Gostisbehere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia City of Brotherly Love
Kiitos @SkrufH-lohko myös redi. Viimeinen kierros ja Gostisbehere vei pisteet 2-6 -tuloksella.
H-Lohko
1. @Gostisbehere 17-11 6p
2. @Skruf 11-17 3p
Kiitos @SkrufH-lohko myös redi. Viimeinen kierros ja Gostisbehere vei pisteet 2-6 -tuloksella.
H-Lohko
1. @Gostisbehere 17-11 6p
2. @Skruf 11-17 3p
Jep, siinä oli aika hankalia kysymyksiä. Kahteen kysymykseen tiesin vastauksen (lähes) varmasti, Ja ne sattuivat menemään oikein. Tällä kolmannella kierroksella olisin ehkä saanut pisteen tai pari enemmän.Minut pelasti se, ettei tarvinnut osallistua kakkoskierrokselle. Pisteet olisi jääneet tuolla kierroksella aika vähiin.
Kiitos itsellesi hyvistä matseista.Kiitos @Skruf
Täten myös kaksi uutta pudotupeliparia on valmiina. EliFrankie ja Jeffrey pistivät pystyyn kunnon pisteiloittelun ja lopputulos 8-8.
F-Lohko
1. @Frankie 17-10 4p
2. @red.machine 6-13 3p
@Jeffrey 12-13 1p
Frankie ja Jeffrey pistivät pystyyn kunnon pisteiloittelun ja lopputulos 8-8.
F-Lohko
1. @Frankie 17-10 4p
2. @red.machine 6-13 3p
@Jeffrey 12-13 1p
Tiesittekö muuten jos kuuntelee vinyyliltä takaperin Eurooppaliigan tunnarin tai hokee peilin edessä pimeässä kolme kertaa putkeen Good Ebening! niin Unai Emery ilmestyy sulle.Mä olen niin lannistunut tästä! Kohtaanko mä nyt @Lert :n torstailiigassa. @maken veivi jr. voi hanurillaan soittaa hymnin ennen tätä koitosta.
Mä olen niin lannistunut tästä! Kohtaanko mä nyt @Lert :n torstailiigassa. @maken veivi jr. voi hanurillaan soittaa hymnin ennen tätä koitosta.
Olisihan se voinut paremmin mennä. Hyvää tietämystä kyllä vastustajilta ja onnea jatkoon @Rara ja @Hiltsu04 !
Vittu aamen.Ja näin on alkulohkot taputeltu. Viimeinen ottelu päättyi 6-5 ja @maken veivi jr. vei pisteet.
D-lohko
@maken veivi jr. 7-5 6p
@knttrtknkn1 9-9 3p
@redpecka 3-5 0p
Ihan yksiosaiset vaan. Ellei toisin haluta.Kysymys koskien jatkopelejä: onko jatkopelit kaksiosaiset, ja jos on, niin onko vierasmaalisääntö voimassa?
Edit. tägätään vielä @mikko600 niin ei kysymys huku spämmin sekaan.