Jatkoajan Kesätyttökisa 2005

  • 227 519
  • 1 006

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Predator
Tässä kuitenkin pari kuvaa lisää kiekkoilevasta punk-laulajasta Avril Lavignesta...

Kyllä on punk muuttanut muotoaan sitten viime kuuleman. Vaikea päättää, että onko kyseessä pop vai rock tämän neidin kohdalla? Sen verran vaan korjaan.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti roni3

Ja jos S ei ole kelpaava, niin suomineito kauneimmillaan on aina takuuvarma LAURA (joo, urheiluruudun Laura R.)
Vaikka en olekaan minkäänlaisessa virallisessa asemassa tässä äänestyksessä, niin huomautan, että Urheiluruudussa vaikuttaa kaksi Laura R. -nimistä henkilöä. Tosin toinen niistä on hippasen kuuluisampi. Mutta on se toinenkin ihan viehko.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Predator
HÄH? Nyt meni yli hiuspohjan!

Sielläkun aina silloin tällöin näkyy neitejä jäällä, joten ajattelin että kiprukos se siinä?

Tsekatkaas vanhat pervot ja pierut täältä nuoria pimatsuja:

www.715517.biz

Jaa, muuten.. onkohan liian rankka linkki palstan tosikoille? No, kai sen joku raportoi isä aurikoisille ja mä saan kuukauden sähkötuolia..

K
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti sopuli
Kyllä on punk muuttanut muotoaan sitten viime kuuleman. Vaikea päättää, että onko kyseessä pop vai rock tämän neidin kohdalla? Sen verran vaan korjaan.

Niin, minä en tiedä oikeastaan ollenkaan, että millaiselta kyseisen neidin musiikki kuulostaa. Täytynee pyytää pojalta muutama cd-levy kuunteluun.
Mutta nättihän tämä tyttö kyllä on - ollakseen punkkari. Kyllä ainakin minä mieluummin tätä Avrilia katselen, kuin jotakin Johnny Rottenia, jolle on isketty paalujuntta perseeseen ja neljätoista hakaneulaa alahuuleen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti sopuli
Kyllä on punk muuttanut muotoaan sitten viime kuuleman. Vaikea päättää, että onko kyseessä pop vai rock tämän neidin kohdalla? Sen verran vaan korjaan.

Sehän riittää nykyään punkiksi että päättää ruveta nyt pukeutumaan "tällä lailla, vähän pääkalloa, niittiä, ja meikit vähän tälleen rajummin". Sitten lauletaan perusitkua lyijytäytekynän hajoamisesta kanavalla jossa kirosanat ja keskisormikin sensuroidaan. Menikö oikein?

Itte säästelen vielä ääntäni, kylläkin Eva vaikuttaisi aika näppärältä. Dumppaisi vain se luuserin ja tulisi pitämään mua nyrkkeilysäkkinään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Predator:

Niin, ei Avril Lavigneen voi kyllä minun mielestäni liittää termiä "punk" yhtään sen enempää musiikin kuin ulkonäönkään perustellaa.

Musiikki lienee jotain mitä Timo Rautiainen kutsuisi ostoskeskusrokiksi...

Kyllä se Emppu vaan oon niin punkrock, ainakin ulkonäöltään... Ja se riitää varsin hyvin... En äänestäisi häntä kesätytöksi vaikka omaisi saman seksikkään ulkonäön mutta sylkisi vittua ja perkelettä joka toisessa lauseessa ja olisi vastaan jokaista yleistä mielipidettä ihan vaan periaatteesta.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Tarkemmin katsottuna tuossa Vanessa Zothhissa on todellakin jotain Miriammaista ja sen jälkeinenkin mimmi oli kyllä niin miehisella naamalla varustettu että huhhuh.

Ilmeisesti jengi tsiigaa vaan kroppaa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Predator:

Viestin lähetti Johnny B. Goode


Kyllä se Emppu vaan oon niin punkrock, ainakin ulkonäöltään... Ja se riitää varsin hyvin...

Emppu - siis onx tää se Tik-Takin kitaristi? Eikös samaisessa bändissä ole ihan nätti laulajakin? Nii ja basisti? Olen antanut itselleni kertoa, että tämä bändin laulaja on kouluttautumassa eläinlääkäriksi. Fiksu nuori nainen siis kaikinpuolin.

psst. olen siis taas kerran lukenut Seiskaa, samalla kun istun vessassa tekemässä paskahommia.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tilannepäivitys 21.4.2005, klo 17.20, 242 ääntä

Viimeisin äänestäjä rectum.


1. Eva Wahlström 22
2. girlzilla (Jatkoajan nimimerkki) 17
3. Jessica Alba 13
4. Lindsay Lohan 12
5. Tarja Turunen 11
6. Elisha Cuthbert 9
7. Catherine Bell 6
Natalie Portman 6
Vanessa Zotth 6
10. Kristin Kreuk 5
11. Melissa Theuriau 4
metsänpeikko (Jatkoajan nimimerkki) 4
Vanessa Marcil 4
14. Hanna von Wendt 3
irGGu (Jatkoajan nimimerkki) 3
Mercedes Terrell 3
Samaire Armstrong 3
Tiina Lymi 3
Wilma Valtonen (Parhaat Paikat) 3
21. Alizee 2
Claire Forlani 2
Ewa Sonnet 2
Heidi Suomi 2
Jaana Pelkonen 2
Katie Holmes 2
Keira Knightley 2
Nea (Tik Tak) 2
Nuppu Stenroos 2
Penelope Cruz 2
Scarlett Johansson 2
Sini (Mallikoulu) 2
Veronica Zemanova 2
34. Adriana Lima
Alicia Silverstone
Amanda Bynes
Amy Acker
Angelina Jolie
Anna Kournikova
Anna Valle
Anne Mellström
Anni Sinnemäki
Ashley Judd
Aurora Snow
Beyonce Knowles
Carmela De Cesare
Catherine Zeta-Jones
Charlize Theron
Chiaki Kuriyama
Daniela Eklund (Jatkoajan toimittaja)
Delta Goodrem
Elina Nurmi
Eliza Dushku
Emppu (Tik Tak)
Erica Rose Campbell
Erin Koivisto
Eva Mendes
Famke Janssen
Francine Dee
Gina Gershon
Gwen Stefani
Hanna Pakarinen
Heini (Indica)
Hilary Duff
Holly Valance
Jenifer Leite
Jenni Nielikäinen
Jessica Biel
Jessica Simpson
Jonna Kosonen
Jonsu (Indica)
Karoliina Blackburn
Kate Hudson
Katherine Moennig
Kirsi Ranto
Laura Birn
Lara Belmont
Leena Pöysti
Linn Githmark
Maria Sharapova
Merituuli Lindström
Mia Huovila (Jane)
Michelle Rodriguez
Mikaela Inberg
Mimmu (Tik Tak)
Minna (Lamourette)
Minttu Mustakallio
Mischa Barton
Natalia Imbruglia
Nelly Furtado
Ninja Sarasalo
Noora (Tik Tak)
Paris Hilton
Paula Vesala
Peaches
Petra Nemcova
Piia Pasanen
Piritta Hannula
Ramona Gabathuler
Rhona Mitra
Rosa Kato
Salma Hayek
Sandra Bullock
Sienna Miller
Silvia Saint
Stacey Cadman
Stacy Cadman
Susanna Rasilainen (Players)
Tiffany Towers
Trish Stratus
Yasmeen Ghauri
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Kovasti tässä on tullut näitä rokkimimmejä, jatketaan samalla linjalla:

Nerdeen solisti Emily tuossa etualalla

TikTakista ei tuo Emppu kyllä sytytä yhtään ulkonäöllisesti, mutta voisihan sen kanssa vaikka Misfitsiä illan kuunnella. Sen sijaan basisti Mimmu kelpaisi muuhunkin.

Viime kesänä taisin vielä äänestää tuttua ja turvallista, ah niin legendaarista Lauraa

---

Ääneni saa tänä kesänä kuitenkin Mallikoulun Sini . Sini, pistä vaikka privana mihin festareille olet tulossa.
 

Luiro

Jäsen
Tästä äänestyksestä olisi julkaistava joku lehdistötiedote tai ainakin saada voittajan haastattelu Jatkoaikaan. Olisipa taas Jatkoajan medianäkyvyys taattu. Jälleen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Luiro
Tästä äänestyksestä olisi julkaistava joku lehdistötiedote tai ainakin saada voittajan haastattelu Jatkoaikaan. Olisipa taas Jatkoajan medianäkyvyys taattu. Jälleen.

Minä tavallaan tätä jo yritin vuoden 2002 heinäkuussa. Silloin tämän äänestyksen voitti Ruotsin kruununprinsessa Madeleine ja minä lähdin laivareissulle Tukholmaan (ilman vaimorasitetta) tarkoituksenani "hoidella prinsessa". Niin siis hoidella Madeleinelta haastattelu Jatkoaikaan.
Laivalla Suomesta Ruotsiin matkustaminen kestää kamalan kauan.
Loppujen lopuksi svenssoneitten landiaan saapuessani en yhtään muistanut jaloa primääritehtävääni - siivooja herätteli minua botskin hytistä joskus puolelta päivin. Katsoin silloin rannekelloa ja paniikissa tajusin, että laivalla ei saa kaljaa vielä ainakaan viiteen tuntiin.
Siitä sitten kärppänä laiturialueele ja taksiin. Taksilla Tukholman keskustaan vahvalle Pripsille.... oooh, sen jälkeen rupesi elämä jo voittamaan.

Jotenkin epäilen vahvasti, että olisin päässyt kuninkaanlinnan henkivartiokaartin ohi Maddea haastattelemaan?
 

Luiro

Jäsen
Minä olen päässyt huomattavasti lähemmäksi Maddea. Ja julkilausumani mukaan en tarvitse enää kuin rikkaat vanhemmat, ruotsin kielen taidon ja rikosrekisterin, niin loppuelämä on turvattu. Reittä pitkin prinssiksi tai ainakin prinsessan mieheksi.

Jos nyt vaikkapa Eva Wahlström tämän äänestyksen voittaa, niin miksi ei joku innokas toimittaja häntä kävisi Jatkoaikaan haastattelemassa.

Ja lisäksi kuvakooste ottelusta.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Onko Girlzillan vaalimainos materiaalia tullut lisää galleriaan?
Tosin olen äänen jo antanut, mutta moraalisen äänen voinee vielä antaa.
Olen tullut katumapäälle muutenkin, kun sorruin jenkkityttöön.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator
Tämän näköinen punkkarityttö Kanadasta...

Vai, että ihan oikea punkkarityttö...

...voihan sitä tietty punk-aatteen sisäistää vaikkei ulkoisesti sitä juuri osoitakaan, vai kaivaakos arvon kisatuomari seuraavaksi esille kunnon punk-henkisiä kuvia kyseisestä kanukista.

vlad

PS. ääneni annan myöhemmin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti vlad


...voihan sitä tietty punk-aatteen sisäistää vaikkei ulkoisesti sitä juuri osoitakaan, vai kaivaakos arvon kisatuomari seuraavaksi esille kunnon punk-henkisiä kuvia kyseisestä kanukista.

vlad
.

Kaivelin nämä....

http://www.avril.cn/images/avril-lavigne-15.jpg

ja

http://www.avril.cn/images/avril-lavigne-6.jpg

nii ja

http://www.avril.cn/images/avril-lavigne-35.jpg

... ja

http://www.avril.cn/images/avril-lavigne-17.jpg


.... kovin on nätti "punkkariksi"...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Predator
Pelästyitkö muuten kun avasit sen ison kuvan? Sieltä pissis lämähti täyttämään koko monitorin ruudun... kiäh kiäh kiäh kiäh

Oli pakko kaivaa tämä kostoksi.

Putositkos tuolilta?

K
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Viestin lähetti goldenawe
Itte säästelen vielä ääntäni, kylläkin Eva vaikuttaisi aika näppärältä. Dumppaisi vain se luuserin ja tulisi pitämään mua nyrkkeilysäkkinään.

Eikös se dumpannut jo? Vai jokos se kerkesi uudenkin hankkia?
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Kaiser Soze
Oli pakko kaivaa tämä kostoksi.

Putositkos tuolilta?

K
Huh, tässä on mielestäni maailman paras kuva.

Mutta koska en viitsi heittää ääntäni hukkaan, niin äänestän tänä vuonna taas Virpi Kätkää.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Aion ensi kesänä aloittaa mielenosoituksen tällaista kesätyttökisaa vastaan - tästä on tullut Predatorin ja Ted Raikkaan yhteinen chatrunkkausketju. Aion vaatia kisalle uuden järjestelytoimikunnan.

Tätä kisaa on myös markkinoitu todella huonosti - ei ollenkaan. Missä ovat pinssit, t-paidat, stringit, fanihaastikset? Ei poijjaat, ei näin.
 

EricCartman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Lukko
Viestin lähetti Kaiser Soze
Oli pakko kaivaa tämä kostoksi.

Putositkos tuolilta?

K

No ainakin täällä pudottiin!

Vanha Lamourettes-taustakuvani sai juuri kyytiä. Eipä taida kyllä kotona työskentelystä tulla enää yhtään mitään...
Mikäköhän tilaisuus tässä mahtaisi olla kysymyksessä? Rintaliivimainos? Missi(karsinta)kuva? MTV:n musiikkivideo? Hoitsuopiskelijoiden luokkakuva?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös