Eiköhän tämänkin äänestyksen joku Tosifani tai joku muu sateenkaarenhalaaja tule torppaamaan. Kesähenkilöä äänestellään vastedes.Onneks on kyseessä kuitekin KesäTYTTö-kisa, ettei joku vitun älypää keksi äänestää Pekka Haavistoa, vaikka aika neiti hänkin on.
Noh, jokainen ymmärtää kesätytön omalla tavallaan.
Siis halaileeko @TosiFani todella sateenkaarta? Eihän siinä toki mitään väärää ole, kunhan kysyin.Eiköhän tämänkin äänestyksen joku Tosifani tai joku muu sateenkaarenhalaaja tule torppaamaan. Kesähenkilöä äänestellään vastedes.
Siis halaileeko @TosiFani todella sateenkaarta? Eihän siinä toki mitään väärää ole, kunhan kysyin.
Tästä syväluotaavasta analyysistä tuli väkisinkin mieleen alla oleva meemiSateenkaari ei ole mikään kiinteä kappale, vaan se on tietystä suunnasta tulevaa vesipisaran sisällä taittunutta auringonvaloa. Joten sateenkaaren halaaminen on mahdotonta.
Siis halaileeko @TosiFani todella sateenkaarta? Eihän siinä toki mitään väärää ole, kunhan kysyin.
Minun kysymykseni ainakin oli puhdasta absurdia huumoria. Vaikka en ole varsinaisesti kiinnostunut politiikasta niin mitä arvoihini tulee niin joku voisi täysin vapaasti "haukkua" mut vihervassariksi ja en suuttuisi sillä eipä tuo kaukana totuudesta olisi ja toisaalta mua ei pätkän vertaa haittaa/kiinnosta. Sille on ihan syynsä miksi minua ei juuri jatkiksen poliittisissa topiikeissa näe.Jos sateenkaaren halaaminen tarkoittaa "suvakkia", niin tunnustaudun sateenkaaren halaajaksi. Jos joku haluaa äänestää Pekka Haavistoa kesätytöksi, niin siitä vaan.
@Johnny B. Goode olisi fiksua tägätä, kun viittaat toisen nimimerkkiin.
Minun kysymykseni ainakin oli puhdasta absurdia huumoria. Vaikka en ole varsinaisesti kiinnostunut politiikasta niin mitä arvoihini tulee niin joku voisi täysin vapaasti "haukkua" mut vihervassariksi ja en suuttuisi sillä eipä tuo kaukana totuudesta olisi ja toisaalta mua ei pätkän vertaa haittaa/kiinnosta. Sille on ihan syynsä miksi minua ei juuri jatkiksen poliittisissa topiikeissa näe.
Ja tässä arvon palstaveljet ja siskot, on se syy minkä takia en tykkää keskustella politiikasta, enkä etenkään täysin erimielisten kanssa. Sellaisesta kun ei seuraa useimmiten mitään muuta kuin sotaa ja skismaa, ja minä olen rauhan ja harmonian miehiä. Osaan myös nykyisin kunnioittaa vastakkaisia näkökulmia silloinkin kun en osta niitä.Toisilla on tarve leimata ihmisiä heidän mielipiteidensä takia.
Oikea tissi ja vasen tissi?Katri Kulmuni. Perusteluita on kaksi.
Sanotaan nyt näin, että Katri on ainakin täysin rinnoin voittotaistelussa mukana.Alkaa vaikuttamaan että The Kulmunit sovittelee ennakkosuosikin viittaa harteilleen. Miettikää jos hänellä olisi päällään ainoastaan se.
Onhan ketjussa nostettu myös Sanna Marin esiin vahvasti. Uskon kuitenkin että Katri voittaa Sannan rinnanmitalla.Sanotaan nyt näin, että Katri on ainakin täysin rinnoin voittotaistelussa mukana.
Älä ole noin ahdasmielinen. Joku saattaa mieltää itsensä furryna, puhutaan siis suosiolla kesäolennosta 2020.Tarkoitat varmaan vuoden 2020 kesähenkilö?