Eipä muuteta mielipidettä
Eli kun girlzilla pudotti itsensä, niin ääni Tarja Turuselle
http://www.tarjaturunen.com/
Eli kun girlzilla pudotti itsensä, niin ääni Tarja Turuselle
http://www.tarjaturunen.com/
Viestin lähetti vlad
Mitä sitä ääntä vaihtamaan: Eva Wahlström.
Viestin lähetti jesse72
Niinpä, kyllä Eva on yhä ykkönen..
Viestin lähetti metsänpeikko
En minä sitten tainnutkaan voittaa.
Taidanpa vetäytyä Aki Heino-kokoelmani älykkääseen seuraan lohduttautumaan, ja jos senkin jälkeen vielä tuntuu näin pahalta, niin vetäydyn kai köyden jatkoksi. Missä nyt on Taistelupuolue? Mä kysyn vaan.
Viestin lähetti Alex
Tuossa edellä oli kuvat Wahlströmissä ja Bellistä ja kyllä huomaa kumpi on reenannut ja kumpi ei.
Puhumattakaan siitä, mihin kaikkeen sitä on jo sovitettu.Viestin lähetti Kaiser Soze
Kaikkeen tekin kikkeliänne haluatte sovittaa..
Viestin lähetti metsänpeikko
En minä sitten tainnutkaan voittaa.
Taidanpa vetäytyä Aki Heino-kokoelmani älykkääseen seuraan lohduttautumaan, ja jos senkin jälkeen vielä tuntuu näin pahalta, niin vetäydyn kai köyden jatkoksi. Missä nyt on Taistelupuolue? Mä kysyn vaan.
Voi sentään, hajoan. Voitonjuhliini varattu torikin jää nyt vallan tyhjäksi. Mahdoinko innostua liikaa hetkellisestä menestyksestäni?
Ai niin. Onhan äänestysaikaa vielä pari viikkoa jäljellä. Jatkakaa.
Viestin lähetti Humpauttaja
Tässä haluaisinkin tiedustella, että kuka hoitaa virallisen Jatkoajan Kesätyttö 2005 -tittelin julistamisen?
Nyt on käynyt niin, että nimimerkki "Arnold" on jostain kumman syystä saanut arvon moderaattoreilta pienen kuukauden mittaisen muistutuksen ja on näin ollen poissa vahvuudesta ilmoittamanaan äänestyksen päätyymispäivänä. Tässä haluaisinkin tiedustella, että kuka hoitaa virallisen Jatkoajan Kesätyttö 2005 -tittelin julistamisen?
Mahdolliset ehdokkaat ottakaa huomioon, että tämä paikka on ollut erittäin tuulinen (tosin kuin Kalella, mutta se ei kuulu tähän) ja ja sen vastaanottaja saattaa joutua asiaankuulumattomien yksityisviestien kohteeksi!
Nyt on käynyt niin, että nimimerkki "Arnold" on jostain kumman syystä saanut arvon moderaattoreilta pienen kuukauden mittaisen muistutuksen...
Viestin lähetti Ted Raikas
Eiköhän se nyt ole todettavissa kuka on voittanut, kun kuu vaihtuu. Tarviaako siihen sen kummallisempia kykyjä.