Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kolmen vuoden sijoitukseni: 10-14-14

Joko siis viimeisimpään kisaan ei ilmoittautunut mukaan yhtään uutta oikeaa tietäjää ja sijoitukseni pysyi sen myötä ennallaan, tai sitten olen kerrankin löytänyt jossain asiassa oman tasoni.

"Unless we do something about it, in ten or fifteen years the Internet
will be monopolized by the megacorporations" -Noam Chomsky​

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä olisi kyllä mielenkiintoinen nähdä suosikkijoukkueiden mukaiset keskiarvot. Aika vaativa hommahan tuo toki olisi selvittää.
Jos jollain on intoa niin tuloksista se on laskettavissa. Etenkin Pori-Rauma-vastakkainasettelu tässäkin asiassa olisi varmasti koko palstan etu. Ajatelkaa nyt kun muiden pottuiluaiheiden lisäksi olisi vielä "te ette ymmärrä lätkästä mitään, katsokaa vaikka JSLE:n tuloksia!" Sen huomasin, että tämän vuoden ylivoimainen voittaja näyttää olevan IFK-kannattaja...

"Miksi se todistustaakka on pelkästään uskovilla, ei ateistikaan pysty todistamaan että jumalaa ei ole." -bebeto

"Vain hullut ja idiootit ja hullut idiootit uskoo sattumaan. Ja tiedemiehet." -Klose16

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Voi surkeuksien surkeus. No onneksi tämä oli vain ennustajavisa, tietäjät ovat sitten erikseen *hymiö*

Mutta mielellään kokeilisin toisenkin kerran, jos joku jaksaa ja viitsii tälläisen järjestää?

******************************************** The only card I need is the Ace of Spades *********************************************

Poulu Jukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kiitokset järjestäjälle! Oma tulos näköjään vähän vaatimaton, tästä on hyvä lähteä nousua hakemaan. Toivottavasti kilpailu järjestetään myös tulevalle kaudelle.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Oho, aika korkealle olen näköjään sijoittunut. En muistanutkaan koko kisaa enää. Yleensä olen ollut kaikenlaisissa veikkauskisoissa aika surkea. Toki, tuurillahan ne laivatkin seilaavat. Tästä on kieltämättä paha enää parantaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy