Jatkoajan kesätyttö 2018

  • 52 397
  • 221

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sanna Savikosta on kyllä todella vaikea laittaa paremmaksi. Mutta Netta Skog on kyllä melko ihana ja metallikin Netalta taittuu, joten ääni sinne.

Ääni Netta Skogille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos ei oo kuveja niin ei oo skaboja!
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eipä ole täällä kovin paljon ehdoteltu Kesätyttöjä mun makuun. Ehkä Johnny B. Goodin ehdottama Ariel on tällä hetkellä lähimpänä saada ääneni, mutta tod.näk. löydän vielä jonkun hehkeämmän mimmin jostain, joten panttaan ääntäni vielä.

Jokainen on varmasti mielessään funtsinu, millainen on KESÄTYTTÖ ja tietenkin täällä on eriäviä näkemyksiä, millainen hänen kuuluisi olla. Mulle KESÄTYTTÖ olis (siis 20 vee sitten) alkukesän terassilta pongattu hyvännäköinen, isotissinen nuori nainen, jonka kanssa olis ensisijaisesti kiva paneskella, käydä terassilla, juoda valkkaria aamuseiskalta jokirannassa ja mahdollisesti jossain festareilla, mutta ei pelaamaan kaveriporukassa Triviaalia. Syyskuussa voitais sitten hyvässä hengessä todeta, että oli kiva kesä, mutta meitä ei ole tarkoitettu toisimmelle loppuelämäksi. Mun silmissä KESÄTYTÖSTÄ harvemmin olis vaimoainesta, joten ulkoiset ominaisuudet korostuvat valintaa tehdessä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Äänestystilanne Numero13:n äänen jälkeen:

6 ääntä:
Nelli Matula

5 ääntä:
Gal Gadot
Janni Hussi
Netta Skog

4 ääntä:
Meghan Markle

2 ääntä:
Elizabeth Olsen
Maryam Abdulkarim
Thelma Siberg
Netta Laurenne
Kerttu Rissanen
Amy Macdonald

1 ääni:
Eva Brunell
Elize Ryd
Lotta Lepistö
Pamela Tola
Oona Tolppanen
Kristiina Mäkelä
Pihla Viitala
Manuela Bosco
Ana de Armas
Annika Poijärvi
Meri-Tuuli Väntsi
Selena Gomez
Vilma (Temptation Island)
Ariel Winter
Melissa Reese
Caterine Ibarguen
Saara Aalto
Viivi Pumpanen
Morena Baccarin
Therese Johaug
Margot Robbie
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Trivago-nainen. Haluan nähdä äänestääkö kukaan tuota hermoja raastavaa hintahaarukan levittäjää, joka tunkee naamansa nyt myös tänne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös