Jatkoajan Kesätyttökisa 2004

  • 123 280
  • 505

Shane

Jäsen
Enpä taida jaksaa taktikoida, kun en kuitenkaan ole koneen ääressä juhannusaattona kisan päätöshetkillä. Täten seuraan #43:n esimerkillistä toimintaa, ja annan ääneni Jennifer Connellylle.

Näin taisin tehdä myös viime vuonna, mikäli oikein muistan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Millä perusteella Mervi on tiputettu viimeiseksi - ei ainakaan aakkosten eikä maalieron turvin?

Vai onko kyseessä se että Mervi häviää keskinäiset ottelut ja päästää enemmän iskuja kuin antaa.

Salaliittoteorioita kehitellessä...
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Viime vuoden ääneni meni Stacy Keiblerille, tänä vuonna äänen saa Tara Reid
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Yhtä en vaihda: Erin Koivisto.

Miksi te muut olette takkinne kääntäneet!?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti goldenawe
Millä perusteella Mervi on tiputettu viimeiseksi - ei ainakaan aakkosten eikä maalieron turvin?



Salaliittoteorioita kehitellessä...

Ei tässä ole kyse mistään salaliitoista, Mervi on vaan syönyt niin paljon Tapolan mustaa makkaraa kaljalla höystettynä, että ns. painoindeksi pudotti muijan sarjataulukon hännille. Mervillä on nyt niin paljon painoa, että minä vähän luulen ettei Mervi edes kahdella äänellä nousisi yhden äänen saaneiden ohi.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
kokeillaan....

Viestin lähetti Predator
minä vähän luulen ettei Mervi edes kahdella äänellä nousisi yhden äänen saaneiden ohi.

Nyt saat kokeilla, koska täältä tulee ääni Mervi "viiltäjä" Tapolalle.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Ääneni saa tshekkiläisen naiskauneuden edustaja parhaasta päästä:

VERONICA ZEMANOVA

Herra Isoherra, ylituomari Predator, kaipaili perusteluja, mutta en minä osaa muuta sanoa kuin katsokaa tuota kuvaa. Ei Suomesta löydy vastaavaa, vaikka olisikin niin mukava äänestää kotimaista.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti hannes_ko
Yhtä en vaihda: Erin Koivisto.

Miksi te muut olette takkinne kääntäneet!?
Mä olen aina perinteisesti ollut Erinin fani ja olen edelleenkin... tuli nyt vaan annettua toiselle ääni tänä vuonna, kun Eriniä ei ole Bla bla bla:ta lukuunottamatta hirveästi julkisuudessa nähty.


...Ja se lyhyt tukka oli mun mielestä virhe. :/
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti krobbe


Ääneni saa Helena Kara vuodelta 1950.

Viitsisitsä lukea tämän äänestyksen säännöt? Viitsisitsä? Vai väitätkö tosissasi että Helena Kara on elossa? Minun tietojeni mukaan Helena Kara kuoli keväällä 2002.
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: kokeillaan....

Viestin lähetti kaizu
Nyt saat kokeilla, koska täältä tulee ääni Mervi "viiltäjä" Tapolalle.

Jaahas, tuomaristo joutuu nyt ankarasti miettimään "uutta matematiikkaa". Tai tietysti voisi tutkia biologian opuksia - jos sieltä löytyisi viitteitä ettei Mervi olekaan nainen tai edes ihminen, silloin voisi hylätä Tapolaskalle annetut äänet ilman mitään matemaattisia kiemuroita.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Korhonen


VERONICA ZEMANOVA

Herra Isoherra, ylituomari Predator, kaipaili perusteluja, mutta en minä osaa muuta sanoa kuin katsokaa tuota kuvaa. Ei Suomesta löydy vastaavaa, vaikka olisikin niin mukava äänestää kotimaista.

Jaa, että linkitit tuollaisen hieman "siistimmän" kuvan Veronicasta. Kaunis nainen, eihän siinä mithän. MUTTA, kun on tästä samaisesta naisesta nähnyt paljon niitä ns. todella rohkeita kuvia, niin minä olen aina ihmetellyt että missäs hänen nänninsä luuraavat? Ei törrötä edes pakkasessa. Luonnonoikku? Vai onko bosat niin täynnä silikonia, että verenkierto on häiriintynyt?
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti pekutti
Kesätytöksi se ykkösen aamu-tv:n juontaja; se vaalee mies.
Ei voi enemmän neitimäinen enää olla. Nimee en nyt muista.

Ja mites ne tämän äänestyksen säännöt suhtautuivatkaan miehen äänestämiseen? Tai sille että äänestetään jotakuta jonka nimeä ei edes tiedetä?

Miten voi olla näin vaikeeta?
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Ehdottomasti!

Catherine Zeta-Jones.

Kaunis ja aistikas aikuinen nainen.

Ei tarvinne perustella enempää.

Todetkaa itse!


Hehkuttaa Snadi.


edit: linkki toimivaksi
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Ehdottomasti!

Viestin lähetti Snadi kundi Stadista
Catherine Zeta-Jones.

Kaunis ja aistikas aikuinen nainen.



Todetkaa itse!



Ja Michael Douglasin leualla on saatu pokattua tuo hunajainen nainen. Kyllä maailma on epäreilu mesta.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tina Nordström, Ruotsi.

Ja olen erittäin pettynyt että antamani ääni on tämän ihanan kokkityttösen ensimmäinen tässä perinteikkäässä kisassa
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Ehdottomasti!

Viestin lähetti Predator
Ja Michael Douglasin leualla on saatu pokattua tuo hunajainen nainen. Kyllä maailma on epäreilu mesta.

Lompakolla, hyvä mies. Michael Douglasin lompakolla. Reilulla lompakolla saa puheoikeuden paremmin.

Itsehän en ole hätähousu äänestäen ensimmäistä mieleen juolahtanutta. Tällainen vaatii aikaa itsensä kanssa, jotta osaa valita oikein. Parhaillaan kisaehdokkaat karsivat mielessäni keräilyeriin, välierät tuonnempana, finaali määräajassa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Ehdottomasti!

Viestin lähetti Senior
Lompakolla, hyvä mies. Michael Douglasin lompakolla. Reilulla lompakolla saa puheoikeuden paremmin.


No niinhän se homma tietysti menee. Ettei vaan peräti iskä Kirkin lompakolla - suvussa on rahaa suht koht yltiöpäisesti. Eihän tämä tumma kissakaan mikään tyhjätasku ollut naimisiin mennessään, mutta kuiteski.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti pala
Tina Nordström, Ruotsi.

Ja olen erittäin pettynyt että antamani ääni on tämän ihanan kokkityttösen ensimmäinen tässä perinteikkäässä kisassa

Tina on ihan mukavan tuntuinen nuori nainen. SIIS, en minä tarkoita että olisin päässyt mitenkään koittelemaan, mutta telkkarin välittämä kuva hänestä on mukavan leppoisa. Ihan nättikin hän on, tosin kaikki Euroopan ylimääräiset hampaat näyttävät ilmestyneen juuri hänen suuhunsa. Skånelainen aksentti lisää kovasti Tinan sex-appealia - just kun luuli ymmärtävänsä ruotsin kieltä, niin Tinaa kuunnellessa tulee fiilis että on jossakin todella kaukana, jossakin todella omituisessa paikassa. Olen jopa kokeillut tämän nuoren skånelaisen reseptejä ja eipä ole nuo sörsselit syömättä jääneet. Ihan vaan tiedoksi, että täältäkin tulee respektiä Tinalle, vaikka en häntä itse äänestänytkään tässä kisassa.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Viestin lähetti Korhonen
Ääneni saa tshekkiläisen naiskauneuden edustaja parhaasta päästä:

VERONICA ZEMANOVA

Herra Isoherra, ylituomari Predator, kaipaili perusteluja, mutta en minä osaa muuta sanoa kuin katsokaa tuota kuvaa. Ei Suomesta löydy vastaavaa, vaikka olisikin niin mukava äänestää kotimaista.

Tästä typystä tulee ihan armeija aika mieleen, kun tupakaveri oli sijoittanut muutaman hydrauliikkalehden tupaan niin tää kaunotar poseerasi kahdessa niistä ihan kivoissa kuvissa ja dösat on kuulemma täysin aidot eli ei silikoneja:).
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Ehdottomasti!

Viestin lähetti Predator
Ja Michael Douglasin leualla on saatu pokattua tuo hunajainen nainen. Kyllä maailma on epäreilu mesta.

Toinen mielenkiintoinen pariskunta on Sophia Loren ja Carlo Ponti. 22 vuotta ikäeroa ja Sophialla on reippaasti enemmän pituutta kuin miehellään.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Viestin lähetti Eddie

...ja dösat on kuulemma täysin aidot eli ei silikoneja:).

Juuri tähän olin puuttumassa. Eli Veronica Zemanovan ryntäät ovat todellakin tiettävästi aidot (tosin oman käden tietoa minulla ei valitettavasti ole), toisin kuin Ylituomari Predator antoi aikaisemmin antoi ymmärtää.

Näin, kun unelmieni prinsessan kunnia on ritarillisesti palautettu, voinkin siirtyä taka-alalle seuraamaan tuliko tehtyä hätiköity päätös, kun äänestin jo näin varhaisessa vaiheessa. Tosin kyllä aika uskomattoman ässän saa joku hihastaan vetää, jos kesätytöllään aikoo Veronican paikan minun kosteista päiväunistani viedä...
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Huh huh, kyllä on muutamaa "mielialaa" kohottavan näköinen naiseläjä mainittu tässä topicissa.

Koska kuitenkin haluan antaa muutakin kuin pelkän ääneni tälle kilpailulle, äänestän naikkosta nimeltä Josie Maran.

Perusteluina arvostamani luonnollinen kauneus ja naapurintyttömäiset kasvot (aina plussaa...).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös