Jatkoajan kesätyttö 2009

  • 119 653
  • 275

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täältä ääni Sannille. Ehdottomasti vaimomatskua.

Väärä Sanni vaan, ei muuta vikaa... Tässä oikea (Heroldkaan ei saa pilattua tuota kuvaa).

Ja ihan samaa mieltä muuten tuosta Elsistä, tosin en nyt menisi horoksikaan sanomaan. Mutta en kyllä ymmärrä yhtään tuon Elsin hehkutusta. Ja en muuten ymmärrä tuota Satu Tuomistonkaan hehkutusta, onhan se kroppa toki hyvä mutta kasvoiltaan näyttää minusta reilusti ikäistään vanhemmalta eikä oikein muutenkaan iske. Mutta mikäpäs minä olen muiden naismakua arvostelemaan, jokainen tykkää mistä tykkää.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitkään tein harkintaa Minna Kaupin ja Anette Latva-Piikkilän välillä, mutta lopulta päätin antaa ääneni jälkimmäiselle lähinnä Petter Solbergin antamien kyytien ja sitä edeltävän haastattelun ansiosta.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Otetaanpas sitten tämä äänestys uusiksi, kun ei kaikenmaailman Mervit kelpaa. Melkein teksi mieli äänestää Anne-Mari Sandellia, mutta, mutta...

Äänestetään nyt sitten Sanni Leinosta.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Elsi Suolanen tietysti.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Latva-Piikkilälle ääni
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä mä annan ääneni tässä skabassa ehdottomasti Marco Bjurströmille! Vie 100-0 kaikenmaailman turhat mukajulkkikset ja urheilijanörtit. Marco kun vetää heebelit ja maskit naamalle sekä oikean asenteen niin vie voiton koska tahansa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Piti tulla tuota Vanessa Vandyä tänne jo äänestämään.

Eli ääni menee Vanessa Vandylle.

Ei ole tänä kesänä kukaan sytyttänyt samalla tavalla kuin Alaskan tyttö Corey Cogdell kiväärin varressa viime kesänä, mutta vedetään nyt oikein kunnolla kotiinpäin ja annetaan ääni tällä kertaa sitten tytölle seipään varressa, eli Vaasan Vanessa Vandylle täältä myös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös