Mainos

Jatkoajan mestaruusturnaus 2022 – alkulohkot

• 3 919
  • 71

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Minut pelasti se, ettei tarvinnut osallistua kakkoskierrokselle. Pisteet olisi jääneet tuolla kierroksella aika vähiin.
Jep, siinä oli aika hankalia kysymyksiä. Kahteen kysymykseen tiesin vastauksen (lähes) varmasti, Ja ne sattuivat menemään oikein. Tällä kolmannella kierroksella olisin ehkä saanut pisteen tai pari enemmän.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kaksi ykköskenttäläistä vastakkain. Veljet @Frankie ja Warpuli.
Tässä ratkaistaan koko kisan moraalinen voitto kun vastakkain EI ole mitään unisia hiiriä keillä heinäkengät ja tasalakit- Tame my Word!! BR Warpuli, aikana jolloin viestit lasketaan ja way over 99 sekä Parkinkentän, Karikone lenkin ja Tamin hokikoulun käynyt veteraani kuka omistaa puisen Kohon!!

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mä olen niin lannistunut tästä! Kohtaanko mä nyt @Lert :n torstailiigassa. @maken veivi jr. voi hanurillaan soittaa hymnin ennen tätä koitosta.
Tiesittekö muuten jos kuuntelee vinyyliltä takaperin Eurooppaliigan tunnarin tai hokee peilin edessä pimeässä kolme kertaa putkeen Good Ebening! niin Unai Emery ilmestyy sulle.

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Ja näin myös G-lohko on taputeltu. Viimeisellä kierroksella Hiltsu vei pisteet ja jatkopaikan 6-5!

G-Lohko
@Rara 10-5 6p
@Hiltsu04 10-10 3p

@Big Joe 6-11 0p
Olisihan se voinut paremmin mennä. Hyvää tietämystä kyllä vastustajilta ja onnea jatkoon @Rara ja @Hiltsu04 !
Ja kiitokset taas @mikko600 visan järjestämisestä, tällä kertaa ei paukut riittänyt eteenpäin. Hyviä kysymyksiä ja toivottavasti jaksat näitä jatkossa vielä tehdä, loistavaa viihdettä.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kysymys koskien jatkopelejä: onko jatkopelit kaksiosaiset, ja jos on, niin onko vierasmaalisääntö voimassa?

Edit. tägätään vielä @mikko600 niin ei kysymys huku spämmin sekaan.

Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kysymys koskien jatkopelejä: onko jatkopelit kaksiosaiset, ja jos on, niin onko vierasmaalisääntö voimassa?

Edit. tägätään vielä @mikko600 niin ei kysymys huku spämmin sekaan.
Ihan yksiosaiset vaan. Ellei toisin haluta.

Eli mielipiteitä jaksavatko kaikki vastailla jos mennään oikein pitkän kaavan mukaan kaksiosaisina ja vierasmaalisääntö tietty voimassa.

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Mä ehkä äänestäisin kunnon kyp-kilpailun jännitystä yksiosaisena. Lähinnä siksi, että saataisiin tulos selville tämän vuoden puolella...

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kaikki systeemit käy, minun puolesta visailun vetäjä saa päättää turnausmuodon. Tulipahan vaan kysymys mieleen kun en asiasta mainintaa missään huomannut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy