Tumma Metsänpeikko vai Vaalea Girlzilla, no makuja on monenlaisia, täytyy miettiä asiaa.
Ps. mistähän löytäisi koon kuvan?
Viimeksi muokattu:
Ei ole omistanut enää moneen vuoteen...Viestin lähetti korkki
Kaipa se minunkin on pakko äänestää. Oikeastaan jokainen tuosta Arnoldin keräämältä listalta olisi äänen arvoinen. Mutta koska en osaa pelkän ulkonäön perusteella antaa ääntäni niin se menee Tarja Turuselle jolla on tuosta porukasta parhaat keuhkot. (enkä nyt tarkoita sitä entistä Tullipubin omistajaa joka on nykyään sukunimeltään myös Turunen)
Viestin lähetti girlzilla
Ei voi muuta sanoa kuin että kylläpä ihmiset ottavat tämän kisan tosissaan.
Ei Predator, en halua väheksyä tätä kilpailua joka on ylittänyt kiinnostavuudessaan Miss Suomi-kilpailut aikoja sitten, mutta kuten räppärit sanoo, kamoon. Kaikki äänestäkööt ketä tahtoo, Jatkoajan kesätytöksi ei tarvitse äänestää ketään jatkoaikalaista.
Viestin lähetti krobbe
Tumma Metsänpeikko vai Vaalea Girlzilla, no makuja on monenlaisia, täytyy miettiä asiaa.
Viestin lähetti metsänpeikko
Hyvä yritys. En tunnusta tuossa olevani. Sitäpaitsi olen blondi.
Viestin lähetti krobbe
Et vai? Harmi.
Viestin lähetti metsänpeikko
Suoraan sanottuna; En todellakaan.
Saattaisi melkein kyynel päästä, kun aamulla tuon näköisenä heräisi. Eikä tietenkään millään pahalla kyseistä neitoa kohtaan, sattuu vain olemaan suunnilleen täysin minun vastakohtani.
Ja mikäs harmi se sitten on?
Viestin lähetti krobbe
Viestin lähetti Ice Hockey
Mä en ymmärrä mitä tossa Girlzillassa on ihmeellistä. Perusteini ketä näkee katukuvassa joka päivä.
Viestin lähetti Ted Raikas
Eikö olisi hyvä järjestää toinen kierros? Eli vaikkapa kolme eniten ääntä saanutta pääsisi jatkoon ja ihmiset äänestäisi uudelleen?
Ei jäisi ihan niin paljon jossitteluja.
Ja tämä oli ainoastaan ehdottelua tuomareille.
Mä en ymmärrä mitä tossa Girlzillassa on ihmeellistä. Perusteini ketä näkee katukuvassa joka päivä.
Viestin lähetti koo
Helppoa, irc-galleriasta tietenkin. Siellä näkyy pieni osa minun alimmaista kaksoisleukaani.
Viestin lähetti Huerzo
Kauhukseni huomaan, että eräässä toisessa äänestyksessä hyvin pärjännyt Kelly Brook ei ole saanut ääniä.
Siispä ääneni Kelly Brookille, tuo kuva...aijai...
Ei tolla tytöllä ole vaikeutta pidättää hengitystä veden alla, sen verran isot keuhkot on.
Edit: Josko noilla kellukkeilla, edes vedenpinnan alapuolelle upottaisikaan.