Minun ehdotukseni on Selviytyjät Suomen nyrkkeilevä pappi eli Hanna Vaittinen.
Minäkin äänestän Amya, yksi vielä niin saadaan hänetkin jatkokierrokselle. Siinä on kertakaikkisen ihana ja kaunis nainen. Ja tekee vielä hyvää musiikkiakin. Ja se aksentti.Fifth gear ohjelmaa katsellessani osui silmiin tällainen tytär. Amy Macdonald vaikutti huumorintajuiselta ja symppikseltä naapurin tyttäreltä. Eikä ole edes pahan näköinen. Linkki hänen virallisille sivuilleen.
Satu Tuomistoltakin puuttuu käsittääkseni jokakesäinen iltapaskan etusivun bikiniposeeraus, joten mikäli tällä sektorilla ei tapahdu päivitystä, jää Satu vaille ääntäni tänä vuonna.
Itse asiassa Tuomisto oli bikinikuvissa tässä parin viikon sisään jommassakummassa iltapaskassa. Kuvia vielä mainostettiin muistini mukaan Tuomiston viimeisinä bikinikuvina.
Janni on kyllä ihq. Äänestää ei saa toista kertaa, mutta lobbausmielessä heitän vastatärpin! Kun fitnesstyttöihin kerta päästiin, niin olkaa hyvät, Maikku Hiljanen:
kuva 1 - bodylehti
kuva 2 - girls with muscle
oleellinen kuvakulma - pakkotoisto
No kappas. Aika hutaisten tulee noita lööppejä seurattua ja vielä harvemmin vaivaudun lehden ostamaan, joten eipä ole yllätys, että tämä uutispommi on mennyt ohi silmien. Pääasia, että Satu on taas jokavuotisen perinteensä toteuttanut :) Täältä siis ääni Satu Tuomistolle!Itse asiassa Tuomisto oli bikinikuvissa tässä parin viikon sisään jommassakummassa iltapaskassa. Kuvia vielä mainostettiin muistini mukaan Tuomiston viimeisinä bikinikuvina.
Tässä mielestäni yksi varsin validi syy, miksi Satu voiton ansaitsisi.Ei siinä kiva nainen on, mutta joka vuosi hän noissa lehdissä majailee.
Jatkan edellisvuosien linjalla, mun jokavuotinen kesätyttö on Nina Persson.