Jatkoajan kesätyttö 2020

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Sanna Marin. Ihan vaan koska on pääministeri ja keskustalaisia en perkele äänestä. Vaikka Kulmuni vois tän kannun mitalla viedäkkin, niin ei käy. Sanna Marin, häntä äänestän.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No, kun kerran hallituksen tehoduo vie ja muut vikisee, niin multa ääni Sanna Marinille.

Minäkään en kepua äänestä, edes leikilläni.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voi helvetti. Vaikka olen tainnu täällä kitistä toisten naismaulle vittuilemisesta, ne kun on aina henk.koht. näkemyksiä, niin en vaan ymmärrä tätä nykyisten naisministereiden hehkuttamista. Yksikään noista nykyisistä ministereistä ei yllä omalla Kesätyttö-listalla lähellekään kärkisijoja. Sanna Marin aivan liian vasemmistolainen, pelkästään sillä perusteella ei voi äänestää. Eikä kyllä muutenkaan sytytä millään tavoin, huono purenta yms ärsyttävä olemus.. Kulmunilla ehkä ministeriön isoimmat tissit, mutta naamastaan hyvin karu ja vielä kepulainen. Li Andersson, ei helvetti..
Onneks on kyseessä kuitekin KesäTYTTö-kisa, ettei joku vitun älypää keksi äänestää Pekka Haavistoa, vaikka aika neiti hänkin on.
Noh, jokainen ymmärtää kesätytön omalla tavallaan. Tuo Alica Schmidt on on kyllä aika kaunis, mutta panttaan vielä ääntäni.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Sen verran huvittavia kesätyttöjä ja ehdokkaita viime vuosina, että jätän väliin tällä kertaa. Onnea mukaan!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
@Reverent Liekö joku demarien puoluetoimiston spin doctor keksinyt, että massapsykoosia voi levittää täälläkin?

Kannatan yhteiskunnallista tasa-arvoa mutta vastustan toksista feminismiä, joten pitäydyn äänestämästä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onneks on kyseessä kuitekin KesäTYTTö-kisa, ettei joku vitun älypää keksi äänestää Pekka Haavistoa, vaikka aika neiti hänkin on.
Noh, jokainen ymmärtää kesätytön omalla tavallaan.
Eiköhän tämänkin äänestyksen joku Tosifani tai joku muu sateenkaarenhalaaja tule torppaamaan. Kesähenkilöä äänestellään vastedes.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Sateenkaari ei ole mikään kiinteä kappale, vaan se on tietystä suunnasta tulevaa vesipisaran sisällä taittunutta auringonvaloa. Joten sateenkaaren halaaminen on mahdotonta.
Tästä syväluotaavasta analyysistä tuli väkisinkin mieleen alla oleva meemi
 

Liitteet

  • Sheldon.jpg
    Sheldon.jpg
    55,3 KB · kertaa luettu: 296

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis halaileeko @TosiFani todella sateenkaarta? Eihän siinä toki mitään väärää ole, kunhan kysyin.

Jos sateenkaaren halaaminen tarkoittaa "suvakkia", niin tunnustaudun sateenkaaren halaajaksi. Jos joku haluaa äänestää Pekka Haavistoa kesätytöksi, niin siitä vaan.

@Johnny B. Goode olisi fiksua tägätä, kun viittaat toisen nimimerkkiin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Jos sateenkaaren halaaminen tarkoittaa "suvakkia", niin tunnustaudun sateenkaaren halaajaksi. Jos joku haluaa äänestää Pekka Haavistoa kesätytöksi, niin siitä vaan.

@Johnny B. Goode olisi fiksua tägätä, kun viittaat toisen nimimerkkiin.
Minun kysymykseni ainakin oli puhdasta absurdia huumoria. Vaikka en ole varsinaisesti kiinnostunut politiikasta niin mitä arvoihini tulee niin joku voisi täysin vapaasti "haukkua" mut vihervassariksi ja en suuttuisi sillä eipä tuo kaukana totuudesta olisi ja toisaalta mua ei pätkän vertaa haittaa/kiinnosta. Sille on ihan syynsä miksi minua ei juuri jatkiksen poliittisissa topiikeissa näe.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minun kysymykseni ainakin oli puhdasta absurdia huumoria. Vaikka en ole varsinaisesti kiinnostunut politiikasta niin mitä arvoihini tulee niin joku voisi täysin vapaasti "haukkua" mut vihervassariksi ja en suuttuisi sillä eipä tuo kaukana totuudesta olisi ja toisaalta mua ei pätkän vertaa haittaa/kiinnosta. Sille on ihan syynsä miksi minua ei juuri jatkiksen poliittisissa topiikeissa näe.

Toisilla on tarve leimata ihmisiä heidän mielipiteidensä takia. Nyt en viittaa sinuun.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Toisilla on tarve leimata ihmisiä heidän mielipiteidensä takia.
Ja tässä arvon palstaveljet ja siskot, on se syy minkä takia en tykkää keskustella politiikasta, enkä etenkään täysin erimielisten kanssa. Sellaisesta kun ei seuraa useimmiten mitään muuta kuin sotaa ja skismaa, ja minä olen rauhan ja harmonian miehiä. Osaan myös nykyisin kunnioittaa vastakkaisia näkökulmia silloinkin kun en osta niitä.

Olen huomannut, että tällaisiin tilanteisiin törmätessä paras reaktio on olla reagoimatta lainkaan.
 
Viimeksi muokattu:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Alkaa vaikuttamaan että The Kulmunit sovittelee ennakkosuosikin viittaa harteilleen. Miettikää jos hänellä olisi päällään ainoastaan se.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Alkaa vaikuttamaan että The Kulmunit sovittelee ennakkosuosikin viittaa harteilleen. Miettikää jos hänellä olisi päällään ainoastaan se.
Sanotaan nyt näin, että Katri on ainakin täysin rinnoin voittotaistelussa mukana.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Sanna Marin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös