Jatkoajan kesäuros 2024

  • 1 381
  • 38

Vuoden kesäuros


  • Äänestäjiä
    37

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Juha Ahlgren.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minä komppaan tätä. Siksi että kun läksimme Masked Singerin kuvauksista niin tyttäreni ihan innoissaan rupesi kertomaan että "TIESIT SIE ET BENJAMIN ON TÄS TUOMARINA" (ei hän puhu Etelä-Karjalan murretta, mutta minä en osaa kirjoittaa muuta). Sain käsityksen, että tänään peruskoulunsa päättävä vanhempi lapseni on aika kova fani. Ja ihan hyvän käsityksen sain henkilöstä noissa kuvauksissa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Siel on nyt kaikkia ehdotettuja ehdokkaita ja lisään niin paljon kun pystyy. Johdossa viime vuoden yllätysvoittaja @jokumuu nollalla viestillä.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Äänestin ihan sokkona: FASlapsi. En edes tiedä millainen kesäuros hän on, vai onko uros lainkaan. Mutta kun Paavo Väyrystä ei enää viitsi äänestää, niin menköön näin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Äänestin ihan sokkona: FASlapsi. En edes tiedä millainen kesäuros hän on, vai onko uros lainkaan. Mutta kun Paavo Väyrystä ei enää viitsi äänestää, niin menköön näin.
Hän on hahmo. Ei todellinen. Mutta toki AI kuvat kerää tykkäyksiä jossain instassakin.
 
Suosikkijoukkue
KalPa / HIFK / Cleveland Crusaders
Kesäuros #1
 

Liitteet

  • don tami.jpg
    don tami.jpg
    52,9 KB · kertaa luettu: 81

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tässä muuten näkee hyvin ketkä kuuluu Faselilaiseen lohkoon ja ketkä ei!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Normaalisti äänestän aina @FASlapsi , mutta tässä tapauksessa minulla ei ole muita vaihtoehtoja kuin antaa ääneni Lion #79. Perusteena, että Team Moderators on onnistunut lannistamaan FASlapsen, kun taas Lion #79 on antanut näille Faselilaisille hiirille poikittaista kahta kovempaa takaisin ja laittanut mustan Sebagoon. Niin se vaan menee!! Br, F
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä on ihan paska äänestys koska minä en ole voittamassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös