Jatkoajan kesätyttö 2008

  • 58 004
  • 138

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Laitetaanpas tähän tällainen kaunis suomalainen "perusnainen", eli Miia Nuutila. Aina olen tykännyt tuosta Nuutilan ulkoisesta olemuksesta mutta tässä uusimmassa kuvassa hän näyttää oikein erityisen hyvältä.

Annan ääneni myös hänelle, koska kotimaista kuuluu suosia ja kyllä hänenlaisensa "perus-/tavisnainen" kuuluu tulla myös huomatuksi äänestyksessä.
 

Rocco

Jäsen
Gene Simmonsin tytär Sophie Simmons, jolle ei oikein kuva tee oikeutta. Kannattaa katsoa itse ohjelmaa niin näkee myös neitokaisen mukavan luonteen.
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Hanna-Maria Seppälä saa minun ääneni heti kun hartiat hieman kaventuvat... Sitä odotellessa jatketaan suomalaisten ehdokkaiden traditiota ja ääni menee Jenni Vartiaiselle joka on Gimmel-aikojen jälkeen kasvanut varsin kauniiksi ja fiksun oloiseksi naiseksi.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mun ääni menee Rowan Atkinsonin (Mr. Bean) tyttärelle jonka etunimee en nyt vaan muista. Eikä se mikään ihan helmi ole mut silti se vaan iskee...


Löysinpäs sen, se on Gemma Atkinson.
 
Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
Minor detail, mutta näissä JIM:n jaksoissa kyseinen tyttö on 13-vuotias.
No mutta kesätyttöä tässä haetaankin.. :)

Mutta onneksi en sentään ihan pelkästään Suomessa näkyvien jaksojen varassa ole ääntä antaessani.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Vertailtuani tarkkaan kuviani Kullista googlettamiini Gemma Atkinsonin kuviin, teen poikkeuksen traditiosta ja ylipäätuomarin suosiollisella hyväksynnällä vedän ääneni pois ja annan sen Gemmalle. Hyvä iho ja kauniit silmät.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Vertailtuani tarkkaan kuviani Kullista googlettamiini Gemma Atkinsonin kuviin, teen poikkeuksen traditiosta ja ylipäätuomarin suosiollisella hyväksynnällä vedän ääneni pois ja annan sen Gemmalle. Hyvä iho ja kauniit silmät.

Noni, perkele, sitä minäkin :)

ipa rules: Onhan sillä silikonia joo mut silmät on tosi kauniit ja plussaa tulee siitäkin että faija on niin vitun ruma.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Missä on Johanna T?

Nyt on suuri vääryys tapahtunut tässä kisassa. Kukaan ei ole vielä ehdottanut Johanna Tukiaista tähän kisaan.
Linkkiä en laita ko. haahkasta, sillä kyseisen neitokaisen kuva voisi aiheuttaa pahoinvointia. Halukkaat käykööt selaamassa Mille naurat juuri nyt ketjua...
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Oma suosikkini on vuodesta toiseen sama eli Hanna von Wendt.
Täytyy sanoa että sama. Hanna von Wendt on kyllä niin vaimo ainesta että olen oikeasti kateelinen sille kuka on Hannan napannu. Muistan että pari kertaa myöhästyin jostain luennolta kun jäin katselemaan Hannan lukemia uutisia aamuteevestä, vaikka ne olin jo juuri hetkeä aikasemmin nähnyt. Mihin lie on muuten Hanna kadonnut?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös