No perkele, ja mua pidetään vähän pervona...
Miten niin vähän?
Ääneni meni Huntingtonille. Vaikuttaa aika täyspäiseltä urheilijalta, ja kyllähän tuota nyt katselee.
No perkele, ja mua pidetään vähän pervona...
Tuo virke minulta oli vain hauskaa parodiaa. Minäkin ääneni antaneena voin sanoa, että Huntingtonin valintaan vaikutti myös muut seikat kuin pelkkä ulkonäkö. Tiedän kyseisen ihanan persoonan sukulaiseni kautta, ja voin sanoa että ei ole hänellä ainakaan kusta päässä.Pakko olla eri mieltä kun katsoo näitäkin finalisteja. Ja siis hyvä niin. Kyllähän kesätyttöyteen vaaditaan muuta(kin) kuin ulkonäköä.
Mitä pahaa ruotsinlaivoissa on? ;) Harmi että tänä vuonna jäi kesäristeily välistä koronan takia.Amaranthe on kyllä sellaista ruotsinlaiva-heviä että ei pysty äänestämään Rydiä
Kahden kauppa näyttää olevan, ja tosiaankin finaalin tilanne on aivan erilainen kuin alkukilpailussa. Siinä loistaneet ministerit ovatkin nyt sitten tosipaikan tullen aivan hunningolla ja kaukana voittotaistelusta.
Huojentavaa nähdä että löytyy vielä oikeitakin mielipiteitä!Runkosarja ei merkitse mitään, kun finaali alkaa? Anniina Valtonen sai ääneni. Hän on erittäin kivan oloinen, luonnollinen, hymyilevä ja iloinen.
PS. C'mon... Ette voi oikeasti olla sitä mieltä että joku kumitissiblondikin saa enemmän ääniä kuin ihana Elize.
Mikayla Demaiteria tarkoitin tietysti.Ai onks tolla Alinalla kumitissit? Vai Kulmunilla?
No nyt on kottikärrykaupalla kulmunia! Jumankauta, kun bongaa ton bozingwat kulman takaa niin jää viä hyvin aikaa kammata hiukset ennen ku loput mimmistä tulee näkyviin.Elän ilmeisesti jonkinlaisessa kuplassa, kun tällainen kesätyttö-ehdokas kuin Pasha on mennyt multa täysin ohi ja pongasin hänet vasta äskettäin jostain mediasta. Tässä olis ollu ehdottomasti mun ehdokas, mutta ehkä sitten ens vuonna..
Juu, ei oo munkaan makuun kyllä. Anniinalla mennään.Kottikärryllä on varmaa kuljetettu se määrä täytettäkin, mitä tuon varustamiseen on mennyt. Tämmöise puolimuoviset on yleensä kyllä pärjännet näissä geimeissä hyvin.