Käsittääkseni muuten meni pedofilian puolelle tuo 2003.
Siihen aikaan en itse vielä toiminut tuomarina mutta hämärä muistikuva on että neito olisi kuitenkin ollut tuolloin jo 16.
Siihen aikaan en itse vielä toiminut tuomarina mutta hämärä muistikuva on että neito olisi kuitenkin ollut tuolloin jo 16.
Ilmeisesti ollut sitten todella nätti tapaus.
No, muistaakseni kuvia pystyi kyllä käydä katsomassa eräältä somea edeltävältä aikakaudelta olevalla varsin suositulla sivustolla, joka on edelleenkin olemassa ja kyseinen nimimerkki oli siellä siis samalla nimimerkillä kuin täällä ja oli siellä (ja on ehkä edelleen) monia muitakin jatkoaikalaisia. Että ihan täysin mielikuvituksen varassa tuo äänestystulos ei toki ollut.Kuka edes on Girlzilla? Joku ex-jatkislainen ilmeisesti mutta miten moinen on edes äänestykseen aikoinaan päätynyt ja miten on niin suuren suosion saanut, että voittanutkin vielä? Ilmeisesti ollut sitten todella nätti tapaus.
No, muistaakseni kuvia pystyi kyllä käydä katsomassa eräältä somea edeltävältä aikakaudelta olevalla varsin suositulla sivustolla, joka on edelleenkin olemassa ja kyseinen nimimerkki oli siellä siis samalla nimimerkillä kuin täällä
Nyt on annettu kunnon palautetta, jos kommentti on jäänyt iltasanominen moderointiin. IS:n kommenttiosio on kuitenkin sen luokan avohoitopotilaiden kokoontumispaikka, että ei voi muuta sanoa kun hattua nostaa.Miksei mun kommentti näy Ilta-Sonnan kommenttilootassa? Tää on just tyypillistä.
Olen sensuurin uhri. Vituttaa.
Nyt kyllä vituttaa! Ei jumalauta ei riitä että tuodaan kotiin kultaa (tai edes hopeeta) ja kunniaa (tai edes mainetta), ei vittu riitä, silti noi vitun potkupalloilijat pääsee lehteen!
Nyt kyllä vituttaa.
PS: kävin jättämässä tuohtuneen kommentin.
En tiedä prakaako sarkasmitutkani vai oletko oikeasti ihan tosissaan? Jos olet tosissasi niin olisiko pieni itsetutkistelu paikallaan jos noin koville ottaa?