Viestin lähetti Predator
Taas yksi itkuraivari lisää... kiäh kiäh kiäh kiäh...
...Kuumana näyttää jengi käyvän...
Onneksi sentään sinä olet tässä ketjussa ollut erittäin rauhallinen...
Viestin lähetti Predator
Taas yksi itkuraivari lisää... kiäh kiäh kiäh kiäh...
...Kuumana näyttää jengi käyvän...
Viestin lähetti Predator
Ja vladille sen verran, että tässä on vain kyse nimenomaan makuasioista, ei sen kummempaa. Kuumana näyttää jengi käyvän...
Viestin lähetti Pee
Onneksi sentään sinä olet tässä ketjussa ollut erittäin rauhallinen...
Viestin lähetti Predator
Justhan minä sanoin, etä taas yksi itkuraivari LISÄÄ. Missä vaiheessa minä olen väittänyt olevani jotenkin rauhallinen?
Viestin lähetti vlad
Kyseinen toiminta on lähinnäkin, kuinka sen hienovaraisesti ilmaisisin, lapsellista toimintaa.
Viestin lähetti Kempes
Pakko äänestää girlzillaa, jottei tuosta nyrkkeilijästä tule Jatkoajan kesätyttöä.
On kyllä jatkislaisilla naismaku, suomalainen naisnyrkkeilijä. HuhHuh!
Viestin lähetti Panzerfaust
Samaa olen ihmetelllyt jo ensimmäisistä Eva-äänistä lähtien. Välillä tuntuu, että Wahlström saa ääniä koska nyrkkeilee, eikä silti ole ruma.
Viestin lähetti Mängimies
Höh, kyllä on kaksinaamaista porukkaa!
Jos Eva saa ääniä siksi, että nyrkkeilee eikä siltikään ole ruma, niin miksiköhän 'zilla saa ääniä?
Koska kirjoittelee silloin tällöin jatkoaikaan eikä ole ruma.
Viestin lähetti Panzerfaust
On se nyt silti nätimpi kuin Eva Wahlström.
Viestin lähetti veinikretski
Miksi suomalaiset nais-haulikko ampujat ovat unohdettu, kysyn vaan.
Tuntuu siltä että tämä ketju tarvitsisi yhden sellaisen, itseni lisäksi tuntuisi olevan enemmänkin käyttöä haulikolle.
Viestin lähetti Predator
Muuten, mitäs jos ensi vuonna äänestettäisiinkin yli 40-vuotiasta Kesärouvaa?
Viestin lähetti oukka
Ehkä päätöstä helpottaisi sekin että - itseni ollessa 27-vuotias raakki - toinen ehdokkaista on 24-vuotias nuori nainen ja toinen 18-vuotias teini.
Viestin lähetti kaizu
Nimenomaan näin. Musta on jokseenkin irvokasta, että 30-40 vuotiaat äijät kuolaa tätä "girlzillaa", joka ainakin mun silmään näyttää yläasteen prinsessalta.