Rautapohkeet
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Mun piti äänestää Kirsi Ståhlbergiä, mutta eihän Jennifer Anistonia voi vaan ohittaa. Joten mun ääni menee Jennifer Anistonille. On se vaan kuuma nainen.Jennifer Aniston. Aina. Menee kesätytöstäkin.
Mun piti äänestää Kirsi Ståhlbergiä, mutta eihän Jennifer Anistonia voi vaan ohittaa. Joten mun ääni menee Jennifer Anistonille. On se vaan kuuma nainen.Jennifer Aniston. Aina. Menee kesätytöstäkin.
Mun piti äänestää Kirsi Ståhlbergiä, mutta eihän Jennifer Anistonia voi vaan ohittaa. Joten mun ääni menee Jennifer Anistonille. On se vaan kuuma nainen.
Emmää kuitenkaa saa taas komppauksia mutta sanotaan Anna Lehmusvesi. Iästä ei tiatoo, mutta veikkaisin itteeni vanhemmaks.
Ikää on 47. Hyvin on vuodet kohdelleet, ääni Annalle.Annalle ääni. Pakko olla 40+. Tyylikäs ja nätti nainen.
Näköjään ehdottamani Dido ei ole saanut kannatusta, joten vaihdetaan ehdokasta eli Sabrina (Salerno).Väliaikatilanne vappuaaton kunniaksi eli yli yhden äänen saaneet:
Väliaikatilanne vappuaaton kunniaksi eli yli yhden äänen saaneet:
Satu Silvo 4Piia Pasanen 4Katheryn Winnick 4Anna Lehmusvesi 3Sabrina 3Monica Bellucci 3Elizabeth Hurley 2Jennifer Aniston 2Piritta Hagman 2Kirsi Ståhlberg 2
Huuhkajien puolelta taas Väisästen veljesten äippä on Anna-Liisa Tilus joka kyllä ehkä ansaitsisi maininnan tässä ketjussa.
Ymmärrän hyvin. Tilus on tullut pari kertaa kadulla vastaan ja oli jopa livenä paljon säväyttävämpi näky kuin mitä telkkarissa. Ja telkkarisahan se on aina näyttänyt kauniilta. Kyllä ne juonnot aina kattoo loppuun asti vaikka ei sitten itse ohjelmaa katsois. Pahus, kun oma ääni meni jo Sabrinalle ja kerran olen jo ääntä vaihtanut. Kyllä Tilus ois ollu se meikäläisen kotimainen vaihtoehto nyt kun tuli mieleen.Kun olin mukana junnufudistoiminnassa, tuli jokunen kerta ostettua häneltä kahvi ja munkit KäPan hallissa. Aina olin yhtä huumaantunut.
Jos Hanna Visala olis miäs, sillä olis aivan hervoton kulli. Eikös isonokkasista kerrota meille näin faktana...?Ylen uutistoimittaja Hanna Visala saa ääneni. Saman firman Piia Pasanen jää niukasti hopealle.
Jos Hanna Visala olis miäs, sillä olis aivan hervoton kulli. Eikös isonokkasista kerrota meille näin faktana...?