Jatkoajan megalomaaninen kausijulkaisu 02/03!

  • 4 147
  • 31

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mirasane

Jos oot lukenut vaikkapa jääkiekkolehden haastatteluja vaikkapa Harkimosta niin melkoista nuoleskelua ne on mitään kritiikin poikasta ei edes uskalleta kysyä.Suomalaiset ammattitoimittajat ovat todella lampaita tiettyjä piirejä kohtaan.
 

tsei_tsei

Jäsen
Viestin lähetti Bender
Täytyy kyllä sanoa, että mulle tämä ko. kausijulkaisu oli aika paha pettymys. Haastatteluissa toisteltiin jo ennestään tuttuja latteuksia.

Heh. Ei mun mielestä vaan. Tosin kaikkia haastatteluja en ole vielä ehtinyt lukemaan. Mielestäni esim. Calounin ja Matikaisen haastattelut ovat täyttä rautaa. Myös Sator oli hyvä juttu. Toki joitakin peruskysymyksiä on syytäkin esittää kauden alkaessa. Kuitenkin esim. juuri HPK:n kohdalla Jalosen haastattelu oli varsin mielenkiintoinen. Kannattaa muistaa, että haastattelun viihdyttävyyteen vaikuttaa myös pitkälti se kuinka värikäs haastateltava on kyseessä.

Pelaajakorteista ei ole tosiaan kaikkia onnistuttu vielä päivittämään. Osa on kuitenkin jo päivitetty.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Huoh. Olen lukenut HIFKin ulkopuolisesta osuudesta vasta puolet ja olen ollut tyytyväinen. Tällaisen matskun tekeminen ei ole helppoa, puhumattakaan sen kokoamisesta ja jäsentämisestä järkeväksi kokonaisuudeksi. Kritiikkikin kuuluu asiaan, mutta karavaani kulkee vaan.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
harjoitusotteluiden tuloksia puuttuu

Harjoituotteluista puuttuu ainakin Sputnik Cupin pronssiottelu: SaiPa- Jokerit 2-3.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Itse en tehnyt riviäkään kausijulkaisusta, olen pelkästään lukijan asemassa. Minusta julkaisu on onnistunut ja muutama juttu on jopa erinomainen! Toki on puutteitakin, mutta tekemisen asenne on oikea. Kiitokset tekijöille -:)
 

Miguel

Jäsen
Minä en jaksa täysin syventyä noin suureen julkaisuun, mutta lukemani jutut ovat olleet hyviä. Kiitos toimitukselle tästä suuresta julkaisusta.

Ymmärrän teknisten ongelmien vaikeuttavan hommaa, mutta on pakko huomauttaa. Pelicansin pelaajaesittelyissä on useita suuriakin virheitä. Jermu Pisto tuskin on 2002-vuotias, eikä joukkueen keski-ikä liene 97,1 vuotta. Lisäksi Paappasen ja Niskavaaran kätisyydet on väärin. Sopimuksien päättymisajoissakin on häikkää. Ei tässä mitään hätää, korjailkaa ajallanne, mutta ajattelinpa ilmoittaa jos nämä ovat jääneet toimitukselta huomaamatta.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Ei latteuksia, vaan suoranaisia nerouksia

Kukas nämä Kerhon pelaajaesittelyt oikein on kirjoittanut? Nehän, nehän ovat nerokkaita. En suoraan sanoen viime keväältä edes joka ukkoa kovin tarkkaan muistanut, mutta pelitapa-analyysien lukemisen jälkeen näin sieluni silmillä kyseisen pelurin kaartavan jäällä kukin omaan omintakeiseen tyyliinsä ja hetken perästä yhdistin sen nimeen ja hajanainen muistijälkeni kirkastui.

Vaikuttaa vahvasti siltä, että Jatkoajan amatööritoimittajilta on jääneet Saukkosen kolumnikoulut käymättä.

Tässä muutamia helmiä:

41 Juhamatti Yli-Junnila

...Luistelutaidossa Juhamatilla on vielä paljon petrattavaa, sillä miehen meno jäällä on hetkittäin erittäin kankean näköistä. Kokemuksen myötä Yli-Junnilalla on mahdollisuudet edetä urallaan kuinka pitkälle tahansa ja ensi kausi tuleekin olemaan jatkon kannalta suuntaa näyttävä. Pienellä koulimisella HPK:lla on käsissään uusi Andrievski, v 2.0.

34 Joni Puurula

...Puurulan vahvuuksiin lukeutuu huikean nopeuden lisäksi nopea kilpikäsi, jonka mies tuntuu nostavan kuin tyhjästä kiekon eteen, vaikka mies olisi harhauteltu jo kuutamolle.

Vahvuutena ns. ihmekoppi. Pystyy pysäyttämään sellaisia tilanteita, jotka saavat yleisön huokailemaan...

3 Vladimir Sicak

...Pituutta siinä 180 sentin paikkeilla, mutta hartiat ovat leveät kuin ladon ovi ja muutoinkin nuorukainen muistuttaa osin jopa kehonrakentajaa. Nuoresta asti P-Amerikassa pelanneelle tsekille on varmasti korostettu voiman merkitystä puuttuvan pituuden korvaajana ja tämä viesti on selvästikin mennyt perille...

Näin, just eikä melkein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös