Jatkoajan Koronapuuma 2021

  • 22 734
  • 109

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Emmää kuitenkaa saa taas komppauksia mutta sanotaan Anna Lehmusvesi. Iästä ei tiatoo, mutta veikkaisin itteeni vanhemmaks.

Äänestän myös. Seuraavan kerran kun tavataan niin sanon että äänestin häntä Johnnyn kanssa koronapuumaksi. Johnny, jos maksat hyvän summan niin kerron missä hän asuu. Voin sitten kuulusteluissa sanoa, että vitsillä vaan sanoin että maksa niin kerron. Ja se kyllästynyt komisario ilmehtii.
 

Hyytiäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KeuPa & Ottawa
Anitra Ahtola tais oikeestikin olla puuma. Hyvä vaihtoehto ainakin ja reilusti yli 40v.
 

Kyle

Jäsen
Nelikymppisissä on hyviä vaihtoehtoja monia, kuten Kirsi Ståhlberg, Saija Palin ja Maria Hintikka. Kuitenkin koska vähän hurjalta tuntuu - 80 luvun ihmisiä alkaa puumaksi kutsua, niin tänä vuonna annan ääneni selvästi varttuneemmalle puumalle.

Samoin sivuutan Hollywood puumat, koska aina ei voi tietää mitä taikoja siellä tehdään ikuisen hyvännäköisyyden eteen.

Susanne Päivärinta näytti olevan googlen mukaan 53-vuotias ja hyvin säilynyt sellainen. Joten ääni Susanne Päivärinnalle.





 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

redpecka

Jäsen
Niin, mulla oli se Riitta Havukainen, sitä maalailin alussa, mutten muista kiinnitinkö virallisesti. Nyt kiinnitän viimeistään. (varasijalle Jutta U.)
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Äänestän Lynn Collinsia, 43 vee. Tässä kuvattuna toivottamassa vieraat tervetulleeksi nurmikkoaan tallaamaan.
 

Liitteet

  • Lizrhodes1.jpg
    Lizrhodes1.jpg
    56,5 KB · kertaa luettu: 494

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Väliaikatilanne vappuaaton kunniaksi eli yli yhden äänen saaneet:
Satu Silvo
4​
Piia Pasanen
4​
Katheryn Winnick
4​
Anna Lehmusvesi
3​
Sabrina
3​
Monica Bellucci
3​
Elizabeth Hurley
2​
Jennifer Aniston
2​
Piritta Hagman
2​
Kirsi Ståhlberg
2​
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kyllä minun valintani on tällä kertaa Amy Adams (s. 1974). Muodollisesti(kin) erittäin pätevä.
 

Liitteet

  • gettyimages-1131901196-612x612.jpg
    gettyimages-1131901196-612x612.jpg
    46 KB · kertaa luettu: 1 131

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Väliaikatilanne vappuaaton kunniaksi eli yli yhden äänen saaneet:
Satu Silvo
4​
Piia Pasanen
4​
Katheryn Winnick
4​
Anna Lehmusvesi
3​
Sabrina
3​
Monica Bellucci
3​
Elizabeth Hurley
2​
Jennifer Aniston
2​
Piritta Hagman
2​
Kirsi Ståhlberg
2​

Piia Pasanen? Anna Lehmusvesi? Jos tuolle linjalle mennään, niin eikös tämä maikkarin Maija Lehmusvirta nyt ole paljon näyttävämpi ja kuumempi MILF? Tai siis että on. Jo reilu 50v, ja herramunjee miten hyvin aika on häntä kohdellut.. saman ikäluokan suomalaisista julkkisnaisista ikisuosikkini on laulaja Marita Taavitsainen, joka on todella näyttävä leidi sanan kaikissa merkityksissä..

Mutta sovitaan nyt siis, että virallisesti en anna ääntä kenellekään, kunhan nyt heittelin nimiä.. tässä äänestyksessähän ulkomaalaisista naisista ei tarvitse edes välittää
 
Meinasin tulla kannattamaan Megan Foxia, mutta eihän tuo ole näemmä lähelläkään puumaikää. Palataan asiaan siis tämän vuosikymmenen lopulla.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Huuhkajien puolelta taas Väisästen veljesten äippä on Anna-Liisa Tilus joka kyllä ehkä ansaitsisi maininnan tässä ketjussa.

Kun olin mukana junnufudistoiminnassa, tuli jokunen kerta ostettua häneltä kahvi ja munkit KäPan hallissa. Aina olin yhtä huumaantunut.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kun olin mukana junnufudistoiminnassa, tuli jokunen kerta ostettua häneltä kahvi ja munkit KäPan hallissa. Aina olin yhtä huumaantunut.
Ymmärrän hyvin. Tilus on tullut pari kertaa kadulla vastaan ja oli jopa livenä paljon säväyttävämpi näky kuin mitä telkkarissa. Ja telkkarisahan se on aina näyttänyt kauniilta. Kyllä ne juonnot aina kattoo loppuun asti vaikka ei sitten itse ohjelmaa katsois. Pahus, kun oma ääni meni jo Sabrinalle ja kerran olen jo ääntä vaihtanut. Kyllä Tilus ois ollu se meikäläisen kotimainen vaihtoehto nyt kun tuli mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös