Ei kait ton Janni Hussin pärstä ainakaan ole mitenkään erityisen kaunis, ja sen vartalokin on niin miehinen että nussiessa tulisi väkisinkin vähän homofiilis. Muutenkaan mä en oikein tykkää noin räikeästi ylimeikkaavista naisista. Ja toi joku Kerttu Kotakorpi näyttää aivan tavalliselta, ei mitenkään erikoiselta. Esitteleekö se värkkiään siinä sääohjelmassa vai mikä tää juttu oikein on? Kuka edes katselee 2000-luvulla mitään sääennusteita? Eihän tv-uutisiakaan katsele alle viiskymppiset. Ja ton jonkun Linda Liukkaan kuvia kun googlettaa niin ensimmäisenä tulee mieleen sana rääpäle. Ja kuka haluaa muijaa, joka on tietokonenörtti? Vaikka nykyään onkin paljon nörttejä, ei se poista sitä tosiasiaa että ne on noloja. Susanna Laineen nyt jotenkin ymmärtää lihaville ja karvaisille vanhoille ukoille, mutta muhun se ei erityisemmin iske. Anni Uusivirta on ihan ok, mutta tällä kertaa mun ääneni noista ehdokkaista sai Sara Chafak. Mä en kyllä tiedä mitä se on tänä vuonna tehnyt...
Baarissa muuten vasta luin viikonlopun iltapäivälehdet ja toisessa niistä oli juttua Satu Tuomistosta. Kuulemma kiroilee paljon ja on muutenkin poikamainen. Mun silmissä kyllä pisteet nousi. Mä en voi sietää niitä perinteisiä naisellisia arvoja, pinnallisuutta, teennäisyyttä, tyhmyyttä, hölmöyttä, ylitunteilua, kieroilua, epäsuoraa ilmaisua jne.