Mainos

Jatkoajan motoristit ja mallikartoitus.

• 1 490
  • 12

tonderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt kun tuo ajokausi alkaa olla pikku hiljaa käsillä niin kyselläänpäs minkäslaisilla moottoripyörillä arvon jatkoaikalaiset ajelee.

Ite oon alotteleva motoristi ja kortti on vielä hankinta vaiheessa muuta pyörä on jo ostettu valmiiksi.

Erinäisten suositusten mukaan päädyin ostamaan yamaha virago 535cc. Kuulemma hyvä alotuspyörä vaikka tehoilla kuulemma ei pääse pullistelemaan.
Eräskin työkaveri sano että sitä pyörää ei saa nurin ku vaan tönäsemällä.

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Yamaha BT 1100.
Edellinen oli sama kuin ketjunavaajalla eli 535 Virago. Sen saa nurin esim. jarruttamalla takajarrulla kaarteessa,jossa on irtohiekkaa.Aloitin sillä 4 vuotta sitten 20 vuoden tauon jälkeen.Viragoa helpompaa ajettavaa ei olekaan,mutta ei se kyllä mihinkään liiku.
Ei tää nykyinenkään mikään tykki ole, mutta vähän enemmän oikea mp.

scholl

Jäsen
Hauska, että joka kevät avataan uusi moottoripyöräketju, mutta se keskustelu kuitenkin jää aina yhtä vähäiseksi.

Sovin eilen, että ensi tiistaina pyörä haetaan talviteloilta. Se on juuri sopiva kaupunkiajoon eli BMW F650CS Scarver.

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Tänään lähtee pyörä liikenteeseen. Ducati 749 S

Tämänhän voisi joku näppärä mode liittää siihen moottoripyörä-ketjuun.

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Suzuki DR 650 RS. Ei vaan taida tänä kesänä oikein keretä ajamaan, onneksi tuli viime kesänä varsin paljon ajettua.

JTK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Kama
Katos, Yamahat jyrää! Mulla on YZF 750R vuodelta -95. Haaveissa MT-01! Pääsiäisen ajaks saan koeajoon sellasen hirmun. Toivottavasti pysyy ajokelit edes suht siedettävinä niin saa tyypitettyä kunnolla.

JK

Spectre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luistelevat ja taistelevat
Tänään sitten näin ekan kerran tänä keväänä ison ärrä-pyörän liikenteessä. Kyllähän alkoi taas vanhalla hormonit hyrräämään.

Viimeisin pärrä oli 1100-R Suitsa. Taas tänä keväänä polttelee mutta vielä pitää asuntovelallisena malttaa mieli. Sitten kun aika koittaa olen vaimon kanssa hahmotellut isoa peruspyörää tai matkasporttia. Kuutioista en tingi mutta toisaalta en tarvitse vajaa 200 hv:tä vaan vähempikin riittää.

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Norton Dominator 650 SS vm.62. Mopo paskana eikä nyt ehdi sitä(kään) nyppimään, taitaa jäädä ajot ensi kesänä taas kerran vähiin, emännällä on 500 GPZ Kawa jos sitä saisi pari kertaa kesän mittaan lainaan. Dream on..

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Itselläni on Suzuki Pv 50. Lapsuusvuosien peruja. Katellaan jos muutaman kilsan ehtis kesän aikana ajelle, ns. poistaa karstat putkesta.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Terveisiä entiseltä Uralin omistajalta, kunhan entiset värinät hellittävät hommaan uuden jalanväristäjän. Upeaa aikaa ja paljon pultteja maantiellä, ikävä on kova vanhaa kaveriani.

veini

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Motoristi en ole, mutta malleista sen verran, että Saimi Nousiainen on melko persoonallisen näköinen.

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Suzuki Marauder 800. Aiemmin oli mullakin Virago, tosi hyvä ajettava. Marauder on hyvä pyörä, vaikka jatkuvasti kuulenkin että "ainoa oikea Suzukicustom on Intruder". Ja pah, vaikkei mulla mitään Intruderia vastaan olekaan.

straiter

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Lahti, Werder Bremen
Tällä hetkellä pyöränä on Honda CBR 900 RR -93. Viime kesänä mittariin tuli 15000 km sisältäen yhden 3500 km:n Suomen ja Ruotsin kiertueen. Tänä vuonna ei vielä ole tullut mittariin kuin 200 km johtuen ikävään aikaan iskeneestä flunssasta.

Suunnitelmissa olisi kylläkin vaihtaa ko. mopotin uuteen Yamaha R1:seen. Tuntuu olevan kylmien tyyppien perusteella ainoa kilokyykky, johon keskimittainen (181cm) mies mukavasti mahtuu. Pitäisi vain ehtiä tässä lähipäivinä poikkeamaan PK-seudun liikkeisiin neuvottelemaan hinnoista. Valitettavasti on noita työkiireitä sen verran pahasti, ettei meinaa ehtiä liikkeisiin niiden aukioloaikoina. Päivisin kun hetkiseksi liikkeisiin ehtii, niin myyjillä on niin kiire, etteivät ehdi palvelemaan.

Tietenkin, jos jotain alkoi mun nykyinen mopotin kiinnostamaan, niin voi ottaa yhteyttä vaikka YV:llä.

PS. Scholl, joko olet ehtinyt tutustumaan R.M. Heinon Espoon haaraliikkeen palveluihin? Kovasti oon ainakin kuullut hyvää ko. lafkasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy