listoja katselin joten ainakin kahdella ensimmäisellä vuorolla haaviin tarttunee ihan kunnon pelimiehiä.Kaksi päivää aikaa draftiin(29.8 klo.20:30). Jokos on porukalla taktiikat hiottu viimeistä piirtoa myöten vai lähdettekö draftaamaan fiiliksen mukaan ja tuuriin luottamalla? Itse olen jonkinlaisen sotasuunnitelman koonnut, joka luultavasti lentää roskiin parin kierroksen jälkeen, kun kaikki ketä halusin on jo varattu tai, kun panikoin ja varaan jonkun ketä en edes halua.
Ennen viikon viimeistä matsia selkeä 0,4 pinnan ero meikäläiselle Miserys Crownia vastaan. Demarius Thomas vs. Darren McFadden. Crownin jälkimmäisenä mainittu on aloittanut kohtuu vakuuttavasti, joten meikäläisen Thomasilla ei ole varaa 2. viikon tasoiseen suoritukseen.
Port Arthur Pubmen: Adrian Peterson+Torrey Smith
<->
St. Louis Damns: Marshawn Lynch+Brandon Marshall
Tiukaksi menee tämän viikon koitos Veronmaksajia vastaan.
Tiukaksi tosiaan meni. Voitto irtosi lopulta 7 pisteen erolla ja täten siis Pubmen jatkaa puhtaalla pelillä. Seuraavaksi vastaan asettuu Botchers