Ella Junnila.
En nyt haluaisi kehuskella, mutta olen jutellut Ellan kanssa.Täällä alkaakin olemaan tolkun ihmisiä. Luulin jääväni lähes yksin. Arvostan! Ja respectit muillekin Ellan äänestäjille.
En nyt haluaisi kehuskella, mutta olen jutellut Ellan kanssa.
No tottakai halusin. Tästä on toki muutama vuosi aikaa, eikä ollut silloin vielä koko kansan Ella.No halusithan! Ja kateellinen olen. Samalla toki nostan hattua.
No tottakai halusin. Tästä on toki muutama vuosi aikaa, eikä ollut silloin vielä koko kansan Ella.
Vaikutta kommettiesi perusteella olevan oikein sydämenasia tämä Ella.Minä hehkutin vasta vuosi sitten Ellaa, mutta tunnustankin olevani myöhään herännyt.
Vaikutta kommettiesi perusteella olevan oikein sydämenasia tämä Ella.
Olisihan se mukavaa, jos noin nätti tyttö toisi pari mitalia suomeen. Vai saanko mä sanoo tyttö, kun oon ite pari vuotta nuorempi?No kieltämättä vaikuttava ilmestys ja lienee seuraava oikeasti huikea kotimainen korkeushyppääjä. On toki sitä jo nyt. Ei tässä ihan pelkästään ulkonäköä kuolata.
Olisihan se mukavaa, jos noin nätti tyttö toisi pari mitalia suomeen. Vai saanko mä sanoo tyttö, kun oon ite pari vuotta nuorempi?
Lotta Lepistöhän sai lopulta vielä tänä aamuna sen neljännen äänen, joka tarkoittaa sitä, että jatkokarsintaa ei tarvita. Finaaliin pääsyyn riitti siis tällä kertaa neljä ääntä. Myös toissa vuonna neljä ääntä oikeutti finaalipaikkaan. joskin silloin kokonaisääniä tuli hieman enemmän. Tuolloin alkusarjaääniä tuli yhteensä 144, nyt tasan 40 vähemmän eli 104.Aikamoista että kolmella äänellä tai jopa kahdella voisi päästä nykyään finaaliin. Itse ehdotan tuomarille että laitat vaan top 9 finaaliin.
Finaaliäänestys on pystyssä piakkoin