Jatkoajan Kesätyttökisa 2005

• 229 018
  • 1 006

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Master Chief
Ja sä puolestaan "Jatkoajan tosikkomaisin kirjoittaja". ;)

Ei se nyt liittynyt tähän ketjuun juurikaan, ilmoitettu mielipide on pitkän aikajakson seurannan tulos ja on täysin oma subjektiivinen näkemykseni. Kyse ei ollut tosikkomaisuudesta, eiköhän Cairns itse älähdä jos tarpeelliseksi kokee.. Sopi vaan tähän ajankohtaan, kun arvon MC katsoi asiakseen arvioida muita palstalaisia.

Kannattaa säästellä noita hymiöitä, taitavat olla niitä harvoja asioita, jotka ovat omaa tuotantoasi.

edit: Ei kuulu ketjuun todellakaan, pahoitteluni Predalle, Arnoldille ja muille virallisille valvojille.

Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Niin, toisinkuin eräät kirjoittajat, Cairns sentään tunnistaa milloin täällä ollaan tosissaan ja milloin ei.

Hmm, minä ja Pärde? Enduring image, enduring image...

Poijjat haloo, ennenkuin kenties tämän perjantai-illan myötä "nousevien promillemäärien ohella" nousevat nämä edellä nähdyn kaltaiset Väitöskirjan aihiot arvoon arvaamattomaan (Modesetien kannalta katsottuna), niin ihan Dave Kingin hengessä sanoisin "piis mään". Kyllähän minä sen tiedän, että ei sinne keittiöön tarvitse tupata, jos ei sitä keittiön kuumuutta siedä, mutta silti.

Just, tuollaista tekstiä ilman ekaa perjantain olutta. Taidan lähtee meneen ja otan perseet olalle - tulen sitten sen jälkeen seuraavan kerran tutkimaan tilannetta...

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Predator
Poijjat haloo, ennenkuin kenties tämän perjantai-illan myötä "nousevien promillemäärien ohella" nousevat nämä edellä nähdyn kaltaiset Väitöskirjan aihiot arvoon arvaamattomaan (Modesetien kannalta katsottuna), niin ihan Dave Kingin hengessä sanoisin "piis mään". Kyllähän minä sen tiedän, että ei sinne keittiöön tarvitse tupata, jos ei sitä keittiön kuumuutta siedä, mutta silti.

Chill, dude. Palatkaamme asiaan. Vaikka toisin kirjoitin, niin pistetään tähän nyt yksi Ewan kuva: http://www.wallpaper-galaxy.de/data/media/22/ewa_s.jpg

Muuten, jos tää kisa olisi aloitettu tällä viikolla niin tämän viikon Iltatyttö Alexandra olisi saattanut saada ääneni. Tosin tytöllä on hieman kyseenalainen menneisyys.

scholl

Jäsen

Muuten, jos tää kisa olisi aloitettu tällä viikolla niin tämän viikon Iltatyttö Alexandra olisi saattanut saada ääneni. Tosin tytöllä on hieman kyseenalainen menneisyys.

Itse en ole jaksanut noita Iltatyttöjä enää vuosiin katsoa, sillä ne ovat järjestään aivan karmeannäköisiä tyttöjä, mutta mielenkiinto heräsi: millainen on tämä kyseenalainen menneisyys?

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Viestin lähetti scholl
Itse en ole jaksanut noita Iltatyttöjä enää vuosiin katsoa, sillä ne ovat järjestään aivan karmeannäköisiä tyttöjä, mutta mielenkiinto heräsi: millainen on tämä kyseenalainen menneisyys?

Tässä tarkoitetaan ilmeisesti kuvia joita löytyy soccernetin sivujen kautta olevassa linkissä. Vois sanoa, että kuvat aikamoisia revityskuvia.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti scholl

On se sama tyttö jota joku (vanha?) äijä paritti tytön ollessa 16-v. Siitä oli lehdissä juttua pari vuotta sitten. Ilmoitteli netissä ilmeisesti Pamela-nimellä rohkeiden kuvien kera ja niitä kuvia on yhä pyörimässä esim. Kazaa:lla. Jos löydät niitä niin yhdennäköisyydestä Alexandraan (ei myöskään taida olla oikea nimi) ei voi erehtyä. Niin ja ihan selvyyden vuoksi, mä luin tästä asiasta toiselta foorumilta, tyttö ei ole "tuttu".

Edit: perhana, Ruoska heilahti ensin.

scholl

Jäsen
On se sama tyttö jota joku (vanha?) äijä paritti tytön ollessa 16-v. Siitä oli lehdissä juttua pari vuotta sitten. Ilmoitteli netissä ilmeisesti Pamela-nimellä rohkeiden kuvien kera

Niin joo muistan tapauksen. Siitähän oli aikanaan iltapäivälehdissä. Taisi olla tampereelta ja karannut kotoa niihin puuhiin tms.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti scholl
Niin joo muistan tapauksen. Siitähän oli aikanaan iltapäivälehdissä. Taisi olla tampereelta ja karannut kotoa niihin puuhiin tms.

Eikös se ollut hesalainen? Ja muistan lukeneeni että vanhemmat ihmettelivät kun tytöllä oli yhtäkkiä rahaa ostella kaikenmaailman tavaroita. "Alexandra" muuten löytyy myös täältä: www.dollsdancers.fi

scholl

Jäsen
Eikös se ollut hesalainen? Ja muistan lukeneeni että vanhemmat ihmettelivät kun tytöllä oli yhtäkkiä rahaa ostella kaikenmaailman tavaroita. "Alexandra" muuten löytyy myös täältä: www.dollsdancers.fi

Joo no mistäköhän sain sen tampereen päähäni. Ai että idoli Paris Hilton. Termos. No Hiltonilla on vähän enemmän fyrkkaa, joten kai se idolius voi lompakon paksuudesta tulla. Tossa on ton otuksen sähköposti. Sähän voit kirjoittaa sille.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viestin lähetti scholl
Joo no mistäköhän sain sen tampereen päähäni. Ai että idoli Paris Hilton. Termos. No Hiltonilla on vähän enemmän fyrkkaa, joten kai se idolius voi lompakon paksuudesta tulla. Tossa on ton otuksen sähköposti. Sähän voit kirjoittaa sille.
Hieman off topic, sori siitä. Kyllä minäkin muistelen että kyseinen neiti olisi ollut Tampereelta kotoisin.

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Voi saatana. Miettikää nyt tovi ennenkuin laitatte linkkejänne tänne. Hyvä etten delannut nähdessäni ylläolevan. Siitä huomimatta, että mulla on kirjallinen sopimus erään tamperelaiskirjoittajan kanssa, että vain blondit kuuluvat meikäläisen vaikutuspiiriin.

Itsehän en äänestä vielä, sillä herkuttelen loppuun asti linkkienne kanssa. I'll be back aka tulen olemaan selkä.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onpas harvinaisen ruma harppu tuo Ewa (kukalie).

Noin keskimäärin kumman kamala naismaku täällä ihmisillä... miehillä.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Senior
Voi saatana. Miettikää nyt tovi ennenkuin laitatte linkkejänne tänne.

Sama. Ei toista sanaa. Nyt ei pysty.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Terskadeiskius! Varma kevään merkki on koirankakankäry ja jatkiksen kesätyttökisa jota preda jaksaa isännöidä. Kiitos hänelle vaivannäöstä. Ja mennään kokoonpanoihin..

Minulla on erittäin kirjava maku. Ei ole väliä onko laiha, pyöreä vai linko, ei haittaa, kunhan se vaan iskee!

Mutta kaikista huolimatta, olen aina mieltynyt todellisiin muhkeisiin ja sporttisiin kurveihin ja hiukan tummemman ihoista, latino tyylisistä eksoottisista tytöistä. Siksi valintani on:

VANESSA ZOTTH

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ei kyllä viisari värähdä mihinkään tuota Ewa Sonnetia katsellessa. Järkyttävät daisarit - isot ovat ok tiettyyn rajaan asti, mutta noissa ei oo enää mitään tolkkua.
Eikä toi naamakaan oo mikään kummonen.

-ipa rules

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Squit laittoi sellaisen linkin, että täälläkin alkaa äänestyspäätös vähitellen kypsyä.
Järki sanoo kuitenkin, että vielä on viisainta tarkkailla tilanneta, ja puntaroida eri vaihtoehtojen välillä.

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Pakko antaa ääni Minttu Mustakalliolle, mitäs menin katsomaan Lapsia ja aikuisia leffan eilen. Ilman kyseistä leffaa ääni olisi mennyt ihan johonkin muualle, mutta ei voi mitään. Niihin silmiin jäi jotenkin kiinni...

OH26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Catherine Bell. Siinä on kesäkissa ainesta. Täydellinen nainen

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Antaisin ääneni Swen-Eerikin äidille sukunimeä en tiedä, vie lapsia tarhaan minun kanssani samaan aikaan (ainakin yritän niin)
Koska minulla ei ole valokuvaa enkä osaisi edes sitä linkittää yritän hieman kuvailla häntä. Ikä noin 26 vuotta täyteläiset ihanat huulet, hieman pysty takapuoli hiusten väri tumma, pituus noin 172 cm valkoiset hieman pitkähköt hampaat ja ne rinnat ,naisen paino jossakin 67kg kohdilla joista rinnat muodostavat muutaman kilon. Toisten isien kanssa keskusteltuamme olemme varmat ettei silikonista ole kysymys.

Lähetän valokuvan myöhemmin mikäli pystyn sen salaa nappaamaan, pyytäisin kuitenkin päätuomaria hyväksymään ääneni , muita ääniä en tule antamaan koska tiedän että ehdokkaani on ylivoimainen.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti veinikretski

Lähetän valokuvan myöhemmin mikäli pystyn sen salaa nappaamaan...
Tässä kohtaa hajosin! =D

Vai näitä harrastuksia. Onkos mittavatkin kokoelmat?

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt näyttää siltä, että taidan antaa minäkin ääneni tässä kisassa, ensimmäistä kertaa.

Äänestän siis - rumpujen pärinää - ihan ehdottomasti Jatkoajan nimimerkki irGGua.

Paras, suloisin ja mukavin täältä löytyvistä tyttösistä.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti veinikretski
Lähetän valokuvan myöhemmin mikäli pystyn sen salaa nappaamaan, pyytäisin kuitenkin päätuomaria hyväksymään ääneni , muita ääniä en tule antamaan koska tiedän että ehdokkaani on ylivoimainen.

Odotat veini lasten kevätjuhlia jossain päiväkodin sisätiloissa. Siellä voit sitten tehdä vahinkolaukauksia digikamerallasi namupala-äisköistä, miksei hoitajistakin.

nimimerkki: Kokemusta on tästäkin pervoilusta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy