Jatkoajan kirjoittajien "Gala-ilta"?

  • 1 384
  • 24

Jet-Ace

Jäsen
Usein olen kiihkeiden väittelyjen yhteydessä miettinyt, mitä tapahtuisi, jos väittelijät olisivat nenäkkäin. :p

Olisiko kauden jälkeen mielenkiintoista järjestää jonnekin, Helsinkiin (?), Jatkoajan "Gala-ilta", jossa tuopin ääressä kaikki kauden aikaiset erimielisyydet voisi "selvittää"?

Samalla selviäisi, onko joukossamme petollisesti nimimerkin takana esim. Liesmäki, Pena, Jortikka ja Hjallis? :rolleyes:


Edit: TUOPIN ääressä. K-18
 
Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikkaisin joukkotappelua...Pitäisi olla muovituoppeja, ne sattuvat huomattavasti vähemmän kuin lasiset. Ovella pitäisi olla turvatarkastus, jossa kerättäisiin kaikki kättä pidemmät esineet pois.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti vision
Veikkaisin joukkotappelua...Pitäisi olla muovituoppeja, ne sattuvat huomattavasti vähemmän kuin lasiset. Ovella pitäisi olla turvatarkastus, jossa kerättäisiin kaikki kättä pidemmät esineet pois.

Niin minäkin luulisin. Sitten se sitten nähtäisiin, minkä joukkueen fanit sikailevat, ketkä filmaavat ja ketkä tyytyvät kahvaamiseen.:p

Ja tietenkin pelikieltoja Jatkoaikaan. Muille 3 kuukautta ja HIFK:n faneille 8-10 kuukautta. ;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Voin vakuuttaa, että en ole Liesmäki enkä Harkimo, muista en mene takuuseen;)

Olisi ihan mielenkiintoista. Minä lähtisin HIFKin runnovalla taktiikalla ja pyytelisin sitten anteeksi jälkeenpäin ja ihmettelisin syvästi, miksi poliisit veivät minut pois. Toteaisin joutuneeni oikeusmurhan kohteeksi ja protestoisin JA:n antamasta pannasta Ari Huhtamäen tukemana
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Voin vakuuttaa, että en ole Liesmäki enkä Harkimo, muista en mene takuuseen;)

Olisi ihan mielenkiintoista. Minä lähtisin HIFKin runnovalla taktiikalla ja pyytelisin sitten anteeksi jälkeenpäin ja ihmettelisin syvästi, miksi poliisit veivät minut pois. Toteaisin joutuneeni oikeusmurhan kohteeksi ja protestoisin JA:n antamasta pannasta Ari Huhtamäen tukemana

Käyttäisitkö runnovaa taktiikkaa pystybaarisssa, tanssilattialla (kovat kundit ei tanssi) vai joka paikassa?


Kuka sen tietää, vaikka olisikit Liesmäki tai Harkimo? Minä kun epäilen kaikkia, niin epäilen mm., että Vanha Len onkin itse asiassa Van Halen;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Niin, noudattaisin HIFKin perinteitä ja olisin saman illan aikana samassa hahmossa Lalli Partinen, Allu Lähteenmäki, Jakke Ruutu, Tom Laaksonen, Toni Mäkiaho ja Pasi Nielikäinen.

Taktiikkani olisi sama aivan joka paikassa ja illan alusta loppuun: rähinää, meteliä ja kalabaliikkia. Aiheuttaisin tilanteet itse la "luistelisin" pois viattoman näköisenä käsiäni levitellen. Tai sitten minua vietäisiin monen poliisin toimesta.

En ole Liesmäki, mutta ennemin hänkin kuin P.Matikainen.

Itse epäilen, että Maestro on Raipe Helminen ja Habs 11 Saku Koivu. Kumma kun niillä on aikaa, minullakin on kyllä Vancouverista käsin aika kiire tänne osallistua.
 
K

kangaroo

Tämä sama juttuhan käytiin läpi jo aiemmin syksyllä, kun joku spekuloi :D :D -mielellä yhteisestä pikkujoulusta. Ja vuosi sitten Kiekkopesässä sama juttu. Eipä taida toteutua.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: YLÖS

Viestin lähetti Jet Ace
Olisiko viime aikojen tapahtumat kirvoittaneet uusia ajatuksia tämän kuvitteellisen happeningin suhteen? :rolleyes: ;) :D

-Joo, kypärät päähän ja muistakaa: hihnat tiukalle;)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
En usko tämänkaltaisen tapahtuman koskaan tulevan toteen, koska tosielämässä ei voi käyttää hymiöitä. Koittakaa vaikka itse ilmehtiä tuo ensin silmät ylöspäin, sitten silmäniskun terästämä hymy jonka jälkeen vielä heti perään roimea nauru. Kyllä pian tulee valkotakkiset paikalle.

Mutta kyllä mä ainakin voisin lähteä ottamaan turpiin amisposselta. Ite lähtisin illanviettoon varmasti lähinnä soittamalla suuta ja ärsyttämällä jokaista kuka tuntuu olevan palavaa materiaalia.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti JHag
Niin, noudattaisin HIFKin perinteitä ja olisin saman illan aikana samassa hahmossa Lalli Partinen, Allu Lähteenmäki, Jakke Ruutu, Tom Laaksonen, Toni Mäkiaho ja Pasi Nielikäinen.

Taktiikkani olisi sama aivan joka paikassa ja illan alusta loppuun: rähinää, meteliä ja kalabaliikkia. Aiheuttaisin tilanteet itse la "luistelisin" pois viattoman näköisenä käsiäni levitellen. Tai sitten minua vietäisiin monen poliisin toimesta.

En ole Liesmäki, mutta ennemin hänkin kuin P.Matikainen.

Itse epäilen, että Maestro on Raipe Helminen ja Habs 11 Saku Koivu. Kumma kun niillä on aikaa, minullakin on kyllä Vancouverista käsin aika kiire tänne osallistua.

Olis pitänyt kait keksiä vähän mielikuvituksellisempi nick...
Mä olin aivan varma ettei kukaan tunnista....
Eli tarkoittaako toi "IFK-kalabaliikki" baari elämassä?
- juot toisten kaljat ja paukut.
- tanssit ripaskaa pöydällä.
- laulat karaokessa villihevosia (ilman mikrofonia ja niin kovaa että kaikki kuulee).
- kaikkia naisia tanssitat ja varsinkin varattuja...
- kaikkia naisia pyydät kotiin jatkoille... varsinkin varattuja.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mielenkiintoinen ajatus

Se olisi varmaan tosi hauskaa...
vaan tuskinpa toteutuu....

Äänekäs tapahtuma se varmaan olisi.

Kohtaammehan toisemme oteluissa... you never know...

Anomymiteetti onkin täällä juuri se kiehtova asia...

Itse olen kuitenkin pyrkinyt pitämään jutut sellaisella tasolla, että
pystyisin kohtaamaan muut naamasta naamaan, saamatta heti poikittaista mailaa nenänvarteen.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tuollaisen kollektiivisen kaikki tervetulleita -tapahtuman järjestäminen on kyllä hyvin vaikeaa. Pienempiä tapaamisia voi toki järjestää, sehän on ihan vain meistä itsestämme kiinni. Itse en tunne - ainakaan tietääkseni - kuin yhden tänne kirjoittajan itseni lisäksi. Voisi olla hauskaa katsoa, montako työ- tai muuta kaveria lompsisi paikalle, jos vaikka tamperelaiset päättäisivät tavata toisiaan jossain baarissa jonain aikana.

Ihan mielelläni toki vaihtaisin kuulumisia jatkoaikalaisten kanssa, mutta haluaisin silloinkin säilyttää anonyymiteetin. Eli koska olen täällä Designer, niin olisin myös noissa tapaamisissa Designer.

Haluaako joku IFK:n leiristä moikata/vetää turpaan minua perjantaina? :cool:
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Habs, juuri tuonkaltaista olisi elämöintini. Lisäksi levittelisin rahojani näyttävästi ja huutaisin henkilökunnalle "ettekste vittu tiedä kuka mä oon"

Juhlien jälkeen valmentajani antaisi lausunnon, jonka mukaan toimintani oli ihan normaalia juhlakäyttäytymistä ja mitään vahinkoja ei olisi tapahtunut, jos muilla olisi ollut kypärät päässä ja hihnat kiinni. Pelti kiinni oli kyllä useimmilla, samoin hihna päällä, mutta ne kypäränhihnat...:p
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti vilpertti
En usko tämänkaltaisen tapahtuman koskaan tulevan toteen, koska tosielämässä ei voi käyttää hymiöitä. Koittakaa vaikka itse ilmehtiä tuo ensin silmät ylöspäin, sitten silmäniskun terästämä hymy jonka jälkeen vielä heti perään roimea nauru. Kyllä pian tulee valkotakkiset paikalle.
:rolleyes: ;) :D
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juhlat ilmiselvästi vaativat vielä joukkoihinsa yhden tiskikoneen kestävän Raumalaisen.

Sillä eihän bileet ole bileet, ennen kuin joku on käyttänyt sanoja "flikkoi", "hakomolkone" ja "nämäp".

Lisäksi yrittäisin joka välissä vetää keskustelun ganaalin tulevaisuuteen.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti JHag
Habs, juuri tuonkaltaista olisi elämöintini. Lisäksi levittelisin rahojani näyttävästi ja huutaisin henkilökunnalle "ettekste vittu tiedä kuka mä oon"

Juhlien jälkeen valmentajani antaisi lausunnon, jonka mukaan toimintani oli ihan normaalia juhlakäyttäytymistä ja mitään vahinkoja ei olisi tapahtunut, jos muilla olisi ollut kypärät päässä ja hihnat kiinni. Pelti kiinni oli kyllä useimmilla, samoin hihna päällä, mutta ne kypäränhihnat...:p

Etkö tiedä että "hattu" pitää jättää narikkaan....;)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tommy

Kumpaa? Jos moikata, niin pistä yv. Jos vetää turpaan, niin ottakaa kiinni jos saatte :cool:
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Mukavahan tuo olisi livenäkin tavata, mutta suunnitelma kariutuu siihen, etteivät espoolaiset molopäät (ainoat, jotka minut haluavat livenä tavata) pääse anniskelupaikkoihin sisään.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
plan a)

Kaikki laittaa 50fim Penalle kirjekuoressa.
Penan kanssa tehdään soppari, että KOFFin vikan runkosarja-
matsin perään on DDRllä konsertti, jossa esiintyvät
Kummeli, Aarne Tenkanen ja Kikka, mutta baarit on auki
koko ajan....
Siitähän tulisi aika gaalailta, vai mitä...
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Tunkki
Mukavahan tuo olisi livenäkin tavata, mutta suunnitelma kariutuu siihen, etteivät espoolaiset molopäät (ainoat, jotka minut haluavat livenä tavata) pääse anniskelupaikkoihin sisään.

Toivossa on hyvä elää;)
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Re: plan a)

Viestin lähetti nedomansky

Kaikki laittaa 50fim Penalle kirjekuoressa.
Penan kanssa tehdään soppari, että KOFFin vikan runkosarja-
matsin perään on DDRllä konsertti, jossa esiintyvät
Kummeli, Aarne Tenkanen ja Kikka, mutta baarit on auki
koko ajan....
Siitähän tulisi aika gaalailta, vai mitä...

Nedo:

Tarviiko mun osallistua,ostin eilen Aarnelle Valiolta yli satasella juustoa.Mitäköhän se silläkin tekee,syö varmaan sporassa puku päällä Mustaleimaa samalla kun tarkistaa flabarit.

:D :D :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös