Jatkoajan kesätyttö 2010 finaaliäänestys

  • 19 750
  • 115

Jatkoajan kesätyttö 2010 finaali

  • Zooey Deschanel

    Ääniä: 71 21,3%
  • Laura Vandervoort

    Ääniä: 48 14,4%
  • Satu Tuomisto

    Ääniä: 68 20,4%
  • Emma Green

    Ääniä: 11 3,3%
  • Johanna Kurkela

    Ääniä: 22 6,6%
  • Ineta Radevica

    Ääniä: 21 6,3%
  • Melissa Theriau

    Ääniä: 16 4,8%
  • Scarlett Johansson

    Ääniä: 38 11,4%
  • Ivanka Trump

    Ääniä: 23 6,9%
  • Olivia Wilde

    Ääniä: 15 4,5%

  • Äänestäjiä
    333
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Äänten ostaminen näköjään kannatti. Kyllä, kulissin takana on käyty asian tiimoilta aika mielenkiintoisiakin "hiaroksää mun pakaroita, niin mää sun..."-keskusteluita.

Mutta eipä kai tästä mitään sen suurempaa hälinää aleta pitämään. Hyvät häviäjät jne.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Äänten ostaminen näköjään kannatti...

Äänestyshän alkoi haisemaan siinä vaiheessa kun eräs käyttäjänimetön Jatkoaikalainen alkoi lokakampanjansa kierrätyskeskuksen muissa ketjuissa. Äänien ostaminen oli päivänselvä jatkumo tälle lobbaukselle. Toivottavasti asianomainen saa nukuttua yöllä, minä en ainakaan nukkuisi mutta minulla onkin omatunto!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Äänestyshän alkoi haisemaan siinä vaiheessa kun eräs käyttäjänimetön Jatkoaikalainen alkoi lokakampanjansa kierrätyskeskuksen muissa ketjuissa.
Eipäs puhuta vastoin totuutta. Ainoastaan yhdessä muussa ketjussa asiasta mainitsin eli vitutusketjussa.

Tämän lisäksi myös kaikki tuomistoa fanittaneet chambzat näkivät sen viestin, joten jos tuomistolla olisi ollut kannatusta, niin hän olisi vienyt kisan. Kukaanhan ei kieltänyt kirjoittamasta vaikkapa vitutusketjuun, että harmittaa, kun tuomisto ei enää johdakaan kisaa. En muuten ole kenellekään mitään kaljoja luvannut, ainoastaan yhdelle mainitsin, että nyt voisi äänestää... Ja ilman sitäkin ääntä tuomisto ei olisi voittanut.
Toivottavasti asianomainen saa nukuttua yöllä, minä en ainakaan nukkuisi mutta minulla onkin omatunto!
Tämän parempaa omatuntoa minulla ei liene koskaan ollut - nyt kun vääryyden sijaan oikeus voitti. Nyt on kyllä parin helikopterin paikka!
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Kymppi täyteen! Pitäisikö tässä talven pitkinä tunteina äänestää Jatkoajan vuosikymmenen kesätyttö yllä mainittujen mestareiden joukosta? :)

Laitetaan ne suoraan ehdokkaiksi 2011-kisaan, yhtä ajankohtaisia kuin tämän vuoden kärkikaksikkokin.. Toinen kuulemma teki leffan VIIME vuonna, toinen oli sentään sivuroolissa yhdessä rokkivideossa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
toinen oli sentään sivuroolissa yhdessä rokkivideossa.

Pakko tarttua taas. :)

Satu Tuomistohan oli Suomessa esillä varmaan eniten koko porukasta. Jos satuit käymään kesän aikana kaupassa, niin et voinut välttyä näkemästä Sadun kuvia Iltapäivälehtien kansissa. Varovainen arvio on, että Satu oli vähintään viisi kertaa jomman kumman lehden etusivulla ja vieläpä useimmiten bikinit päällä, eli sopivampaa kesätyttöä ei voisi kuvitella, mutta minkäs teet, on turha enää rypistää kun on jo paskat housussa. Niin -ja lisäksi Satu oli kesän joka sunnuntai Pitkä kuuma kesä -ohjelmassa toisena juontajana. Eli ei häntä ainakaan näkymättömyydestä voi syyttää.

No, luulen että te saatte ensi kesänäkin harmaita hiuksia siitä, miten pidätte Satu Tuomiston poissa ykköspaikalta. Toivottavasti Käyttäjänimetön ei keksi jotain hakkerointikeinoa noille äänille.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Kyllä se sieltä ykköspaikalta pysyy poissa tästä eteenpäin, koska eikös säännöt kerro niin, ettei edellisiä Jatkoajan kesätyttöjä saa äänestää?

Säännöt kertoo ettei edellisten kesien VOITTAJIA saa äänestää, mutta kyllä se vain niin on että Satu Tuomisto on edelleen listoilla. Kyllähän tuolta löytyy kestofinalisteja kuten muuan Scarlet Johanssonkin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensi vuonna jokerina saattaa olla Anne Borgström. Eikös juu, Simon?
 
Säännöt kertoo ettei edellisten kesien VOITTAJIA saa äänestää, mutta kyllä se vain niin on että Satu Tuomisto on edelleen listoilla. Kyllähän tuolta löytyy kestofinalisteja kuten muuan Scarlet Johanssonkin.

Voi vittu. Katsoin väärin tuon systeemin. Eihän tuo Tuomisto edes voittanut tätä koko paskaa, vaan tämä Zooey. Pahoittelut sekoilusta.

Green, jolle annoin ääneni, jäi näköjään aika pahasti jalkoihin tässä äänestyksessä... :(
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Pakko tarttua taas. :)

Satu Tuomistohan oli Suomessa esillä varmaan eniten koko porukasta. Jos satuit käymään kesän aikana kaupassa, niin et voinut välttyä näkemästä Sadun kuvia Iltapäivälehtien kansissa. ---- Niin -ja lisäksi Satu oli kesän joka sunnuntai Pitkä kuuma kesä -ohjelmassa toisena juontajana. Eli ei häntä ainakaan näkymättömyydestä voi syyttää

Aika helpostikin vältyin, ei ole iltahöpinät mun juttu. Jos se on jossain ohjelmassakin ollut niin sitä enemmän vähemmän epäajankohtainen kuten sanoinkin. Silti, väitän että ei ole oikeasti tämän vuoden ansioillaan kumpikaan kärkifinalisti mukana, pikemminkin kestosuosikkeina. Onko tuota Zoeyn levyä joku kuullut?
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Silti, väitän että ei ole oikeasti tämän vuoden ansioillaan kumpikaan kärkifinalisti mukana, pikemminkin kestosuosikkeina. Onko tuota Zoeyn levyä joku kuullut?

No esim. 500 Days of Summer taisi aika pitkälti tämän vuoden puolella teatterissa ja DVD:llä pyöriä Suomessa, ja siitähän suurin osa varmaan Zooeyn on bongannut, ellei sitten jo aiemmin esim. Yes Manista tai Weedsistä. Ihan ajankohtainen neiti siis ja pesee toki jonkun satutuomiston about 10-0.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
pesee toki jonkun satutuomiston
Hmm, sepäs vasta olisikin mielenkiintoista nähdä kuinka Zooey Deschanel pesee Satu Tuomiston - eikä suinkaan 10-0 vaan rinnan mitalla tietenkin...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Äänestyshän alkoi haisemaan siinä vaiheessa kun eräs käyttäjänimetön Jatkoaikalainen alkoi lokakampanjansa kierrätyskeskuksen muissa ketjuissa. Äänien ostaminen oli päivänselvä jatkumo tälle lobbaukselle. Toivottavasti asianomainen saa nukuttua yöllä, minä en ainakaan nukkuisi mutta minulla onkin omatunto!

Juu - vittu... Älä muuta sano!!!
Se minunkin pummaamani kalja kutistunee yhdeksi kupilliseksi laihaa maitokahvia - phyi perkele sentään! Eikö maailmassa ole mitään oikeutta!?!

Toisaalta - ketä juuri MINÄ äänestin lienee vain ja ainoastaan MINUN tiedossani ja jos joku joskus jossain jostain syystä - tai ilman - tarjoaa minulle kahvin, sekin lienee vain ja ainoastaan meidän välinen asiamme - La Cosa Nostra!

Nih!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös