Jokatapuksessa Paula vaihtui Melissaan:D On se vaan niin meikäläiselle osuva naaras, ettei mitään rajaa.
24 sarjasta löytyy tämä, omasta mielestä kuuma pakkaus.
http://www.newsgab.com/attachments/...wersching-general-hospital-fanclub-event2.jpg
(Annie Wersching)
Hei mikä juttu tuo Laura Vandervoortin suosio on? Noitahan on kolmetoista tusinassa.
Oliko tässä jotain sääntöjä ehdokkaiden suhteen?
Muistaakseni ainakin viime vuonna oli sellainen homma, että ehdokkaan on pitänyt olla esillä edes jossain kuluvan kesän aikana. Eli en välttämättä ainakaan hiihtäjiä lähtisi äänestämään. Ja aloitusviestistä selviää, että ns. "vitsiäänestykset" ovat kiellettyjä. Eli myös Johanna Tukiaisen ja Mervi Tapolan saa unohtaa saman tien.
Eiköhän Scarlett ole jotain kesän aikana tehnyt, en ala sen suuremmin etsimään todisteita. Jos ääni hylätään, etsin toisen, naisiahan maailmassa riittää ;)
Jos nyt ei ihan kesällä, niin viihdyttihän Scarlett katsojakuntaa tiukassa asussa uudessa Iron Man -leffassa. Se nyt taisi tuossa keväällä tulla Suomen ensi-iltaan, mutta ei kauas siis mene.Eiköhän Scarlett ole jotain kesän aikana tehnyt, en ala sen suuremmin etsimään todisteita. Jos ääni hylätään, etsin toisen, naisiahan maailmassa riittää ;)
Minun ehdokkaani on tänä vuonna tutuksi tulleessa H2O-sarjassa Bellaa näyttelevä Indiana Evans.
Samaa kanssa hieman ihmettelen. Mutta enemmän mua ihmetyttää tuo Zooey. Sehän näyttää sellaiselta avuttomalta reppanalta, nörtiltä, mutta ehkä juurikin se viehättää joitakin.Hei mikä juttu tuo Laura Vandervoortin suosio on? Noitahan on kolmetoista tusinassa.
Samaa kanssa hieman ihmettelen. Mutta enemmän mua ihmetyttää tuo Zooey. Sehän näyttää sellaiselta avuttomalta reppanalta, nörtiltä, mutta ehkä juurikin se viehättää joitakin.
Mutta enemmän mua ihmetyttää tuo Zooey. Sehän näyttää sellaiselta avuttomalta reppanalta, nörtiltä, mutta ehkä juurikin se viehättää joitakin.
Samaa kanssa hieman ihmettelen. Mutta enemmän mua ihmetyttää tuo Zooey. Sehän näyttää sellaiselta avuttomalta reppanalta, nörtiltä, mutta ehkä juurikin se viehättää joitakin.
Sitä kun on laatuun tottunut...No en tiedä.
Missäs kaupungissa/kylässä sinä sitten elelet? :).. pitänee tulla katsomaan sitä paikkaa, jossa tuollaisia naisia on joka kadunkulmassa.
Ennemmin kyllä sitä katselee tuollaisia "nörttejä", jotka kuiteskin näyttävät sentäs naisilta. Kun useat tuntuu täällä tykkäävän tuollaisista kasvoiltaan nääntyneistä ja miesmäisellä rungolla varusteistuista pötköistä joita naisurheilijoiksikin kutsutaan.Samaa kanssa hieman ihmettelen. Mutta enemmän mua ihmetyttää tuo Zooey. Sehän näyttää sellaiselta avuttomalta reppanalta, nörtiltä, mutta ehkä juurikin se viehättää joitakin.
Ei siinä, kyllä tuohon neitoon aika mielellään tarpeensa tekisi...