Jatkoajan kesätyttö 2016

  • 69 803
  • 388

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kas kun kukaan ei ole vielä äänestänyt Harry Pottereiden Emmaa vaikka tuli just telkustakin...
 

Al Dente

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Jokipojat, HIFK
Pitäähän Jatkoajan kesätyttökisassa olla mukana jääkiekkoilijakin. Taisin viime kesänä luvata ehdottaa tälle vuodelle Meeri Räisästä, joten ääni Meerille täältä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Hauska meemi tällä palstalla on se, että jos ei tykkää laudan muotoisista nörteistä, jotka eivät meikkaa tai laita hiuksiaan, on pakko tykätä implanteista ja botoxista. Hoh, mä ainakin olen tässä äänestyksessä naisellisuuden - siis ulkonäöllisten seikkojen kohdalla - perässä. "She seems nice" ei nyt ihan riitä...
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mitä mitä Kerttu Kotakorpi ja Linda Liukas kärjessäkö. Mukavia naapurintyttöjä, mutta riittääkö se. Kun katsoin Lindan esiintymistä lavalla niin kyllä hiukan pirskahtelee yli, parempi on kuvissa.
Taitaa olla tämä palsta yhtä kuin tämä
Kerttu Kotakorpi fan club

Joku täältä lienee aloittanut tämän vauva.fi keskustelunkin
Kerttu Kotakorpi on Suomen seksikkäin | Aihe vapaa | Vauva

Poimintoja tuolta Kertun "live-seurannasta":
Kerttu on vähä niinku Arttu
Kertulla on hieno kuono.
Kepa on kyl erittäin sievä.
Kohta taas säätiedotus ykköseltä !
Ääh.... Ei ole Kotakorpi vuorossa....

_
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä kilpailu on saanut Euroviisujen tapaan poliittisia sävyjä. Minä äänestin venäläistä naiskauneutta, mutta eihän venäläisyyttä nämä rasistireppanat hyväksy, vaan antavat äänensä jollekin fasistille.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tämä kilpailu on saanut Euroviisujen tapaan poliittisia sävyjä. Minä äänestin venäläistä naiskauneutta, mutta eihän venäläisyyttä nämä rasistireppanat hyväksy, vaan antavat äänensä jollekin fasistille.

Että äänestys ylipäänsä rajautuu käytännössä Eurooppaan, ei siis edes länteen, on todellakin paitsi rasistista myös fasistista. No kai se pitää alkaa miettiä Lindan ja Kertun väliltä.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Laitetaan ainakin tässä vaiheessa hajaääneksi jäävä piste Ylen toimittaja Sanna Savikolle
http://areena.yle.fi/1-2990495

Tähän +1, vaikka kilpailu on niin kovaa että valinta on vaikea. Kun ensimmäistä kertaa huomasin tämän neidon YLEllä juontohommissa niin kolahti kyllä. Yksi niistä (harvoista) kaunottarista, jotka kääntävät pään ihan työvaatteissakin, ilman syvään uurrettua kaula-aukkoa, lyhyttä hametta jne.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Hauska meemi tällä palstalla on se, että jos ei tykkää laudan muotoisista nörteistä, jotka eivät meikkaa tai laita hiuksiaan, on pakko tykätä implanteista ja botoxista. Hoh, mä ainakin olen tässä äänestyksessä naisellisuuden - siis ulkonäöllisten seikkojen kohdalla - perässä. "She seems nice" ei nyt ihan riitä...

Juu kyllä mahtuu aika paljon implanttibotoxien ja Linda Liukkaan väliin naisia.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mites palstakollegat @Ted Raikas , @Flou ja @Vellihousu ? Löytyykö tältä suunnalta kannatusta äänestämälleni Sophie Turnerille tai muille tv-sarja- ja elokuvamaailmasta tutuille kaunottarille, vai kannatetaanko täällä vain suomalaisia meteorologeja ja salkkaripimuja?

Nyt kun kysyit, niin kyllä minun ääneni menee tässä kategoriassa Sansan ex - bestikselle Natalie Dormerille.

Ei siinä Sohvissakaan kyllä mitään vikaa ole, ei.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitkän harkinnan jälkeen olemme saapuneet päätökseen. Äänen saa Linda, siis golfari Linda Henriksson.

En seuraa golfia ollenkaan, mutta internet on täynnä tämän ihanuuden kuvia. En tiedä onko menestynyt lajissaan, mutta eihän sillä ole merkitystä. Taitaa olla myös suomenruotsalainen, mutta ei silläkään ole väliä.

Linda Henriksson, Beautiful Finnish Golfer - YouTube
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös