Jatkoajan NFL Keeper-liiga

  • 60 852
  • 689

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No oppia tuli taas, vittu.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
No oppia tuli taas, vittu.
Vaikka draftin taisitkin missata niin kyllä toi sinun tiimisi näyttää loppujenlopuksi ihan kelvolliselta. Pakisto nyt kannattaa pistää vaihtoon pikimmiten mutta muuten ihan OK tiimin sait.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Juu, vituttaa vaan tuo drafti homma, terkkuja Soneralle. Ens kerralla ajoissa lista kuntoon, ettei käy samalla tavalla, oppia ikä kaikki.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Hienosti käynnistyi tämäkin kausi, kun Keenan Allenin polvi paukahti paskaksi heti ekassa ottelussa ja kausi ilmeisesti paketissa. Pelistä Batzia vastaan on myös tulossa tappio. Eli ei muuta, kuin katse alas ja kohti uusia pettymyksiä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Aivan karmea alku kaudelle, mutta josko pikkuhiljaa alkaisi tämä touhu kääntymään itselle. Viime viikolla turpaan olikohan liigan 5 parhalla tuloksella, ylivoimaiselta ykköseltä, alko jo hieman vituttamaan, mutta nyt kun Wilson on ensimmäistä kertaa saanut kasaan sellaiset pinnat kuin voi ja pitää olettaa, niin johan on valoa tunnelissa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vittu mikä kausi. Eihän tässä muuten, jengi alisuoritti pahasti, mutta silti ihan hyvin sai pistettyä kampoihin, sehän ei minua vituta pätkän vertaa...
Se tässä "vähän" vituttaa että 2082 pinnaa tehty mua vastaan, kun samaan aikaan "runkosarjan" voittanut Miami Sharks 1639 pinnaa. Siitä voi jokainen laskeskella, että kummalla oli edes saumat pärjätä. Taitaa keskiarvo olla jossain 1900 paikkeilla, että eihän siinä parisataa pinnaa enempi juuri minua vastaan. LiPaS:illa melkein yhtä huono meininki, mutta olihan tuo surkuhupasaa, ihme että edes 5 voittoa tuli.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tällä kaudella on tullut turistua tänne häpeällisen vähän, mutta avataan nyt sitten ujosti runkosarjan tilannetta.

Drafti meni miten meni, luulin onnistuneeni paremmin, mutta ihan vihkoonhan se meni alkukauden osalta. Keepperi Blake Bortles kunnostautui lähinnä inttereissä, Golden Tate paineli jossain ihan ihme roolissa, Allen Robinson kärsi Bortlesista, Le'Veon Bell oli odotetusti pelikiellossa ja muuta hauskaa. Niin ja Adrian Peterson hajosi heti. Sontaista jengiä tuli yritettyä epätoivoisesti vapailla pelaajilla vahvistaa, mutta kädet osuivat vain saveen. Alkukauden totaalinen notkahdus tuli sarjakärkeä vastaan rundilla 6. Pelissä sata pinnaakin oli piukassa. Ainoa voitto alkukaudella tuli, kun LiPaS oli yhtä heikko kuin Damns.

Sitten tapahtui jotain, johon manageri ei juuri vaikuttanut. Joukkue alkoi pelata ja on nyt kuuden pelin voittoputkessa. Bell palasi ja on painellut periaatteessa toiseksi kovimmalla pistekeskiarvolla RB-osastolla. Tate on nostanut tasoaan, Robinson on ollut tasavahva ja draftista kierroksella 14 nykäisty Tyrell Williams on noussut todelliseksi yllättäjäksi. Ja paljon kuuden ottelun voittoputkessa on ollut sitäkin, että puolustuksen Ogletree-Mack on paukuttanut tasavahvaa pistesaldoa. Jälkimmäisen lähes 30 pinnaa itseasiassa ratkaisi viikon 12 voiton. Samoin viikolla 8 Patriots kaatui Bortlesin ja Mackin unelmaviikkoon.

Ei kai tässä, pienessä johdossa puolivälierissä ensimmäisten pelaajien pelattua ja Yahoo ehdottelee minulle voittoa. Alkukausi oli niin huono, että kaikki mitä tulee otetaan tässä kohtaa vastaan.
 

Cube

Jäsen
Ei kai tässä, pienessä johdossa puolivälierissä ensimmäisten pelaajien pelattua ja Yahoo ehdottelee minulle voittoa. Alkukausi oli niin huono, että kaikki mitä tulee otetaan tässä kohtaa vastaan.
Oikeinhan tuo ehdotteli – onnittelut siitä! Mun vallan mainosti mennyt kausi päättyi/päättyy rajuun floppiin ja pettymykseen heti pleijareiden ekalla kierroksella. Harmin paikka, mutta Le'Veon Bell äityi sellaiseen monsterivireeseen, että olisi ollut hankala haastaa edes paremmin sujuneella viikolla.

Joukkue oli sinällään oikein hyvä, vaikka keeperit kusinkin pahasti. Sen sijaan, että olisin kiinnittänyt vakaasti suorittaneen David Johnsonin vierelle RB-osastolle esim. Shady McCoyn tai Melvin Gordonin, otin epäonnistuneen riskin Sammy Watkinsin suhteen. Siihen päälle tuli sitten vielä Alshonin pelikielto ja viimeisenä Gronkin selkävamma. Ei ihme, että taso hiukan dippasi lopussa.

Ensi kauteen paremmalla harkinnalla pelaajat kiinni, ainesta pitäisi edelleen rosterissa olla. Tällä erää DJ on (terveenä pysyessään) kuitenkin ainoa varma jatkaja.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Se tässä "vähän" vituttaa että 2082 pinnaa tehty mua vastaan, kun samaan aikaan "runkosarjan" voittanut Miami Sharks 1639 pinnaa. Siitä voi jokainen laskeskella, että kummalla oli edes saumat pärjätä. Taitaa keskiarvo olla jossain 1900 paikkeilla, että eihän siinä parisataa pinnaa enempi juuri minua vastaan.
Jos nyt saa hieman puolustautua, niin kyllä mun joukkue, Sharks siis, myös teki itse pisteitä ihan hyvällä tahdilla, yhteensä toiseksi eniten koko runkosarjassa. Toki vastustajalle tuntui aina osuvan keskitasoa huonompi viikko mua vastaan ja tästä syystä voittomarginaali oli useimmiten useita kymmeniä pisteitä. Toisaalta oma jengini paukutti viikosta toiseen sen verran kovia pistemääriä, että kyllä niillä olisi moni muukin vastustaja kaatunut. Ymmärrän kyllä sen, että vituttaa jos oma joukkue tekee esim. 2.eniten pisteitä koko viikolla, mutta se eniten tehnyt joukkue pelaa sua vastaan ja tästä syystä käteen ei jää muuta kuin tappio. Tuskin tuollaista kovin usein tapahtuu, mutta mahdollista se fantasyssa on. Tästä syystä olenkin itse oppinut olemaan ottamatta liian tosissaan fantasy footballia, omilla tekemisillä pystyy asioihin vaikuttamaan vaan tiettyyn pisteeseen asti.

Sharksin runkosarja meni tosiaan loistavasti, 11-2 rekordilla tuli ykkössija. Koko kauden odottelin, että milloin se ensimmäinen floppiviikko omalle kohdalle osuu ja sehän tietenkin sitten napsahti kohdalle heti playoffsien ekalla viikolla. Vastustajakin veti melko vihkoon, mutta omat jätkät kyykkäsivät vielä syvemmin ja tuloksena 5 pisteen tappio. Kolme pelaajaa mm. veti lähes kiikareilla (Pryor, Graham, Forte), mitä ei tapahtunut kertaakaan runkosarjan aikana. Eihän siinä voinut kuin nauraa kun näin, että Forte oli loukkaantunut jo ottelun alussa. Koko vuoden roikutin Bilal Powellia mukana rosterissa juuri siitä syystä, että pelkäsin, että Forte menee ennemmin tai myöhemmin romuksi. Sitten juuri ennen tätä viikkoa cuttasin Powellin, ja eikös Forte sitten loukkaannu heti seuraavassa matsissa, ja tietenkin ihan alussa vielä. Toki tämä Powellin cuttaaminen ei sinänsä mitään ratkaissut, sillä ei hän mulla olisi kuitenkaan pelaavassa rosterissa tällä viikolla ollut. Mutta jotenkin koomista kuitenkin, että Forten loukkaantuminen osui juuri tähän ekaan playoffs matsiin, kun koko kauden olin sitä jo ehtinyt odottaa, ja jopa varautunut siltä varalta.

Toki jottei tappiosta liikaa hampaan koloon jäisi, niin vaihtopenkillä Davante Adams ja Tyler Boyd molemmat nakuttivat helvetisti paremman kierroksen kuin mitä mulla avauksessa olleet Terrelle Pryor ja Stefon Diggs. Mutta eiköhän näitä stooreja ole kerrottavaksi kaikilla, jotka fantasy footballia pelaavat, joten ei tästä tappiosta sen enempää. Runkosarja oli pelkkää juhlaa, joten ihan hyvä mieli tästä kaudesta kokonaisuutena jäi. Running back -osaston ohuus oli ongelma läpi kauden, ja siihen nähden yllättävän pitkälle kaksikolla DeMarco Murray-Matt Forte pääsin. Toki mulla alkukaudesta oli vielä Todd Gurley, mutta hänet vaihdoin treidissä Antonio Browniin. Ensi kaudella pitää yrittää vähän paremmin onnistua RB-osastolla, ettei joka viikko tarvitse pelätä loukkaantumisia. Toisaalta rissuosasto sitten olikin melko hyvä tänä vuonna, joten kai se niin on, että jos johonkin panostaa, niin sitten se on muualta pois. Ja loppupeleissä tuurilla on kuitenkin niin iso osa tässä leikissä, että liian tosissaan ei kannata tätä touhua ottaa, jos haluaa pysyä järjissään.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos nyt saa hieman puolustautua, niin kyllä mun joukkue, Sharks siis, myös teki itse pisteitä ihan hyvällä tahdilla, yhteensä toiseksi eniten koko runkosarjassa. Toki vastustajalle tuntui aina osuvan keskitasoa huonompi viikko mua vastaan ja tästä syystä voittomarginaali oli useimmiten useita kymmeniä pisteitä. Toisaalta oma jengini paukutti viikosta toiseen sen verran kovia pistemääriä, että kyllä niillä olisi moni muukin vastustaja kaatunut. Ymmärrän kyllä sen, että vituttaa jos oma joukkue tekee esim. 2.eniten pisteitä koko viikolla, mutta se eniten tehnyt joukkue pelaa sua vastaan ja tästä syystä käteen ei jää muuta kuin tappio. Tuskin tuollaista kovin usein tapahtuu, mutta mahdollista se fantasyssa on. Tästä syystä olenkin itse oppinut olemaan ottamatta liian tosissaan fantasy footballia, omilla tekemisillä pystyy asioihin vaikuttamaan vaan tiettyyn pisteeseen asti.
Ei näitä tosissaan otetakkaan, huoli pois ja itsehän pelasin aivan päin persettä ja meni siitä syystä useampi viikko ihan mönkään. Oli vain tuo ero sarjan keskimääräiseen sen verran tuntuva, että hieman huvitti. Varmasti noilla sun tehdyillä pinnoilla olisi ollut pleijareissa vaikka olisi tuo määrä tullut ylimääräistä takkiin, kuin minulle tuli. Vähän se silti harmittaa, kun jollain 1900 keskiarvolla olisi ollut todennäköisesti pleijareissa.
 

delete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cowboys, Crocodiles, Tappara
Lehmäpojat finaaliin niin että heilahti! Tämä on ensimmäinen kerta Keeper-liigassa, tosin yksi aikaisempi Jatkoajan liigan voitto Yahoosta on jo vyöllä. Kieltämättä pieni yllätys, sillä mielestäni Lehmäpoikien rosteri ei kuitenkaan mikään erityisen hyvä ole. Runkosarja meni varsin mukavasti recordilla 9-4 ja eniten tehtyjä pisteitä. Sillä saavutettiin kakkospaikka ja hyvät asemat jatkopeleihin. Molemmat playoff pelit ovat hieman yllättäen olleet aika selviä. Ekalla kierroksella New Finland Patriots kaatui parinkymmenen pinnan erolla ja nyt välierissä St. Louis Dams yli viidenkymmenen pojon erolla. Matt Ryan lienee se suurin yksittäinen selitys miksi voittoja on kertynyt ja pisteitä on paukkunut. Onneksi tajusin laittaa Big Benin penkille jossain vaiheessa kautta. Samoin wr-kolmikko (Beckham, Baldwin & Fitzgerald) on nakuttanut tasaisesti pisteitä, Beckham välillä vähä enemmänkin. Gordon oli hyvä haku draftista ja saa varmasti keepperin leiman ensi kaudelle. Hieman harmillisesti nyt playoffeissa on tullut osumaa ja oli sivussa viime kierroksen. En mielelläni peluttaisi Yeldonia. Ingram on myös pelannut tasaisesti ja pisteitä on tullut mukavasti. Sama pätee myös puolustustajiin, erityisesti Zach Brown ja Landon Collins ovat tuoneet todella hyvin pisteitä Ehkä Lehmäpoikien menestyksen salaisuus on tasaisuus ja sitä kautta ei suuria notkahduksia. Toivottavasti tuo pätee myös finaalissa kun vastassa on kova Botchers.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
HEP! Uusi kausi on kohta ovella? Onko jengi jatkamassa?


Tietenkin ollaan mukana! Katsotaan jos saadaan viime kauden romahdusta (13.sija) paranneltua tällä kaudella hyvän varausvuoron turvin! Joukkue siis LiPaS.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ryhmän Facebookkiin laitoin jo infoa uudesta ketjusta. Itse komissaarina seurailen sitä melkein enemmän ja helposti tulee asiat infottua sinne.
 
Viimeksi muokattu:

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Draftin ajankohtaa olen hahmotellut alustavasti syyskuun ekalle viikonlopulle, kun preseason on pelattu sillo ja kaikki draftiin vaikuttavat loukkaantumiset etc. lienevät jo selvillä.
20.elokuuta on arviolta kaksi viikkoa draftiin, toivoisin että siihen mennessä ilmoittaisi osallistuuko vai ei.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mukana, tottakai. Jos tällä kertaa se arpa olisi vähän puolellakin, sen verta jäi hampaankoloon viimekaudesta.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ne jotka eivät ole huomanneet niin facebookissa on käynnissä kysely parista sääntömuutoksesta. Käykääpä äänestämässä ja etenkin toisessa kohdassa (PPR:n lasku) lukekaa perustelut hyvin.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
@Mont-Blanc ja @Montonen ovat sitten tähän mennessä enää ainoat jotka eivät ole osallistumistaan liigaan varmistaneet. 20.8 mennessä pitää ilmoittaa onko mukana vai ei, sen jälkeen joukkueita tarjotaan uusille halukkaille.
 
Viimeksi muokattu:

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Tuo sääntömuutosäänestys on vielä usealta ottamatta kantaa. Eli @Mont-Blanc, @Noose, @BlackWolf, @zaux, @Lapster. Kertokaapa facebookissa kantanne niihin ehdotuksiin, niin pääsen keeppereiden selvittelyn etc. pariin.

@Montonen ei ole facebookissa, joten voit ilmaista kantasi tässä: Eli olemme palauttamassa potkaisijaa sekä mahdollisesti laskemassa PPR:ää 1 pisteestä 0,5 pisteeseen. PPR:n laskussa on ideana se, että Chris Thompsonin kaltaiset marginaalipelaajat eivät olisi järkyttävän suuressa roolissa pisteiden suhteen. Tämä on herättänyt sekä kannatusta että vastustusta ja äänet on tällä hetkellä kokolailla tasan, joten toivoisin kaikkien oikeasti ottavan kantaa tähän.

Potkaisijan palautus lienee on selvempi tapaus, mutta äänestää sitäkin saa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuo sääntömuutosäänestys on vielä usealta ottamatta kantaa. Eli @Mont-Blanc, @Noose, @BlackWolf, @zaux, @Lapster. Kertokaapa facebookissa kantanne niihin ehdotuksiin, niin pääsen keeppereiden selvittelyn etc. pariin.

@Montonen ei ole facebookissa, joten voit ilmaista kantasi tässä: Eli olemme palauttamassa potkaisijaa sekä mahdollisesti laskemassa PPR:ää 1 pisteestä 0,5 pisteeseen. PPR:n laskussa on ideana se, että Chris Thompsonin kaltaiset marginaalipelaajat eivät olisi järkyttävän suuressa roolissa pisteiden suhteen. Tämä on herättänyt sekä kannatusta että vastustusta ja äänet on tällä hetkellä kokolailla tasan, joten toivoisin kaikkien oikeasti ottavan kantaa tähän.

Potkaisijan palautus lienee on selvempi tapaus, mutta äänestää sitäkin saa.
Minä vastaan tässä, että ei ole väliä. Minä pelaan peliä, en fanita mitään määrättyjä pelaajia, tällöin on se ja sama mikä se systeemi on. Se vain muuttaa sitä tapaa millä peliä tarkastelen ja keitä valitsen, ei mitään muuta. Molemmat on ihan valideja tapoja ja minulle kelpaa kumpikin.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Minä vastaan tässä, että ei ole väliä. Minä pelaan peliä, en fanita mitään määrättyjä pelaajia, tällöin on se ja sama mikä se systeemi on. Se vain muuttaa sitä tapaa millä peliä tarkastelen ja keitä valitsen, ei mitään muuta. Molemmat on ihan valideja tapoja ja minulle kelpaa kumpikin.

Potkaisijan palautus nyt tulee olemaan jo selvä juttu, mutta kuten sanottu tuo PPR on niin tiukka äänestys että odottaisin nyt kaikilta jäseniltä kantaa onko PPR 1 vai 0,5. Facebookissa äänestystilanne on tällä hetkellä 4-4.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Potkaisijan palautus nyt tulee olemaan jo selvä juttu, mutta kuten sanottu tuo PPR on niin tiukka äänestys että odottaisin nyt kaikilta jäseniltä kantaa onko PPR 1 vai 0,5. Facebookissa äänestystilanne on tällä hetkellä 4-4.
Eikö tässä saa äänestää, että ihan sama? Jos on pakko valita niin PPR 0,5 sitten, mutta vasta sitten jos minun ääneni ratkaisee. Pitää nyt kuitenkin kannattaa pitkiä pelejä niiden viihdyttävyyden takia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös