Jatkoajan mestaruusturnaus 2022 – ilmoittautumis-, suunsoitto- ja tulos-ketju

  • 3 301
  • 63

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kun ei ole aiempaa kokemusta osallistumisesta, onko kyseessä joku historiakisa tyyliin missä ottelussa ja minä vuonna Pele veti puolesta kentästä ylähirteen ja saiko maalivahti näppejään väliin? Vai onko kyse tulevaisuuskisasta tyyliin MM-karsintatulosten ja maalitekijöiden tietäminen kierroksilla X ja Y?

Kummassakaan en pärjää, ei sillä.
 

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Tietovisasta on kyse, joskin usein tuoreempaakin asiaa kuin Pele. Jotain yksittäisiä tulevaisuuden veikkauksiakin on tainnut ylin visa-suurvisiiri @mikko600 joskus heittää joukkoon, jos osuu joku suuri tapahtuma visan ajalle. Mukaan vaan!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kun ei ole aiempaa kokemusta osallistumisesta, onko kyseessä joku historiakisa tyyliin missä ottelussa ja minä vuonna Pele veti puolesta kentästä ylähirteen ja saiko maalivahti näppejään väliin? Vai onko kyse tulevaisuuskisasta tyyliin MM-karsintatulosten ja maalitekijöiden tietäminen kierroksilla X ja Y?

Kummassakaan en pärjää, ei sillä.
Ohoh. Pahoittelut että kysymys mennyt ohi. Historiaa on mukana ja paljon myös ajankohtaisia aiheita. Täältä muun urheilun puolelta löytyy kyllä monta meikäläisen visailuketjua, joista löytyy kysymyksiä. Yleisesti yrittänyt sillä kaavalla, että kymmenestä kysymyksestä pari on ns. vaikeaa, pari kolme semmoista ajankohtaista jotka ollut esillä juuri, pari kolme semmoista jotka voi jotenkin päätellä jos tietää jalkapallosta jotain ja sitten yleisempiä kysymyksiä.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Tulee kyllä kaikkien aikojen jalkapallotietokilpailu. Olen sairasvuoteella tässä yrittänyt kaikki mahdolliset asiat lukea ja opetella ulkoa. Pääsis edes eka pelistä jatkoon. Ihmettelen, ja myös arvostan tämän palstan jalkapallonippelitietäjiä. Itse olen vuoden 1970 finaalin jälkeen (jonka varmaan näin uusintana) katsonut kaikki MM-kisat ja mestareidenliigat ja välillä 6 peliä päivässä. Mutta ei vain muista.
 

npc

Jäsen
Tulee kyllä kaikkien aikojen jalkapallotietokilpailu. Olen sairasvuoteella tässä yrittänyt kaikki mahdolliset asiat lukea ja opetella ulkoa. Pääsis edes eka pelistä jatkoon. Ihmettelen, ja myös arvostan tämän palstan jalkapallonippelitietäjiä. Itse olen vuoden 1970 finaalin jälkeen (jonka varmaan näin uusintana) katsonut kaikki MM-kisat ja mestareidenliigat ja välillä 6 peliä päivässä. Mutta ei vain muista.
En minäkään muista oikeastaan mitään (vuodesta -82 alkanut hahmottaa, Paolo Rossi). Nykyisin on helppo kun on intternetti niin ei edes tarvitse yrittää muistaa mitään kun netti muistaa kaiken puolestani. Nurinkurista onkin, että muistan paljon tarkemmin MM-kisoja aikana ennen nettiä...

...tai tämäkin on luultavasti harha kun aikaisemmin nuorena en ollut kokenut kuin parit MM-kisat eli kai ne nyt muisti kun tapitti silmä kovana väritelkkaria tuvan nurkassa mummolassa ja nyt puolestaan noita skaboja on melkein joka viikonloppu... Kuka voi muistaa!
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Jos joitakuita epäilyttää osaaminen, niin meikäläisen maksullisella valmennuskurssilla on vielä nopeimmille muutama paikka jäljellä.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikä oli cupissa kyllä niin huono että voidaan sitä tähänkin osallistua. Jos vaikka pääsisi InterContinental cupiin mittaamaan taitoja muiden maanosien parhaita vastaan.

E. Pidän etenkin Afrikan Jatkoajan mestareiden vastuksia ennakkoon kaikkein pahimpina. Afrikan mestarit luottaa arvaamattomiin vastauksiin jotka on kaikkein pahimpina tällaisissa visoissa, itse kun perustaa nimenomaan arvaukseen oman menestymisen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Katsotaan vielä pari päivää jos innostuneita tulisi. Jos ei muuten, niin keskiviikkona alkulohkoarvonta ja ensimmäinen kierros.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jos joitakuita epäilyttää osaaminen, niin meikäläisen maksullisella valmennuskurssilla on vielä nopeimmille muutama paikka jäljellä.
Kuis pal maksat minulle jos osallistun kurssillesi?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
23 osallistujaa, joten alkulohkoja tulee kahdeksan, joista seitsemässä on kolme ja yhdessä kaksi joukkuetta. Kaksi joukkuetta jatkoon per lohko, ja kahden joukkueen lohkosta molemmat jatkoon, mutta ratkovat kahdessa ottelussa paremmuutensa ja sijoittumisen lohkossa. Arvonta piakkoin!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Arvonta latautuu Youtubeen juuri. Julkaisen arvonnan tänne ja avaan sitten alkulohkoille oman ketjun jonne pistän ohjelman, tulokset jne. Joka kierrokselle aukeaa myös oma kysymys-ketjunsa jonne vastaillaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ja kun kolme per lohko, niin yksi joukkue/pelaaja ei pelaa aina per. kierros. Mutta täggäilen kyllä aina ettei mene ohi omat vuorot.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Omalta osalta jännittävin asia tässä taitaa olla se, että kuinka isolla erolla häviän "matsit". Mutta tasapuolisesti tsemppiä kaikille kisaan!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ja nyt kun on yksi kierros vähemmän, ensimmäisellä kierroksella kysellään maajoukkueiden arvokisoista ja karsinnoista jne.
 

npc

Jäsen
Aiheet seuraavanlaisesti:

Ensimmäinen kierros: MM-kisat ja MM-karsinnat

Toinen kierros: EM-kisat, Copa America ja muut maajoukkueiden mestaruusturnaukset

Kolmas kierros: Mestareiden liiga ja muut eurooppalaiset seurajoukkuekisat

Neljännesvälierät: Valioliiga

Puolivälierät: Muut top5-sarjat

Välierät, pronssiottelu ja finaali: Kaikkea mahdollista
Pitääkö tämä aihealuekaavio vielä siis paikkansa? En ole kattonut vielä toisen kierroksen kysymyksiä sillä haluaisin ensin varmistua tästä, jotta voin luoda oikeanlaisen pelistrategian elintärkeään otteluun @maken veivi jr. vastaan.

Vaikka menenkin varmaan tuoreella pajunoksa-muodostelmalla, mutta jotain varianttia voisi yrittää keksiä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Pitääkö tämä aihealuekaavio vielä siis paikkansa? En ole kattonut vielä toisen kierroksen kysymyksiä sillä haluaisin ensin varmistua tästä, jotta voin luoda oikeanlaisen pelistrategian elintärkeään otteluun @maken veivi jr. vastaan.

Vaikka menenkin varmaan tuoreella pajunoksa-muodostelmalla, mutta jotain varianttia voisi yrittää keksiä.
Ensimmäisellä kierroksella kysyttiin tuosta kaaviosta ykkös- ja kakkos-kierroksen kysymyksiä kun kierroksia tuli yksi vähemmän. Nyt siis toisella kierroksella Mestareiden liiga jne. Kolmannella kierroksella Valioliiga ja näin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
@Skruf
Kiitoksia vastuksesta. Toivotaan että ensi kerralla päädytään eri lohkoihin.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
@mikko600
Ilmeisesti on tulossa vielä kolmas kierros näissä alkulohkoissa jos ymmärsin oikein? Niin voitaisiinko me @Skruf ja @Gostisbehere ratkaista paremmuus sillä kierroksella? Nyt ollaan tilanteessa että molemmat voitti kotiottelun? Jos menee säädöksi niin hyväksyn tämän nykyisen ratkaisun.

@Skruf mitä mieltä ?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
@mikko600
Ilmeisesti on tulossa vielä kolmas kierros näissä alkulohkoissa jos ymmärsin oikein? Niin voitaisiinko me @Skruf ja @Gostisbehere ratkaista paremmuus sillä kierroksella? Nyt ollaan tilanteessa että molemmat voitti kotiottelun? Jos menee säädöksi niin hyväksyn tämän nykyisen ratkaisun.

@Skruf mitä mieltä ?
Jos @Skruf on samaa mieltä niin tietty käy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös