Jatkoajan moderaattori-team - puolueeton?

  • 15 769
  • 157

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Voiko Jatkoajan mode-teamia todellakin pitää enää puolueettomana? Nimimerkki TOJ:lle on annettu jo niin paljon oikeuksia mellastaa palstalla, että kysymys on jo aiheellinen. Viimeisin TOJ:n mode-teamin hyväksymä postaus oli aivan selkeästi rasistinen hyökkäys juutalaisuutta vastaan. Vastaavanlaisista kirjoituksista on yksiselitteisesti seurannut lukuisia kirjoitusoikeuksien menetyksiä, mutta jostain syystä TOJ:ta säännöt näköjään ei koske. Sama koskee lukuisia TOJ:n palstalle lähettämiä one-linereita, asiaan kuulumattomia linkkipostauksia, ohi otsikon kirjoittamisia ja yrityksiä ohjata otsikon mukainen keskustelu sivuraiteille. TOJ:n ansiot toki tunnustan itsekkin, Neuvosto-Venäläisen kiekkoilun asiantuntemus ja yleinen keskustelun ylläpitäminen, mutta voiko näiden ansioiden takia antaa ko. nimimerkin lietsoa palstalla rasismia ja ennenkaikkea sääntöjen rikkomista, mukaanlukien tupla-nickien olemassa oloa, mistä rivikirjoittajalle napsahtaa herkästi pelikieltoja ja kirjoitusoikeuksien poistoja.

Itse arvostan Jatkoaikaa keskustelupalstana juuri rankan moderoinnin takia, mutta nyt on alkanut herätä kysymys valvooko palstalla kaali pukkia, pukki kaalimaata vai missä on uskottavuus?
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
archieG kirjoitti:
Voiko Jatkoajan mode-teamia todellakin pitää enää puolueettomana? Nimimerkki TOJ:lle on annettu jo niin paljon oikeuksia mellastaa palstalla, että kysymys on jo aiheellinen. Viimeisin TOJ:n mode-teamin hyväksymä postaus oli aivan selkeästi rasistinen hyökkäys juutalaisuutta vastaan. Vastaavanlaisista kirjoituksista on yksiselitteisesti seurannut lukuisia kirjoitusoikeuksien menetyksiä, mutta jostain syystä TOJ:ta säännöt näköjään ei koske. Sama koskee lukuisia TOJ:n palstalle lähettämiä one-linereita, asiaan kuulumattomia linkkipostauksia, ohi otsikon kirjoittamisia ja yrityksiä ohjata otsikon mukainen keskustelu sivuraiteille. TOJ:n ansiot toki tunnustan itsekkin, Neuvosto-Venäläisen kiekkoilun asiantuntemus ja yleinen keskustelun ylläpitäminen, mutta voiko näiden ansioiden takia antaa ko. nimimerkin lietsoa palstalla rasismia ja ennenkaikkea sääntöjen rikkomista, mukaanlukien tupla-nickien olemassa oloa, mistä rivikirjoittajalle napsahtaa herkästi pelikieltoja ja kirjoitusoikeuksien poistoja.

Itse arvostan Jatkoaikaa keskustelupalstana juuri rankan moderoinnin takia, mutta nyt on alkanut herätä kysymys valvooko palstalla kaali pukkia, pukki kaalimaata vai missä on uskottavuus?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Raipe
Voihan nyt hyvät hyssäkät sentään teidän kanssanne. Ilmeisesti Daespoon ketjun avaus http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=34276 pitää sisällään enemmän asiaa, kuin olin arvannutkaan.

Kyllähän tämä Jatkoaika on ollut täynnä rasistisia juttuja ja heittoja aiemminkin, koskien mustalaisia, neekereitä, homoja ja muita erilaisia, mutta ilmeisesti vain juutalaisiin kohdistuva rasismi on rangaistavaa.

Pelkästään romani- eli alunperin manneketjun perusteella Jatkoajassa olisi hyvin vähän kirjoittajia jäljellä, jos kaikista rasistiseksi luokitelluista viesteistä lähtisi kirjoitusoikeudet. Ehkä tämä porilainen poliisi keskittyy seuraavaksi siihen ketjuun.

Mielestäni myös turkulaisista on täällä aika monta rasistista juttua, vaikken turkulainen olekaan...
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ohmi kirjoitti:
... Ehkä tämä porilainen poliisi keskittyy seuraavaksi siihen ketjuun...

Tiedoksi kaikille, kyseinen ystäväni ei tiennyt mistä yhteydestä teksti oli.

Mutta ihmetyttää miksi käymme tällaista keskustelua. Eikö jokaiselle suomalaiselle opeteta suvaitsevaisuutta?? Miksi on niin vaikeaa ymmärtää erilaista??

Minutkin on ryöstetty, Joensuussa ja ryöstäjät oli valkoihoisia ja puhuivat paikallista murretta.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
The Original Jags kirjoitti:
Tiedä sitten miten ketjun aloittajan omat juutalaiset sukujuuret motivoivat tämän ketjun aloittamisessa?

Mistä tiedät että ketjun aloittaja on juutalainen?? Itse tutkin julkisen profiilin, eikä siitä löytynyt tietoa.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Ohmi kirjoitti:
Voihan nyt hyvät hyssäkät sentään teidän kanssanne.

Niin, jos olisit edes viitsinyt lukea viestini kokonaan, olisit ehkä ymmärtänyt että haen palstalle pelisääntöjä. Kysymykseni oli, että koskeeko säännöt kaikkia palstalaisia, vai onko aikoinaan hienosti moderoidulle palstalle tullut ns. yläluokka, jolla on oikeus kirjoitella palstan sääntöjen vastaisia kirjoituksia. TOJ on kirjoittanut lukuisia sen kaltaisia viestejä, joista vastaavan sävyisiä kirjoittaneita nimimerkkejä on lukuisia poistettu vahvuudesta.

Minulle henkilökohtaisesti juutalais-rasistiset kirjoitukset eivät merkitse mitään, vaikka eihän ne mukavia olekkaan, kun niin läheltä liippaavat. Peräänkuulutan vain pelisääntöjä ja kysyn onko täällä tietyillä kirjoittajilla omat säännöt?
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
The Original Jags kirjoitti:
Tiedä sitten miten ketjun aloittajan omat juutalaiset sukujuuret motivoivat tämän ketjun aloittamisessa?

Jälleen kerran jätän ala-arvoisen kommenttisi huomioimatta, mutta kommentoitko itse, miksi sinulla on palstalla aktiivisia kaksois-nickejä ja miten on mahdollista, että olet edelleen JA:n vahvuudessa?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Raipe
The Original Jags kirjoitti:
Tiedä sitten miten ketjun aloittajan omat juutalaiset sukujuuret motivoivat tämän ketjun aloittamisessa?


Eli nyt kaikki, joilla on turkulaiset sukujuuret voivat vaatia kaikkia turkulaisia herjanneille penaltia?

TosiFani kirjoitti:
Tiedoksi kaikille, kyseinen ystäväni ei tiennyt mistä yhteydestä teksti oli.

Mutta ihmetyttää miksi käymme tällaista keskustelua. Eikö jokaiselle suomalaiselle opeteta suvaitsevaisuutta?? Miksi on niin vaikeaa ymmärtää erilaista??

Minutkin on ryöstetty, Joensuussa ja ryöstäjät oli valkoihoisia ja puhuivat paikallista murretta.

Keskustelupalstalla ihmiset kirjoittavat mielipiteitään. Eikö rasismi ole syrjintää tai kiihotusta kansanryhmää vastaan? Minä en näe tuossa TOJ:n kommentissa kumpaakaan, vaikka poliisi näki - saatan hyvin olla kuitenkin väärässä.

Perustelen asiaa kuitenkin sillä, että TOJ ei ensinnäkään pysty Jatkoajassa syrjimään ketään, ei vaikka haluaisi. Toisekseen, minkäänlaista kiihotustakaan minä en tuossa näe. Siinä kohtaa, kun TOJ kehoittaa ihmisiä olla päästämättä juutalaisia julkisiin tai yksityisiin tiloihin, kehoittaa väkivaltaan juutalaisia vastaan etc. niin astutaan rasismin portista sisälle.

Tämä on tietenkin vain mielipiteeni ja niin kuin aiemmin sanoin, saatan hyvin olla väärässäkin...
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
archieG kirjoitti:
Jälleen kerran jätän ala-arvoisen kommenttisi huomioimatta, mutta kommentoitko itse, miksi sinulla on palstalla aktiivisia kaksois-nickejä ja miten on mahdollista, että olet edelleen JA:n vahvuudessa?

Jos todella pitää paikkansa että minulla on täällä aktiivisia kaksoisnikkejä joilla kirjoittelen täällä yhtä aikaa tämän nikkini kanssa, niin minut pitäisi ilman muuta vapauttaa kirjoitusoikeuksistani. Mutta sinun kannattaa tiedustella tätä asiaa moderaattoreilta, sillä minä en voi auttaa sinua tässä asiassa tämän enempää.
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
archieG

Avasit sitten oikein uuden ketjun, sellaisen piipitysketjun. Kuka muuten vahti sun naapureita, kun kirjoittelit tota vasikkaviestiäsi? Tämän palstan rikkaus on erilaiset persoonat, ja TOJ kuuluu tänne siinä kuin sinä tai minäkin.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
ArchieG, missä kohtaa TOJ tekee jotain sellaista mitä ei ole satoja kertoja tehty muita etnisiä ryhmiä/kansalaisuuksia kohtaan JA:ssa?

Täällä on lyöty manneja, arabeja, sveduja, ryssiä, somaleita, turkulaisia ja matikaisia sata kertaa rajummilla termeillä eikä niistä ole (joten poikkeustapauksia lukuunottamatta) seurannut 1) sanktioita tai 2) tällaisia ketjuja.

Miksi juuri nyt erittäin negatiivinen mielipide juutalaisista on jotenkin erityisasemassa?

Ja vielä yksi kysymys kaikille; jos täällä on joku kirjoittaja jonka viestit ei miellytä tai suorastaan ajaa raivon partaalle niin miksi häntä ei yksinkertaisesti pistetä ignore-listalle jolloin kirjoittajan viestit eivät näy kuin muiden lainauksissa ja nekin voi helposti skipata? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muistelisin The Original Jagsin kärsineen lukuisista pelikielloista, kuukauden mittaisistakin monta kertaa. Sekö suosimista? Herra toki kärjistää asioita omalla tavallaan, mutta ei silti mielestäni mene niin räikeästi henkilökohtaisuuksiin, tai hyökkää yksittäisiä kirjoittajia kohtaan, kuten moni muu tekee. Eivätkä nämä lähes herjauksia heittelevät tapaukset välttämättä saa edes viikon penalttia.

Aika turhaa marisemista aloituksessa, mutta sanavapaa maa, joten menkööt tämä muun seassa. Puhetta ainakin tuntuu riittävän tännekin?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Laivakokki ja sika !

Ohmi kirjoitti:
Voihan nyt hyvät hyssäkät sentään teidän kanssanne. Ilmeisesti Daespoon ketjun avaus Mielestäni myös turkulaisist... paremmin tarinan uskon. Sori vaan ! veini
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Daespoo kirjoitti:
Ja vielä yksi kysymys kaikille; jos täällä on joku kirjoittaja jonka viestit ei miellytä tai suorastaan ajaa raivon partaalle niin miksi häntä ei yksinkertaisesti pistetä ignore-listalle jolloin kirjoittajan viestit eivät näy kuin muiden lainauksissa ja nekin voi helposti skipata? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.
Tätä asiaa en itsekään ole ymmärtänyt koskaan. Tuo ignore-toiminto on nerokas keksintö, jos jonkun viestit vituttaa jatkuvalla syötöllä. Itselläni oli yksi jo Jatkoajasta poistettu ignore-listalla kun ei vaan jaksanut tuhlata vahingossakaan aikaa ko. nimimerkin viesteihin. Tällä hetkellä ei ole ketään ignoressa, kun kenenkään viestit ei ärsytä niin paljoa, että tuota tarvitsisi ottaa käyttöön.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Ted Raikas kirjoitti:
Muistelisin The Original Jagsin kärsineen lukuisista pelikielloista, kuukauden mittaisistakin monta kertaa.

Miksi moni muu on lähtenyt yhden kuukauden pelikiellon jälkeen ulos?

Muuten olen sitä mieltä, että moderointi toimii hyvin ja, jos joku kirjoittaja ottaa todella paljon päähän, niin pistää silloin ignoren päälle. Mutta jos taas aletaan jonkun juutalaisilla sukujuurilla leikkimään, niin se menee jo henkilökohtaisuuden puolelle ja se lienee Jatkoajassa rangaistavaa.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Daespoo kirjoitti:
ArchieG, missä kohtaa TOJ tekee jotain sellaista mitä ei ole satoja kertoja tehty muita etnisiä ryhmiä/kansalaisuuksia kohtaan JA:ssa?

Veli Daespoo: Jälleen kerran: Juutalaisuus-rasisimi sinänsä ei ole ongelma, tosin rasistiset kirjoitukset sinänsä eivät mielytä minua, olivat ne sitten neekeri/mutakeppi/mustalais/vinosilmä-tasonjuttuja.

Olet myös oikessa, että ignore-näppäintä voi painaa, mutta mitä minä peräänkuulutan on keskustelu ja laadukas sellainen. Palstalta on poistettu vuosien saatossa lukuisia kirjoittajia vähäpätöisimpien sääntörikkomuksien vuoksi, mitä TOJ kirjoittaa palstalle päivittäin.

Ja edelleenkin: Se mitä kyseenalaistan on moderoinnin tasapuolisuus. Arvostan rankkaa moderointia, mutta sen tulee koskea kaikkia.

Ja edelleenkin: Rasismi-ketju on jossain muualla.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
The Original Jags kirjoitti:
Jos todella pitää paikkansa että minulla on täällä aktiivisia kaksoisnikkejä joilla kirjoittelen täällä yhtä aikaa tämän nikkini kanssa, niin minut pitäisi ilman muuta vapauttaa kirjoitusoikeuksistani. Mutta sinun kannattaa tiedustella tätä asiaa moderaattoreilta, sillä minä en voi auttaa sinua tässä asiassa tämän enempää.

No arvoisat modet: Onko TOJ:lla kaksois-nick auki JA:ssa?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
ArchieG:

Minä haluan että JA pysyy edelleenkin laadukkaana palstana jossa pystytään myöskin keskustelemaan herkistä asioista jopa kärkevillä mielipiteillä.. Sinä tunnut haluavan ns. amerikkalaisempaan keskustelupalsta kulttuuriin jossa kaikki vähänkin poliittisesti epäkorrekti karsitaan auttamatta pois rajulla kädellä joko sensuurin tai sanktioiden avulla.

Tämän juutalais-kysymyksen taholta ongelmia ei nähdäkseni ole ollut kuin parilla yksittäisellä käyttäjällä ja sekin johtuu osittain myöskin ko. kirjoittelijan aikaisemmasta kirjoitushistoriasta yleisesti ottaen.

Sinä haluat omien mielipiteisi takia sensuroida TOJin kirjoitukset pois KAIKILTA käyttäjiltä riippumatta siitä halutaanko niitä lukea vai ei. Suvaitsevaisuuttahan sinäkin tavallaan ajat takaa eikö? Eikö olisi parempi että kaikki ne joita TOJ vituttaa pistävät kaverin ignore-listalle ja antaisitte niiden jotka haluavat TOJin viestejä lukea tehdä niin?

Minusta vaikuttaa vahvasti siltä että haluat kaverin pois palstalta ei sen takia että hän rikkoo sääntöjä vaan hänen kirjoittamansa materiaalin sisällön takia (joka pääsääntöisesti ei eroa muihin etnisiin ryhmiin/kansallisuuksiin kohdistetusta 'lyömisestä'). Missä olit silloin kun mannet ja somalit saivat kyytiä vastaavalla tavalla? En nähnyt sinun aloittavan tällaista ketjua silloin vaikka sisällöltään ne eivät juuri eronneet TOJin juutalais-viesteistä.

Ja lisäksi kaikki ruikutus spämmistä ja one-linereista on todellista lapsellista kitinää, niitäkin on palstalla viljelty satoja kertoja ilman sanktioita, en ole nähnyt sinun avaavan ketjua niistäkään.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Lähi päivinä on kyllä minusta modeilta jäänyt täysin huomioimatta joidenkin nimimerkkien täysin asiaankuulumaton ja saman paskan toitottaminen ketjussa kun ketjussa. Ihan sama mitä ketju käsittelee ei ole toivoakaan lukea niitä, koska tietyt nimimerkit tulevat jauhamaan ihan silkaa paskaa.
En tiedä sitten onko se voimannäyttö jotta modet/modien kaverit voi tehdä mitä vain saamatta siitä kuitenkaan penaltya.
Suurin osa mielenkiintoisista keskusteluista on mennyt hukkaan tuon ylimääräisen/turhan paskan takia.
Aikaa joku sitten suljettiin tepsi-osiossa huhu/fantasiapalsta kun siellä oli niin paljon turhaa ja sitä ja tätä, palstan nimi kuitenkin viittasi jotta ei siellä ehkä ihan käsitellä tulevan kauden populaa tosissaan. Samanlainen paska on jokereiden/hifkin tulevaa kautta koskevissa ketjuissa, toinen toisen jälkeen pelaajia millä ei mitään totuus pohjaa. -kuulin unissani huhuja- Paskanjauhantaa saako toisen joukkueen fanit jutella toisessa ketjussa ja sivuja on kertynyt vaikka kuinka helvetin paljon, mutta eihän näitä suljeta. Se on nääs tää reilupeli ja kaikille sama kohtelu...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Grainger kirjoitti:
Miksi moni muu on lähtenyt yhden kuukauden pelikiellon jälkeen ulos?
On niitä muitakin jotka ovat kärsineet kuukauden penaltteja useammankin kerran.

Vaikea minun tietää moderaattoreiden motiiveja poistaa joku ruokavahvuudesta pysyvästi sen yhden kuukauden rangaistuksen jälkeen, mutta luultavasti tälläinen ei anna mitään todellisia eväitä keskusteluun. Jags kyllä antaa, tietysti siellä on ehkä aika yhdeltäkantilta katsottuja asioita esitetty, mutta toisaalta niin vastapainona ei moni taas voi nähdä asioita kuin omalta kantiltaan. Tämä iänikuinen Venäjä kysymys esim. on sellainen, että moni tuntuu pitävän kyseistä maata umpipahana, että sieltä ei ehkä satunnaisia jääkiekkopelaajia lukuunottamatta tule mitään hyvää. Aseenteellisuutta puolin ja toisin.

Ja ei, en allekirjoita todellakaan kaikkea, mitä TOJ esittää (osaa en edes jaksa lukea, jos aihe ei riittävästi kiinnosta), mutta aikamoiseksi jahtaamiseksi menee usein tätä nimimerkkiä kohtaan. Ei usein edes anneta mahdollisuutta esittää jotain mikä voisi pitää jopa paikkansakin.

Sitä paitsi, eikös TOJ:n panos esim. venäläisestä jääkiekosta puhuttaessa ole aika merkittävää Jatkoajassa? Tietämys jne. Jääkiekkopalstahan tämä on pääasiallisesti eniten, joten panos niissä keskusteluissa tulisi painaa myös jotain vaakakupissa.

Enemmän minua henk.koht. ärsyttää nämä perusvittuilijat, jotka tulee sumeilematta aukomaan päätään jokaiseen mahdolliseen asiaan, missä on mahdollisuus niin tehdä, kuin TOJ:n tapaiset kirjoittelijat, jotka eivät kuitenkaan alennu henkilökohtaiseen mollaamiseen ja vittuiluun.

Ok, myönnetään, että olen voinut joskus itsekin vittuilla tai avautua jollekin jostain asiasta, mutta mielestäni myös tiedän, missä menee hyvän ja huonon maun rajat ja osaan myös todeta olleeni väärässä, jos olen kohtuuttomuuksiin asti mennyt.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Kiitos vastauksestasi.

Daespoo kirjoitti:
ArchieG:

Minä haluan että JA pysyy edelleenkin laadukkaana palstana jossa pystytään myöskin keskustelemaan herkistä asioista jopa kärkevillä mielipiteillä.. Sinä tunnut haluavan ns. amerikkalaisempaan keskustelupalsta kulttuuriin jossa kaikki vähänkin poliittisesti epäkorrekti karsitaan auttamatta pois rajulla kädellä joko sensuurin tai sanktioiden avulla.

Samoin, olemme siis samaa mieltä, että haluamme JA:n olevan LAADUKAS keskustelupalsta. Kehoitan sinua kuitenkin lukemaan aiemmat postaukseni, liittyen ketjuun. Jos on moderointi, sen tulee koskea kaikkia. Minun älyyni ei mahdu miksi pastalta on poistettu lukuisia kirjoittajia, joilla on ollut saman kaltainen kirjoitus kuin joita TOJ viljelee päivittäin. En puhu sensuurista, puhun tasapuolisuudesta ja varsinkin siitä, että JA haluaa olla vakavasti otettava media Suomessa.

Daespoo kirjoitti:
Tämän juutalais-kysymyksen taholta ongelmia ei nähdäkseni ole ollut kuin parilla yksittäisellä käyttäjällä ja sekin johtuu osittain myöskin ko. kirjoittelijan aikaisemmasta kirjoitushistoriasta yleisesti ottaen.

Juutalais-kysymystä voit jatkaa jossain muussa ketjussa.

Daespoo kirjoitti:
Sinä haluat omien mielipiteisi takia sensuroida TOJin kirjoitukset pois KAIKILTA käyttäjiltä riippumatta siitä halutaanko niitä lukea vai ei. Suvaitsevaisuuttahan sinäkin tavallaan ajat takaa eikö? Eikö olisi parempi että kaikki ne joita TOJ vituttaa pistävät kaverin ignore-listalle ja antaisitte niiden jotka haluavat TOJin viestejä lukea tehdä niin?

En saatana tiedä, minkälaisesta piikkilangasta tämä pitää vääntää? En halua sensuroida ketään, mitään ja internetissä se on kaiken lisäksi mahdotonta. Se mitä haluaisin (huom. kond), että JA:ssa on ainostaan rankka moderointi, joka koskee kaikkia.

Daespoo kirjoitti:
Minusta vaikuttaa vahvasti siltä että haluat kaverin pois palstalta ei sen takia että hän rikkoo sääntöjä vaan hänen kirjoittamansa materiaalin sisällön takia (joka pääsääntöisesti ei eroa muihin etnisiin ryhmiin/kansallisuuksiin kohdistetusta 'lyömisestä'). Missä olit silloin kun mannet ja somalit saivat kyytiä vastaavalla tavalla? En nähnyt sinun aloittavan tällaista ketjua silloin vaikka sisällöltään ne eivät juuri eronneet TOJin juutalais-viesteistä.

Taas jälleen kerran: Rasismi-ketju on muualla. Minä haluan keskustella moderoinnista, säännöistä ja tasapuolisuudesta.

Daespoo kirjoitti:
Ja lisäksi kaikki ruikutus spämmistä ja one-linereista on todellista lapsellista kitinää, niitäkin on palstalla viljelty satoja kertoja ilman sanktioita, en ole nähnyt sinun avaavan ketjua niistäkään.

Anteeksi kun en ole ehtinyt ruikuttaa aiemmin, onneksi sinulla on siihen aikaa. Voit jatkaa. Avaa sille ketju, niin ruikutetaan yhdessä.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Tumba kirjoitti:
Avasit sitten oikein uuden ketjun, sellaisen piipitysketjun. Kuka muuten vahti sun naapureita, kun kirjoittelit tota vasikkaviestiäsi? Tämän palstan rikkaus on erilaiset persoonat, ja TOJ kuuluu tänne siinä kuin sinä tai minäkin.

Sorry, viestisi meni ohi ensi lukemalta. Vastaan siihen kuitenkin.

Kyllä, piipitän. Tämän palstan rikkaus minulle ja myöskin monelle muulle on rankka moderointi. Kun loggaa itsensä sisään JA:aan, niin tietää, että keskustelua moderoidaan rankasti, joten tietää, että JA:ssa on mahdollisuus vaihtaa myös asiallisia mielipiteitä asiasta kuin asiasta ilmanlukuisia typeriä one-linereita. Lukuisia yrittäjiä ja kannuksensa jo oppineita on moderoitu pois vahvuudesta juuri tyhjänpäiväisyyksien takia. TOJ totta kai kuuluu palstalle, niin kuin sinä tai minä, mutta miksi TOJ:lle annetaan oikeuksia kirjoitella sellaisia juttuja, mistä poistetaan muilta nimimerkeiltä kirjoitusoikeuksia, sitä en ymmärrä ja siitä haluaisin saada selvyyttä.

Mikä sitten tekee minusta vasikan? Halusin vaan nostaa jälleen kerran vanhan kissan pöydälle ja saada keskustelua aikaan asiasta, joka on hiertänyt palstalla jo pitkään ja joka myös on poistanut vahvuudesta monta ns. laatukirjoittajaa vapaaehtoisesti.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tumba kirjoitti:
... Kuka muuten vahti sun naapureita, kun kirjoittelit tota vasikkaviestiäsi? ...

Mielestäni moderaattorit toimivat ihan ok. On vaikeaa olla tasapuolinen joka tilanteessa ja kun kysymyksessä on useamman ihmisen päätös on entistä vaikeampi.

Vasikkaviesti?? Mikä on vasikkaviesti??

Yleensä vasikointi liitetään rikolliseen toimintaan ja vasikalla tarkoitetaan ihmistä, joka paljastaa rikollisen toiminnan.

Miten tämän tyyppinen toiminta voi olla väärin??
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Ted Raikas kirjoitti:
Enemmän minua henk.koht. ärsyttää nämä perusvittuilijat, jotka tulee sumeilematta aukomaan päätään jokaiseen mahdolliseen asiaan, missä on mahdollisuus niin tehdä, kuin TOJ:n tapaiset kirjoittelijat, jotka eivät kuitenkaan alennu henkilökohtaiseen mollaamiseen ja vittuiluun.

Mielestäni tässä TOJ:n postauksessa mennään henkilökohtaisuuksiin:

The Original Jags kirjoitti:
Tiedä sitten miten ketjun aloittajan omat juutalaiset sukujuuret motivoivat tämän ketjun aloittamisessa?

Penaltteja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös