Jatkoajan naispuolisten mielipiteet Viivi Avellanista?

  • 2 448
  • 19
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Mikä tekee Viivistä "seksikkäimmän"? Miehinen näkökulma - tietenkin se, että toisin kuin joku Karita Tuomola ja Janina Frostell, on Viivi ihan oikeasti järkevän ja älykkään tuntuinen ihminen. Miiau!

Asiasta toiseen. Koska en halua avata turhan asian takia uutta topiccia, heitetään täältä tähän. Tämän päivän iltasanomissa on juttu missikilpailuista, joissa tuomaristoon kuulunut nainen - VUODEN NAINEN parin vuoden takaa - on heittänyt lasin päin toisen naisen näköä. Kuka on kyseessä?

Veikkaan Satu Lappia. :D

Ps. Nimisensuuri jyllää. :mad:
 
Viimeksi muokattu:

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti girlzilla15
Voin suoraan sanoa, että tiettyjen julkisuuden naishenkilöiden hehkuttaminen saa minut suorastaan vihaiseksi. Kaipa se on jollain tapaa kateuttakin.

Tunnistan itsestäni samoja piirteitä. :) Enemmän siinä ehkä ottaa se päähän, että joku tietty nainen tunkee naamaansa aina vastaan suurin piirtein joka toisen lehden kannesta, kuin se, että nainen on todella kaunis/seksikäs. Eli toisin sanoen alkaa vain tympimään ainainen hehkutus. Mutta saattaa siinää toisaalta olla hieman kateuttakin mukana, vaikka toisaalta en edes usko, että itse tykkäisin olla julkisuudessa pelkästään nätin naaman ja tiukan takamuksen takia...

Viivi on mielestäni kaunis nainen, ja hän on hehkutuksensa ansainnut. Kunhan ei vain tapahtuisi tuota "aina-ja-kaikkialla"-ilmiötä. Lisäksi Viivissä on mielestäni hyvää se, että hän ei ole ponnahtanut lööppeihin vain siksi, että olisi voittanut jonkun asteiset kauneuskisat, vaan osaamalla asiansa tv-kameroiden edessä. Tuskin Viiviä nimittäin aivan yhtä paljon hehkutettaisiin, jos hän olisi surkea lähetyksissään, eikä osaisi sitä "kamerasäteilyä". Ja Viivi vaikuttaa muutenkin tervehenkiseltä ihmiseltä, jolla ei ole tarvetta riepotella yksityiselämäänsä julkisuudessa. :)
 

ace

Jäsen
Täytyypä antaa vähän kritiikkiäkin Viiville. Sitä lauseiden painotusta kuunellessa menee järki! Ei kukaan voi puhua noin luonnottamasti. Meinaan tulla hulluksi kun kuuntelen kuinka Viivi painottaa joka lauseen kahta viimeistä sanaa. Hirveen kuulosta!

Se onkin sit ainoo virhe mitä Viivistä löytyy, ja eihän tuokaan niin paljoo merkitse...:D
 

nea

Jäsen
Tuo lauseiden kahden viimeisen sanan painotus häiritsee minuakin. Mieheni kanssa naureskelemme sille, eikä nelosen urheilu-uutisia enää voi kuunnella nauramatta. Viivissä ei siis ole mitään vikaa, päinvastoin. Mielestäni Viivi on erittäin kaunis ja herttainen, mutta jonkun kannattaisi hänelle tuosta asiasta huomauttaa (ja hänen ottaa opikseen), mikäli hän mielii pidemmälle urallaan.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti nea
Tuo lauseiden kahden viimeisen sanan painotus häiritsee minuakin. Mieheni kanssa naureskelemme sille, eikä nelosen urheilu-uutisia enää voi kuunnella nauramatta.


Toinen hauska tyyppi on kolmosen sää-ennustaja Petri. Aina kun on sää ennustettu tyyppi kävelee pari askelta kameraa kohti. Tätä on naurettu!
 

Peach

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa ja hallista toiseen: Blues, Jokerit, Hifk
Viivi on mielestäni sellainen tavallisen söötti eloveena tyttö, joka suhteellisen kiltisti flirttaa kameralle, ehkä se vetoaa moniin miehiin, Suosiota Ei ainakaan vähennä hänen työnsä urheilutoimittajana, sillä urheilua seuraavathan tsekkaavat päivittäin kyseisiä ohjelmia.

Minun makuuni ovat vähän rohkeammin seksikkyyttään esiin tuovat naiset kuten Jennifer Lopez ja Janina Frostell, erityisesti tummat naiset. Jaana Pelkosen tyyli myös iskee, koska ulosanti on itsevarman hauskaa kauniin ulkonäön lisäksi.

Itsevarmat naiset voivat itsekin nähdä kauneutta muissa naisissa. Ainakin minä tykkään katsoa esim. mielummin kauniita naistanssijoita ja laulajia kuin miehiä samoissa puuhissa, mutta ehkäpä se johtuu siitä, että kotona on niin sairaan hyvännäkönen mies ;) eikä muita tarvitse edes katsoa.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Viestin lähetti Miika-90



Toinen hauska tyyppi on kolmosen sää-ennustaja Petri. Aina kun on sää ennustettu tyyppi kävelee pari askelta kameraa kohti. Tätä on naurettu!

Ja vielä päälle se ihmeellinen etukeno yhdistettynä ylöspäin suuntautuvaan katseeseen. Kuinkakohan lähelle se tulisi jos sää-ennuste tekisi HockeyNightit ja kamera ei siirtyisikään Petristä mihinkään. :D
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Me naispuoliset taidetaan olla Viivistä melkoisen yksimielisiä... Mäkin nimittäin pidän Viiviä nättinä ja fiksuna, se on semmonen mukavan pirteä ilmestys, eikä vaikuta erityisen tekopirteältäkään. Mutta kyllähän se vähän alkaa rasittaa, kun (Jatkoajan lisäksi) iltapäivälehdet toitottaa Viivin ihanuutta lähes joka viikonloppu.

On muuten alkanut piillä semmoinen pienen pieni epäilys, että jollakin jatkoaikalaisella olisi jotain yhteyksiä jompaan kumpaan iltapäivälehteen ja näin ollen Viivi komeilee usein lehden sivuilla... Kuka tunnustaa ;) ?
 

Miguel

Jäsen
Viivi todellakin vaikuttaa fiksulta kauniin ulkomuotonsa lisäksi. Enkä minä ainakaan muista nähneeni mitään hirveän uutisoimisen arvoista - ainakaan negatiivista - otsikkoa Viivistä. Pari kertaa hänen seksikkyyttään on käsitelty ja joskus on ollut jotain hänestä ja Mikael Forssellista.

Niin paljon kun toivoisinkin Viivin olevan vapaa;), toivon kuitenkin että hän ja Forssell pysyvät yhdessä eivätkä saa mitään mediahässäkkää aikaan.
 

bull

Jäsen
Viestin lähetti Milhouse Nixon
on Viivi ihan oikeasti järkevän ja älykkään tuntuinen ihminen.

VASTALAUSE!

Tunnen, tai lähinnä moikkaan Viiviä kun tavataan ja voin sanoa että kyseessä ei todellakaan ole fiksu ihminen vaan täysi bimbo! En viitsi tässä alkaa kertoa mistä on kyse (privattiviestillä ehkäpä...) mutta voin sanoa Viivin käytöksen hammastyttäneen hänen (ex-)kavereitaan useaan otteeseen...

Kaunishan hän on, kunpa vaan järki viihtyisi samassa päässä kauneuden kanssa...
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Aina ei jaksa ymmärtää miessukupuolta. Tuntuu jotenkin "sairaalta", että joku katsoo jotain tiettyä ohjelmaa, jotta näkee, miltä ohjelman juontaja sattuu näyttämään sinä päivänä. Olen ehkä hyvin rajoittunut ihminen, mutta en ymmärrä tätä, tosin en katso pahemmin telkkariakaan.

Viivistä en tiedä, onko fiksu vai ei. Ihan kivan näköinenhän toi on, mutta jotenkin ei saa urheilu-uutisia kuulostamaan mielenkiintoisilta. Urheiluruudun täti sentään saa.

Yleensä ei mulla ole mitään muita naisia vastaan. Jotkut tietyt tyypit ärsyttää suunnattomasti, kun yrittävät tunkea itsensä joka paikkaan esim. Jasmin Mäntylä. Mutta toisaalta eipä se ole mun asiani ja EVVK.
 

Miguel

Jäsen
Minä kirjoitin aiemmin näin
Enkä minä ainakaan muista nähneeni mitään hirveän uutisoimisen arvoista - ainakaan negatiivista - otsikkoa Viivistä. Pari kertaa hänen seksikkyyttään on käsitelty ja joskus on ollut jotain hänestä ja Mikael Forssellista.

Heti kun alan tällaista kirjoittamaan, niin seuraavan kerran kioskille mennessäni huomaan Seiskan ykkösuutisena olevan Viivin ja Miklun romanssin. En ole lukenut juttua enkä tiedä siitä tarkemmin mitään. Voisikohan joku kertoa onko Viivi nyt tehnyt jotain pahaa?

Muuten, Viivi on myös elävä todiste siitä, ettei miehet ole pelkästään tissien perään. Odotan mielenkiinnolla, että joku feministi tulee tänne luennoimaan sikamaisuudestamme, ja osoittaa jotenkin että Viivi on pelkkä poikkeus.:)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Jatkoajan naispuolisten mielipiteet Viivi Avellanista?

Viestin lähetti Poison
Lisäksi Viivissä on mielestäni hyvää se, että hän ei ole ponnahtanut lööppeihin vain siksi, että olisi voittanut jonkun asteiset kauneuskisat, vaan osaamalla asiansa tv-kameroiden edessä. Tuskin Viiviä nimittäin aivan yhtä paljon hehkutettaisiin, jos hän olisi surkea lähetyksissään, eikä osaisi sitä "kamerasäteilyä".

Enpä nyt usko, että Viivi sen vuoksi olisi ip-lehtien kannessa, että hän niin hyvä u-toimittaja on. Ainakaan lööpeissä on perin harvoin kehuttu Viiviä tähtitoimittajaksi, ammattitaitoiseksi toimittajaksi tai uskottavaksi toimittajaksi. Enempi ovat seksikkyyden ja seurustelusuhteen puimiseksi jääneet artikkelit ainakin otsikoiden mukaan. Juttuja en tosin ole lukenut, joten luulojani saa korjata. En osta periaatteesta ip-lehtiä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viivi ja Viivin stringit

Viestin lähetti Miguel
Muuten, Viivi on myös elävä todiste siitä, ettei miehet ole pelkästään tissien perään.


Niin, kyllähän ne Viivin valkoisten housujen läpi paistaneet stringitkin herättivät tässä alkukesästä suurta huomioita Jatkoajan palstoilla. ;)

Täältä tähän
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Viivi ja Viivin stringit

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, kyllähän ne Viivin valkoisten housujen läpi paistaneet stringitkin herättivät tässä alkukesästä suurta huomioita Jatkoajan palstoilla. ;)

Täältä tähän

Niin ainakin minä olen "viisaassa" porukassa tullut siihen lopputulokseen että olettaen että naisella on ns hyvä takapuoli niin valkoisten housujen läpi pilkottavat stringit ovat erittäin jees.

Nim. Viivin tapauksessa paikalla ollut.

PS. Sori että taas meni keskustelu tähän...Seniorin vastinetta odotellessa :D
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Viivi ja Viivin stringit

Viestin lähetti Nikke
Niin ainakin minä olen "viisaassa" porukassa tullut siihen lopputulokseen että olettaen että naisella on ns hyvä takapuoli niin valkoisten housujen läpi pilkottavat stringit ovat erittäin jees.

Nim. Viivin tapauksessa paikalla ollut.

PS. Sori että taas meni keskustelu tähän...Seniorin vastinetta odotellessa :D

Ehdin vielä ennen Senioria heittämään oman lusikkani (tai valtaisan kauhani) tähän keittoon: harmittaa niin vietävästi, etten ko. tapahtumaa ole nähnyt, sillä Viivi stringeissä=jotain mikä tekee nk. lämpimäksi. :P´´´´ Valkoisten housujen ja hameiden kanssa mielestäni stringit ovat lähes must, ja todellakin erittäin jees. Ja toisaalta, en yhtään pistä vastaan oman kullan käyttäessä niitä mekon ja ihan muunkinväristen (kuin valkoisten) housujen kanssa. Huh.

Noniin Senior, ole hyvä. :p
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Unelmamiehestä satujenkertojaksi

Viestin lähetti Sparrow
Valkoisten housujen ja hameiden kanssa mielestäni stringit ovat lähes must, ja todellakin erittäin jees. Ja toisaalta, en yhtään pistä vastaan oman kullan käyttäessä niitä mekon ja ihan muunkinväristen (kuin valkoisten) housujen kanssa. Huh.


Niin, kyllähän nämä stringit ovat siitä metkat päänsekoitusvälineet että vilkkuessaan housujen läpi, tahi housunkauluksesta, niin ukko kuin ukko menee hiljaiseksi.

Toisaalta tiedän pari (varoittavaa) esimerkkitapausta siitä kuinka nähdyt stringit saavat miesparan niin sekaisin, että siinä unohtuvat muija ja lapsetkin kokonaan, kun ukkopaha alkaa kertomaan satuja ja tarinoita elämästään sinkkuna ko. stringinkantajalle.

Täältä tähän
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oma ketju stringeille?

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, kyllähän nämä stringit ovat siitä metkat päänsekoitusvälineet että vilkkuessaan housujen läpi, tahi housunkauluksesta, niin ukko kuin ukko menee hiljaiseksi.

Huhhuh, tuota voisi sanoa "pahaksi vaikutukseksi". Mutta mikäs hitto stringeistä niin seksikkäät sitten tekee, että mies kuin mies todellakin menee hiljaiseksi (onpas mulla monta -seksi -loppuista sanaa tekstissäni...:rolleyes:)? Pitäisikö tätä aihetta ruveta pohtimaan ihan omassa ketjussaan? Tämähän oli naisten ketju, eikä meidän äijien pitäisi tulla sörkkimään tänne, kun tytöt pohtivat suhd...mielipiteitään Viivistä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Viivi ja Viivin stringit

Viestin lähetti Sparrow


Ehdin vielä ennen Senioria heittämään oman lusikkani (tai valtaisan kauhani) tähän keittoon: harmittaa niin vietävästi, etten ko. tapahtumaa ole nähnyt, sillä Viivi stringeissä=jotain mikä tekee nk. lämpimäksi. :P´´´´ Valkoisten housujen ja hameiden kanssa mielestäni stringit ovat lähes must, ja todellakin erittäin jees. Ja toisaalta, en yhtään pistä vastaan oman kullan käyttäessä niitä mekon ja ihan muunkinväristen (kuin valkoisten) housujen kanssa. Huh.

Noniin Senior, ole hyvä. :p

Kyllähän minulta oikea vastaus tällaiseen aina löytyy. Yllätyittekö?:p

Stringit treenatussa naispepussa on kuin mansikkahillo letulle. Ilmankin voi syödä, mutta vibat jäävät puolitiehen. Stringit ovat kuin tiiseri, kiusottelija. Ne saavat mielikuvituksen irti ja purkat pysähtymään. Uuh. Jos minä olisi pimu treenipeppuineen, laittaisin ikäänkuin varmistukseksi yhdet stringit vielä trikoiden päällä, ihan vittuillakseni.

Eilen mulle kävi sellainen keissi, että kävin Larun Pikkolosta ostamassa jäden ja sitä kuoriessani kaupan ulkopuolella ohi suhahti parikymppinen kansikuvatyttö rullaluistimilla. Valkoiset tiukat trikoot strigeineen. Yritin tarkkailla, lukisko stringeissä esim. mun nimeä, mutta mitäs. Olin ns 'poissaoleva' tovin. Jäätelö tippui kädestä ja kielen loppupätkä piti kerätä asfaltista takaisin. Tollanen näky saa miehen juomaan.

Viva strings!:cool:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös