Jatkoajan kesätyttö 2019

  • 33 225
  • 172

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Annan oman ääneni Johaugille
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jos ehdottamaani K-kaupan Annaa ei kelpuutettu mukaan, niin mielelläni annan myös ääneni Netta Skogille. Pidän hänen haitaristaan kovastikin ja olen nähnyt sen ihan läheltä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
No tottakai halusin. Tästä on toki muutama vuosi aikaa, eikä ollut silloin vielä koko kansan Ella.

Minä hehkutin vasta vuosi sitten Ellaa, mutta tunnustankin olevani myöhään herännyt.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Vaikutta kommettiesi perusteella olevan oikein sydämenasia tämä Ella.

No kieltämättä vaikuttava ilmestys ja lienee seuraava oikeasti huikea kotimainen korkeushyppääjä. On toki sitä jo nyt. Ei tässä ihan pelkästään ulkonäköä kuolata.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No kieltämättä vaikuttava ilmestys ja lienee seuraava oikeasti huikea kotimainen korkeushyppääjä. On toki sitä jo nyt. Ei tässä ihan pelkästään ulkonäköä kuolata.
Olisihan se mukavaa, jos noin nätti tyttö toisi pari mitalia suomeen. Vai saanko mä sanoo tyttö, kun oon ite pari vuotta nuorempi?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Olisihan se mukavaa, jos noin nätti tyttö toisi pari mitalia suomeen. Vai saanko mä sanoo tyttö, kun oon ite pari vuotta nuorempi?

Saat. Kunhan et puhu korkeushyppyprinsessasta tai jäätävästä korkeushyppääjästä. Ja mitaleja sopii odottaa.

Mutta joo. Muutkin hereille nyt Ellan suhteen tässä skabassa. Sai sitten hehkuttaa tai ei.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Viime hetkien ääniä on alkanut satelemaan siihen tahtiin, että pientä tilannepäivitystä tähän väliin

9 ääntä
Saga Andersson

8 ääntä
Oona Tolppanen
Nelli Matula

7 ääntä
Jasmin Voutilainen

6 ääntä
Ella Junnila
Gal Gadot

4 ääntä
Margot Robbie
Scarlett Johansson
Netta Skog

3 ääntä
Lotta Lepistö
Therese Johaug

---------------------------

2 ääntä
Kristiina Mäkelä
Karoliina Mäkelä
Amanda Harkimo
Danielle van de Donk
Taika Koilahti
Alma Hätönen
Emilia Bottas

1 ääni
Susanna Tapani
Kaley Cuoco
Katri Mäkinen
Elizabeth Olsen
Sini Yasemin
Ana De Armas
Winifer Fernandez
Rahki Giovanni
Chloe Bennet
Kerttu Kotakorpi
Hillaelina Hämäläinen
Nita Strauss
Wilma Murto
Giulia Gwinn
Sophie Turner
Tatiana Shmaylyuk
Maria Huntington
Mari Klaup-McColl
Ulrika Bacher
Annika Korva
Susanna Volanto
Jessie Buckley
Alex Morgan
Ashley Graham
Sonja Kailassaari
Rebel Wilson

Netta Skog sekä varsinkin Ella Junnila tekevät mukavaa loppukiriä. Tällä hetkellä kymmenennestä ja viimeisestä finaaliin oikeuttavasta sijasta taistelevat kolmella äänellä norjalaishiihtäjä Therese Johaug sekä maantiepyöräilijä Lotta Lepistö. Neljäs ääni jommallekumalle saattaisi jo riittää, nyt kun äänestysaikaa on enää reilu kahdeksan tuntia jäljellä.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Aikamoista että kolmella äänellä tai jopa kahdella voisi päästä nykyään finaaliin. Itse ehdotan tuomarille että laitat vaan top 9 finaaliin.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Aikamoista että kolmella äänellä tai jopa kahdella voisi päästä nykyään finaaliin. Itse ehdotan tuomarille että laitat vaan top 9 finaaliin.
Lotta Lepistöhän sai lopulta vielä tänä aamuna sen neljännen äänen, joka tarkoittaa sitä, että jatkokarsintaa ei tarvita. Finaaliin pääsyyn riitti siis tällä kertaa neljä ääntä. Myös toissa vuonna neljä ääntä oikeutti finaalipaikkaan. joskin silloin kokonaisääniä tuli hieman enemmän. Tuolloin alkusarjaääniä tuli yhteensä 144, nyt tasan 40 vähemmän eli 104.

Finaaliäänestys on pystyssä piakkoin
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Wilma Murto on pakko saada finaaliin. Hakkaa jonkun Anderssonin 100-0.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös