Jatkoajan NFL Keeper-liiga

  • 61 392
  • 689

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Draftin lopussa sitten epätoivoisesti hommaan haettiin joukkueidensa kakkosmiehet Felix Jones ja Tim Hightower. Tai no, Redskinsistä ei tiedä, Hightower voi olla niin ykkönen tai kolmonenkin. Tim taisi samalla olla ainoa, joka viime vuonna oli NFL.com liigassa.
Redskins päätyi lopulta cuttaamaan Hightowerin kokonaan joukkueestaan, joten hänen uransa jatkuu muualla.
 

#76

Jäsen
Tää on tätä. 3 wr:ää ja heistä kahden osalta mietitään osallistumista sunnuntain peleihin. Rookiemistake, kun en huolehtinut aiemmin sopivasta tasapainosta wr ja rb-osastolla. Opettelua fantasialiigailu.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Tämä liiga alkoikin sitten paljon lupaavammin. 155.38-98.50 johto LiPaS:ta vastaan. Itseltä kaikki pelaajat jo suorittaneet pelinsä, kun vastustajalta vielä Gresham ja Lardarius Webb pelaamatta. Aika huikeat pelit saavat vetää, että LiPaS vielä voittoa havittelisi. Oikeastaan ainoat selkeät epäonnistujat olivat Nicks ja osittain Decker. Kummaltakin odotin paljon enemmän mutta onneksi muu joukkue teki sitten pisteitä heidänkin edestään. Varsinkin Romo ja Kevin Smith olivat liekeissä. Adrian Petersonkin osoitti edelleen olevansa Adrian Peterson, tosin pidin miehen toki penkillä... Nate Washington harmittavasti taisi loukkaantua mutta katsellaan tilannetta vielä ennen Waiver wirea.
 

#76

Jäsen
Jokin tilastotarkistus imi noin 30 pistettä aamuyön aikana ja samalla reilun kymmenen pisteen johto vaihtui murskatappioon. Rodgers petti ja pahoin. Enpä arvannut, että viime viikolla varuiksi poimittu Sanchez dominoisi Rodgerssia noon pahoin.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Rodgers petti ja pahoin. Enpä arvannut, että viime viikolla varuiksi poimittu Sanchez dominoisi Rodgerssia noon pahoin.

Mitäs ihmettä sä oikein höpiset? Rodgersin pisteet ovat 34.82, kun taas Sanchezin 31.44. Jos en nyt ihan laskutaitoani ole menettänyt niin Rodgershan teki 3.38 pistettä enemmän, kuin Sanchez. Ja ainakin minun nähdäkseni johdat vielä matsiasi pistein 145.12-137.28.
 

#76

Jäsen
Hä? Kävin päivällä vilkaseen ja yahoo näytti mulle noin 90 pinnaan mm. Hoghtowerilta oli kadonnut viitisentoista pinnaa. Täytynee illalla käydä katsomassa, että missäköhän oikeen seikkailin.
 

#76

Jäsen
Tarttis vissiin nukkua tai sitten kone latasi jonkin vanhan tilanteen tai jotain. Yöllä lopetin, niin Rodgers oli about 20 pisteessä ja peliä jäljellä alta minuutti. Tänään päivällä oli kaikkien pisteet pienemmät kuin miltä ne näytti yöllä. No, otetaan tilanne tyytyväisenä vastaan. Ennen BJGE:n tehoja ideaalirosterissa olisi 7 pinnaa parempaan pystytty kahdella pelaajavaihdolla. Siivosin Propable-pelaajat sivuun, kun ajattelin etteivät ehkä saa täyttä peliaikaansa jos jotain pikku kremppaa. Muuten pelini ratkaisivat Patsin nuoret Jones&Hightower.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Havisin taman ekan viikon matchupin siihen, etta Wilson ei saanut fumblensa jalkeen enaa palloa ja Tillman taisi loukkaantua heti alussa, joten sielta tuli 0 pistetta. Toivottavasti Vilma paasee pelaamaan tulevissa peleissa -- siina voi olla mun pelastus, koska puolustus ei ole muutenkaan niin hyva ja kun Suggs viela loukkaantui niin tarvitsen sellaisen Vilman kaltaisen pelaajan tilalle.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Ei saakeli mitä pisteitä kaikki vetivät tällä viikolla. huh huh. Ennakkosuosikki Fawkesin joukkue vasta näemmä lämmittelee kautta varten. :)

"Of the 11 starters on New England Patriots, 7 underperformed versus their projections."
"Besides Misery's Crown, New England Patriots would have been defeated by 10 other teams this week."

Ei näin... Tästä suosta on nyt noustava ja nopeasti... Waiver wire hohkaa jo kuumana.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Voitto tuli liigan toiseksi nihkeimmän viikon vetäneestä haiparvesta. WR-osasto oli liekeissä, ja kolmikosta joka jannu nappasi TD:n ja yli 23 pinnaa. Stafford säesti qb-osastolta yli 20 pinnalla, vaikkakin noita inttereitä voisi hieman hillitä vastaisuudessa.

Muuten pitääkin vähän laittaa mietintämyssyä päähän, miten joukkuetta lähtee tästä työstämään. Linjat waiver-pelaajien suuntaan ovat täälläkin mansikkana.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Ei saakeli mitä pisteitä kaikki vetivät tällä viikolla. huh huh. Ennakkosuosikki Fawkesin joukkue vasta näemmä lämmittelee kautta varten. :)
Nyt loppu ne mind gamesit, mun pelaajat on selkeästi lukeneet tätä palstaa ja siitä syystä lepsuilivat avauskierroksella. :D

Tappio tuli, eikä selittelyille jäänyt sijaa. W/R/T -positio on mulle vähän ongelmallinen, kun ei löydy oikein kolmatta hyvää rissua tai backia rosterista. Voi olla, että joutuu ensi kierroksella peluuttamaan TE Martellus Bennettia siinä. Se kertonee jotain tilanteesta.

EDIT. Onpa muuten hauska uudistus tuo yahoon jälkianalyysi menneestä kierroksesta. Jännästi kirjoitettu ikään kuin oma joukkue olisi todella pelannut yhtenä nippuna.
 
Viimeksi muokattu:

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Järkyttävän hyvä avaus täälläkin, vain kaksi pelaajaa jäi alle kymmenen pojon ja 8 veti ennakoitua kovemmat pisteet. Todella tasaista suorittamista ja myös täällä avaus viikon toiseksi kovimmat pisteet, Condoms keräsi näköjään massiiviset 0.44 pojoa enemmän :)

Suurimmat hymyn aiheet löytyy rissu osastolta harkkapeleissä scoutatut Garcon ja Wayne, molemmat yli kaksikymmentä pinnaa heti. Penkillä vielä Lance Moore olisi takonut 26 pongoa, joten aika jäätävät rissut joukkueessa. Austin vielä W/R/T paikalta yli 17 pojoa, joten tässähän saa ensi viikon rissuja miettiä ihan tosissaan :D

RB ja TE osastot myös hyvässä iskussa, mutta syvyys näiltä paikoilta puuttuu täysin, joten täydennyksiä ruvetaan nyt scouttailemaan oikein ajatuksella, mutta ei tässä nyt hätäilemään ruveta, vasta sitten uusia miehiä sisään, kun löytyy varmasti sopivat.
 

#76

Jäsen
Patsin mukana tiimini menestyy tai kuolee aika vahvasti. Puolustuksen kaikki kolme paikkaa miehitetty Patsin kavereilla ja suuri luotto duon Jones&hightower. RB-osastolla haistelin Ridleyn mahdollisuudet, mutta Pats minusta pelannut vielä enemmän juoksua sekä preseasonilla että ekassa pelissä. Kun vielä Ridley suoritti miehekkäästi, niin hyvältä näyttää. Kruununa Patsin multitask TE Hernandez, joka pelaa TE+WR+RB settiä ja selvästi yksi Bradyn suosikeista.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Voitolla alkoi tämä liiga, tosin tiukaksi meni Patriotsia vastaan, mutta Ed Reedin intteri + td taisi kääntää voiton Misery's Crownille tässä mätsupissa.

Pyrrhoksen voitto vähän silti, Fred Jackson about kuukaudeksi sivuun ja Greg Jenningskin pelaaminen Bearsia vastaan torstaina epävarmaa, samaten Revis Island voi olla poissa sunnuntaina piinaamasta Big Beniä.

Veronmaksajille annetaan siis rutkasti tasoitusta..
 
Viimeksi muokattu:

#76

Jäsen
Rosteri koki jokusen muutoksen ja nyt olen kokolailla tyytyväinen siihen mitä on heittää kehiin vaikkakin ennusteen mukaan lähdetään taas altavastaajana kentälle. Katsotaan sitten viikonloppuna ovatko pelaajani miten suosittuja pallon kanssa ja pystyvätkö he suorittamaan. Nyt pitäisi olla kehissä pelaajia, jotka saavat mahdollisuuksia tehdä jotain.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Waiver wirellä tapahtui Pubmenin juoukkeessa seuraavat siirrot:
Nate Washington vaihtui Jetsin lupaavia otteita esittäneeseen Stephen Hilliin. Rookie kyseessä ja jos jatkaa hyviä otteitaan niin saattaapi hyvinkin nousta jopa keeperiksi asti. Washingonin potentiaali Brittin palatessa laskee roimasti.

Minnesotan Def vaihtui Oaklandiin. Oaklandilla vastassa Miami, joka kertoo kaiken oleellisen vaihdosta.

Myös pari pakkia vaihdoin parempien matchuppien toivossa.

Seuraavaksi vastaan asettuu Janozin Red Eyed Zombiez. Ennusteet lupailevat reulun 20 pojon voittoa mutta ei noihin ole ollut ennenkään uskominen. Lähinnä puntaroin, että kannattaako Kevin Smithiä aloittaa San Franciscoa vastaan...
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Tarkistaako kukaan muu tilastoja jokaisen kierroksen jalkeen?

Tama ei ole iso juttu, mutta mulla nayttaisi olevan 1 piste liikaa, koska saan Steve Smithille 18.60 pistetta kun taas Yahoo! vaittaa, etta Smith kerasi 19.60 pistetta. Vain etta jossain vaiheessa ei tulisi mitaan tiukkaa haviota yhdella pisteella jollekin :)

Mulla on Excel formula, jota olen kayttanyt jo vuosia Yahoon fantasyssa ja jonka sitten aina muutan joka vuosi saantojen mukaan. Sen pitaisi toimia ja ma en tosiaan saa Smithille millaan 19.60 pistetta. Kaikki muut osuvat taysin Yahoon laskelmien mukaan, mutta Smith ei.

Laitan tahan sen laskun, jolla se meidan saantojen mukaan pitaisi menna:

(0*0,2)+(0/25)+(0*6)+(0*-2)+(0*-3)+(0/10)+(0*6)+(0*2)+(7*1)+(106/10)+(0*6)+(0/10)+(0*6)+(0*2)+(0*-2)+(0*6)+1

Tuo viimeinen +1 tulee siita, etta Smith otti 106 yardia syottoja kiinni ja meillahan saa 85 yardin jalkeen yhden pisteen, seuraavan lisapisteen 110 yardin kohdalla ja seuraavan sitten 150 yardin kohdalla.

Eihan tama nyt niin iso juttu ole, koska me ei pelata rahasta, mutta huomasin vain tuollaisen virheen...
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Eihan tama nyt niin iso juttu ole, koska me ei pelata rahasta, mutta huomasin vain tuollaisen virheen...

Olitko ottanut laskuissasi huomioon, että Smith keräsi ottelussa myös yhden taklauksen ja sitä kautta yhden pisteen?
 

#76

Jäsen
Toinen viikkohan alkoi mainiosti, kun Rodgers takoi vajaa puolet ennustetuista pisteistä. Ennustettu tiukka vääntö muuttui aikalailla. No, voisihan tilanne olla huonompikin. Ei mulla sentäs ollut Jay kentällä..... Täytyy toivoa, että Pats panostaa juoksupeliin, niin Brady ei kerää liikaa pisteitä ja mun Ridley saa vuorostaa kasan pisteitä :D

Viikon "kepillä jäätä" kokeilu on Ogletree, joka loisti avauksessa. Ennusteissa ollut, että Dallas saattaa antaa miehelle palloa, että voi näyttää oliko viime viikko poikkeus. Toivotaan, että saa palloa ja että onnistuu. Toisaalta mun vaihtoehto olis Jetsin Holmes, jolle ei ennusteta juuri kummoisempia pisteitä kuin Ogletreelle, joten ennusteiden valossa riski ei ole suuri.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Viikon "kepillä jäätä" kokeilu on Ogletree, joka loisti avauksessa. Ennusteissa ollut, että Dallas saattaa antaa miehelle palloa, että voi näyttää oliko viime viikko poikkeus.

Hyvin jakoivat palloa. Häntä kohti taidettiin heittää yhden kerran. :)

No niin, tulihan se avausvoitto sieltä vaikka Danny Amendola istui penkillä. Hän oli jo viime vuonna minun sleeper ja tänä vuonna viimeinkin hän taitaa avaukseen.
 

#76

Jäsen
Hyvin jakoivat palloa. Häntä kohti taidettiin heittää yhden kerran. :)
Juu, riski kolahti nilkoille. Juoksi myös viisi jaardia, ettei kuitenkaan vähätellä miehen panosta.

Toisaalta kun samalla Rodgers alisuoritti ja Hernandez loukkaantui heti alkuun, niin tiukka match-up meni miten meni. Koko liigan heikoin pistemäärä ja aikamoista pohdiskelua saa tehdä kolmannelle kierrokselle, kun tiedot Hernandezin tilanteesta kertovat kuuden viikon poissaolosta.

Vara-TE ei kauheasti lupauksia herätä. WR-osastolla Lloyd odottaa td:tä, mitä on ollut jo tarjolla muttei ole pallo tarttunut. RB-osaston osalta olen hyvin tyytyväinen BJGE ja Ridley tekevät tulosta mukavasti. Puolustuksena Eagles, jolla ensi pelissä vastassa Cardinals eli lupa odottaa vähämaalista peliä. Puolustuksessa olen edelleen tyytyväinen Patsin rookie-kaksikkoon Jones & Hightower. Mikäli joku haluaa, niin Urlacher on kauppatavaraa.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Haha, no nyt olen sitten 0-2, vaikka Bush ja Cruz tekivat oikein kunnolla pisteita.

Vaihdoin tyhmana Boldinin kentalle, koska Jacksonin pelaaminen ei ollut varmaa ja luotin siihen, etta Ravensin puolustus taklaa Eaglesin maan lapi. Tottakai Jackson pelasi ja kerasi yli 20 pistetta -- samalla kun Boldin otti 2 syottoa kiinni 7 yardin edesta. Oh man. Lisaksi en saanut puolustuksesta taaskaan paljon mitaan pisteita eika Wilson saanut palloa, vaikka Bradshaw loukkaantui. Tosin olisin nailla pisteilla voittanut aika monta match-upia, mutta LiPaSilla oli tietysti Green Bayn puolustus, Trent Richardson ja muutenkin pelaajat kerasivat tasaisemmin pisteita kuin mun pelaajat.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
LiPaS sai todella onnistuneen viikon kun kaikki pelaajat nakuttivat pisteitä oikein mukavasti. Tähtenä tietysti Richardsonin 31,5 pistettä, minkä ansiosta otettiin voitto myöskin erinomaisen viikon pelaneesta Rego Park Brawlers:sta. Tästä on hyvä jatkaa ensi viikkoon.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Johdossa ollaan mutta vielä en todellakaan avaa shamppanjaa. 27.84 pistettä johdan Janozin poppoota ja kummallakin yksi Bronco pelaamatta. Minulla Decker ja Janozilla Manning. Ei auta, kuin toivoa, että Broncos joko juoksee tai jos heittää niin sitten Deckerille. Viikon onnistujia ovat tähän mennessä aivan huikeat 38.90 pistettä takonut Hakeem Nicks sekä hienot 24.30 pistettä TE:n paikalta tehnyt Vernon Davis. Tyhjiksi arvoiksi osoittautuivat Oaklandin def sekä Stephens-Howling. LS-H:ta peluutin, koska odotin että Patriots olisi pyyhkinyt Arizonalla lattiaa oikein kunnolla ja sitä kautta mies olisi saanut reilusti palautusjaardeja. Ei toiminut tälläkertaa mutta onneksi vielä voiton avaimet ovat käsissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös