Mä taisin voittaa tämän penkkipistekisan, kun penkillä oli Martinez (9), DCL (12), Targett (7) ja Alioski (6). Toisaalta ihan odotettavissa tämä oli, että penkille jää pisteitä, kun olen vahvistanut penkkiä tuplakierroksen BB:tä varten. Vähän paskaa tuuria ollut kuitenkin penkityksissä, kun pari kierrosta sitten penkitin Wilsonin (13) toisen vaihtoehdon ollessa DCL (2), seuraavalla kierroksella penkitin Gundoganin (8) toisen vaihtoehdon ollessa Wilson (5). Nyt tällä kierroksella Martinezia ja Alioskia en edes harkinnut avaukseen, mutta vielä juuri ennen deadlinea pohdin Wilsonin (1) ja DCL:n (12) sekä Lowtonin (2) ja Targettin (7) välillä. Vihkoon meni sitten molemmat kolikonheitot.
Yleensä olen tykännyt pitää halpaa penkkiä ja siihen meinaan myös palata BB:n jälkeen. Nyt jo näin lyhyellä otannalla on saanut huomata, että siitä on vain harmia, jos joukkueessa on liikaa hyviä vaihtoehtoja. Todennäköisesti WC:n jälkeen joukkueesta löytyy taas 4.0 maalivahti, kaksi max 4.5 puolustajaa ja yksi 4.5 keskikenttäpelaaja/hyökkääjä.