Tästä inspiroituneena annan ääneni 17v tanskalaiselle seiväshyppääjälle
Sakkolihaa. Vai pitäisikö tämä nähdä syvällisempänä vastauksena äänestykseen, kun ketään naista ei saa enää tytötellä niin alle täysi-ikäisiä saa joten koko äänestys uusiksi!
Tästä inspiroituneena annan ääneni 17v tanskalaiselle seiväshyppääjälle
Suojaikäraja Tanskassa 15!Sakkolihaa. Vai pitäisikö tämä nähdä syvällisempänä vastauksena äänestykseen, kun ketään naista ei saa enää tytötellä niin alle täysi-ikäisiä saa joten koko äänestys uusiksi!
Täältä toinen ääni. Ihan vain siksi että mä voin tehdä niin.Vuoden 2007 kesätyttöäänestys on yksi palstahistorian synkimpiä hetkiä, kun voiton vei yhdellä kuvalla kansallisen tason seiväshyppääjä.
Tästä inspiroituneena annan ääneni 17v tanskalaiselle seiväshyppääjälle, josta kukaan ei ole koskaan kuullutkaan:
Klara Skriver Loessl
On sen verran tyttöjen pikkareita kaapissa että ens vuonna mä oon itse ehdolla.pettteriltä viesti kesätyttö-ketjussa. Nyt on maailmankirjat sekaisin.
Eisssaaatana. Pitäny veljeä tolkummiähenä. No, Leppäsen Analle ääntä vaan.Kesätytössä pitää olla eksotiikkaa, tulisuutta ja aito viidakon tuoksu.
Onko mulla huono maku vai mikä? Joku Kulmuni näyttää siltä, että menisi jonain pullalta tuoksuvana tätinä, ei kunnon kesätyttönä. Alkuperästään (Turku) huolimatta kesätytökseni mä ottaisin Nooralotta Nezirin.
Voi kun olisikin, mutta kun on vain Porista.
Tän kisan nimi taitaa olla tänä vuonna vähän harhaanjohtava. Olisi pitänyt mennä sillä koronakuningattarella jota ehdin jo miettiä ja joka tägiksikin pääsi.Onko mulla huono maku vai mikä? Joku Kulmuni näyttää siltä, että menisi jonain pullalta tuoksuvana tätinä, ei kunnon kesätyttönä. Alkuperästään (Turku) huolimatta kesätytökseni mä ottaisin Nooralotta Nezirin.