Jatkoajan kesätyttö 2015

  • 66 212
  • 302

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Viime vuonna täällä itkettiin jonossa ettei Kukkohovi ole "tyttö" enää ja tämä on kesätyttöäänestys.
Muistan kyllä itkut. Mutta olen vaan eri mieletä niiden itkijöiden kanssa. Varsinkin kun noi viimeset kolme voittajaa ei ole ollu meikäläisen makuun. Mutta koska nuoruutta muutenkin ihanoidaan liikaa niin tunnustan että Kukkohovin äänestämisessä on myös pientä protestia havaittavissa.

Olin oikeassa, tiedän, mutta tänä vuonna olen sovittelevampi pelaaja, hammasta purren päädyin 44v Kukkohovin jälkeen 29v Anniin.
Älä hyvä mies sorru ryhmäpaineen alla! Tässä sitä just huomaa miksi eräällä valitiollakin on nettitrolliarmeeja käytössän. Sunkin äänestyskäyttäytmistäkin on pystytty muutamaan tällä palstalla itkuviestien avulla. ;)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En muuten tiennytkään, että Anni Uusivirta on noinkin vanha. Oletin, että hän on siinä 20 ikävuoden hujakoilla. Hyvät tissit hällä on, ei siinä mitään, mutta hänen miesmakunsa vuoksi en halua äänestää häntä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Anna Kontulalle ääni. Herkkuliha on herkkuliha.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Virolainen laulaja,näyttelijä ja lauluntekijä Lenna Kuurmaa saa ääneni.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tedillä vaikuttaa olevan ok naismaku, kun myös Scarlet kelpaa. Toki mulle kelpaa aikalailla väristä ja tyylistä välittämättä monenlaiset naiset. Tuo edellä mainostettu Doroshina taas on niin laskelmoitu tuote, että vaikka näyttävä onkin, mun on jotenkin vaikea ihkuttaa sitä.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Janni Hussi
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Off-season Janni Hussille ääni. Kisakaudella todella epäeroottinen ilmestys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös